David_1214 Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Da var min Xbox One koblet til og oppdatert. Ble en smule bekymret da jeg så at konsollen hang litt på den grønne "Xbox One logo-skjermen", under første oppstart. Første jeg tenkte var.... Det er faen ikke mulig. Men så kom den (Den installerte/oppdaterte tydeligvis noe). Valgte USA som location. Er det noen som har noen erfaring med å kjøpe via US marketplace? Er det bare til å oppgi en amerikansk adresse + norsk VISA på min norske profil/gamertag? Det er en egen Import Faq av Xbox One.... Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Når bestilte du?På fredags kvelden. Den skulle ha kommet igår, men blei stående en ekstra dag i Nederland pga manglende dokumenter sto det. Jeg gjorde ingenting og plutselig var den på vei idag tidlig Lenke til kommentar
neeeeii Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 (endret) På cod bf4 og de spillene, skyter man med r2 og sikter med r1? Beklager! Feil tråd!! Endret 4. desember 2013 av neeeeii Lenke til kommentar
soldatfrank Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Bruker en Samsung Full HD PC-monitor for gaming, for redusert input lag (Ekstremt viktig for meg i spill som COD etc+). Problemet her er, at PC skjermen min ikke har eksterne høytalere. Ei heller en microphone-jack port. Den har kun HDMI uttak. Er det noen måte jeg kan bruke Turtle Beach headsetet mitt, uten å måtte begynne å kutte/splitte kabler, for å tvinne dem sammen på Xbox One'en? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Jeg håper virkelig ikke dette er fremtiden for spill som Microsoft selv finansierer. Jeg er i grunn overrasket over at vi ikke finner dette i Dead Rising 3. http://www.escapistmagazine.com/videos/view/jimquisition/8524-Fee-to-Pay-and-the-Death-of-Dignity Lenke til kommentar
Booz Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Jeg håper virkelig ikke dette er fremtiden for spill som Microsoft selv finansierer. Jeg er i grunn overrasket over at vi ikke finner dette i Dead Rising 3. http://www.escapistmagazine.com/videos/view/jimquisition/8524-Fee-to-Pay-and-the-Death-of-Dignity Nå skal jeg på ingen måte rettferdiggjøre microtransaksjoner, men er virkelig microsoft versting her? Valve, rockstar,ea osv er også selskap som bruker mikrotransaksjoner, hvorfor blir ikke disse tatt. Jeg personlig er imot microtransaksjoner, men tror desverre det er kommet for å bli, hvilke spill er det som gir ut gratis map pakker? COD,BF4, Killzone? ingen desverre. Lenke til kommentar
SIR WOLFIE 87 Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 (endret) Gran Turismo 6 har mikrotransaksjoner. Blir morro å se om Sony-fanboysa blir like opprørt som de ble over Forza. Endret 4. desember 2013 av SIR WOLFIE 87 Lenke til kommentar
^4n Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Hvis det er noen som opplever gesture kontroll som unøyaktig, spesielt om du sitter nærme kinecten, så anbefaler jeg å sette den over skjermen. For meg virka gestures bra hvis jeg hadde litt avstand mellom meg og kinecten når den sto under skjermen, men ikke hvis jeg satt nærmere enn 2 meter ca. Jeg laga meg en rampe oppe på skjermen nå isted, og prøvde deretter ut gestures. Det funket kanon-bra, som dere ser på bildene sitter jeg veldig nærme skjerm/kinect. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Jeg har et spørsmål til dette med mikrotransaksjoner.. i Forza.. Selv er jeg mot disse transaksjonene, og jeg bruker dem heller aldri selv. Men, jeg har ikke noe i mot at folk ønsker å kjøpe seg ekstra penger, eller kjøpe seg ting (biler) man ikke får før senere i spillet, at man hopper over progresjonen helt, hvis de ønsker det. Slikt sett er mikrotransaksjoner helt greit igjen, så sant de ikke ødelegger spillopplevelsen med masse reklame og forstyrrende elementer. "Jon Cato" i Level Up argumenterte for at alt som var i spillet "var hans" og derfor ikke skulle måtte behøve å betale for det, siden han hadde kjøpt spillet. Slikt sett har han det jo allerede, han bare kjøper seg fri fra å jobbe for resultatene! En slik bruk at mikrotransaksjoner har jeg ikke noe i mot, og synes jeg er helt greit selv, så lenge det ikke ødelegger opplevelsen.. Når alt dette er sagt, kommer spørsmålet: Hvordan er Forza 5? Man måtte "grinde mye" for å få tak i den råeste bilen.. men, er det snakk om "helt utilgivelig grinding" (kjøre uendelig mange race) for å få råd til å kjøpe bilen, eller får man "den råeste bilen i spillet" etter å ha jobbet fortjent lenge for den? Takk for svar! Lenke til kommentar
SIR WOLFIE 87 Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Ikke så veldig mye grinding, hvertfall ikke om du har spilt de tidligere Forza spillene. Logg inn her og sjekk om du har noen rewards tilgjengelige: http://rewards.forzamotorsport.net/ Fikk for et par dager siden 5 mill credits utbetalt, og nå har jeg en bil i hver klasse, samt den dyreste bilen (Lotus E21). Kort sagt: Nei, det er ikke noen lang grind med mindre du vil ha ALLE bilene i spillet. Men da hadde det vært mye grinding i de tidligere Forza-spillene og. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Hvis det er noen som opplever gesture kontroll som unøyaktig, spesielt om du sitter nærme kinecten, så anbefaler jeg å sette den over skjermen. For meg virka gestures bra hvis jeg hadde litt avstand mellom meg og kinecten når den sto under skjermen, men ikke hvis jeg satt nærmere enn 2 meter ca. Jeg laga meg en rampe oppe på skjermen nå isted, og prøvde deretter ut gestures. Det funket kanon-bra, som dere ser på bildene sitter jeg veldig nærme skjerm/kinect. IMG_20131204_223542.jpgIMG_20131204_223700.jpgIMG_20131204_223550.jpg Kan du sitte så nært skjermen uten at det skaper problematikk? Den første Kinect krevde veldig lang distanse fra sensoren. Lenke til kommentar
^4n Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Kan du sitte så nært skjermen uten at det skaper problematikk? Den første Kinect krevde veldig lang distanse fra sensoren. Jepp, etter jeg moterte kinecten på toppen av skjermen så kan jeg sitte så nært - gestures fungerer utmerket (noe det ikke gjorde når den stod under skjermen, så nært). Lenke til kommentar
Mala Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 (endret) Gran Turismo 6 har mikrotransaksjoner. Blir morro å se om Sony-fanboysa blir like opprørt som de ble over Forza. Så vidt meg bekjent er dette spillet enda spekket med biler og baner, noe F5 ikke er Antall biler i Forza plager meg ikke, men merker fort at antall baner ikke er helt optimalt. Endret 5. desember 2013 av Mala Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 (endret) Så vidt meg bekjent er dette spillet enda spekket med bilder og baner, noe F5 ikke er Antall bilder i Forza plager meg ikke, men merker fort at antall baner ikke er helt optimalt. Hvilke "bilder" da Audi R8 eller? Hehe Endret 5. desember 2013 av iL Sephiroth 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Hvilke "bilder" da Audi R8 eller? Hehe Aheaha, glansbilder selvfølgelig Jobber nattskift, men takk for påpekelsen ! Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Jeg har et spørsmål til dette med mikrotransaksjoner.. i Forza.. Selv er jeg mot disse transaksjonene, og jeg bruker dem heller aldri selv. Men, jeg har ikke noe i mot at folk ønsker å kjøpe seg ekstra penger, eller kjøpe seg ting (biler) man ikke får før senere i spillet, at man hopper over progresjonen helt, hvis de ønsker det. Slikt sett er mikrotransaksjoner helt greit igjen, så sant de ikke ødelegger spillopplevelsen med masse reklame og forstyrrende elementer. "Jon Cato" i Level Up argumenterte for at alt som var i spillet "var hans" og derfor ikke skulle måtte behøve å betale for det, siden han hadde kjøpt spillet. Slikt sett har han det jo allerede, han bare kjøper seg fri fra å jobbe for resultatene! En slik bruk at mikrotransaksjoner har jeg ikke noe i mot, og synes jeg er helt greit selv, så lenge det ikke ødelegger opplevelsen.. Når alt dette er sagt, kommer spørsmålet: Hvordan er Forza 5? Man måtte "grinde mye" for å få tak i den råeste bilen.. men, er det snakk om "helt utilgivelig grinding" (kjøre uendelig mange race) for å få råd til å kjøpe bilen, eller får man "den råeste bilen i spillet" etter å ha jobbet fortjent lenge for den? Takk for svar! Nei, fordi de har fjernet muligheten til å bruke juksekoder. Om man ble lei av spillet, og derfor vil hoppe til de raskeste bilene, så kunne man før bruke juksekoder istedet. Nå må man betale. Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Må være ekstra betaling når man kjøper et eller annet på marketplace. Kjøpte noe for 168kr i går, i dag er eg også trekt 68 kroner i tillegg. Sto på nettbanken et eller annet om kursen til britiske pund 68kr. Da blir det ikke så veldig billig å kjøpe derfra når man må ut med nesten en hundre lapp ekstra hver gang. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Der fikk jeg Forza Motorsport 5. Nå slipper jeg å spare på spillene jeg har til Xbox One. Er bare å kjøre på nå Lenke til kommentar
Booz Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 (endret) Må være ekstra betaling når man kjøper et eller annet på marketplace. Kjøpte noe for 168kr i går, i dag er eg også trekt 68 kroner i tillegg. Sto på nettbanken et eller annet om kursen til britiske pund 68kr. Da blir det ikke så veldig billig å kjøpe derfra når man må ut med nesten en hundre lapp ekstra hver gang. Kansje det er en fordel å bruke 50 pund gift cards da, har ikke blitt trukket noe i etterkant med den løsningen. Endret 5. desember 2013 av Booz Lenke til kommentar
Trollface Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Jævlig irriterende at affinity discounten på upgrades er borte (Forza). Latterlig å vinne 30-40 gullmedaljer i en ferrari også fortsatt måtte betale fullpris på oppgraderinger på alle fremtidige ferrarier... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå