IngveR Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Fikk min Day One Edition i dag med FIFA 14. Etter å ha lastet ned spillet og installert det så alt ok ut. Det som er irriterende er at etter hver kamp på Ultimate Team og jeg skal trykke på Advance havner jeg tilbake på Xbox Home menyen. Skjedde 3 av 3 ganger i kveld. Noen andre som har opplevd dette eller hørt om bug evt. fiks? Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Hvilke spill har folk kjøpt til xboxen sin? Jeg er litt skuffet over lite utvalg av demoer og å blåse 370 per interessante spill blir fort litt dyrt. Noen spill dere virkelig mener er bra? Har fifa og COD har jeg ikke spilt siden MW2. Føler det står mellom: Cod BF4 NFS Forza Jeg har kun kjøpt eksklusiver på Xbox One: Killer Instinct Ultimate Pack Dead Rising 3 Venter på Forza Motorsport 5 fra Canada Ryse Son Of Rome Multiplatts blir ikke kjøpt her med det første om det blir i hele tatt. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Hvor er det folk bestiller fra i disse dager for å motta raskest? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Vil si MS Tyskland er ett safe bet. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 (endret) Multiplatts blir ikke kjøpt her med det første om det blir i hele tatt. Du kjører samme løpet som meg ja 10 Har du fått testet Ryse? Er litt usikker på om det kanskje kan bli en guilty pleasure til tross for den veldige sprikende omtalen. Endret 4. desember 2013 av Mala Lenke til kommentar
RubberJ Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Høh.. Jeg har bare "set audio reciever" der jeg, i tillegg til TV-en (LG) .. Har en Get-boks.. finner ikke nummeret til den.. Rekkefølgen er: Get -> Xbox -> TV, ikke sant? Er vel ikke så mange andre måter å gjøre det på? Mulig du må innom OneGuide under TV & OneGuide settings for å legge til en dekoder. Har ikke GET selv men du kan prøve med å velge Kaon som produsent og deretter velge automatic for å se om noe fungerer.. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Du kjører samme løpet som meg ja 10 Har du fått testet Ryse? Er litt usikker på om det kanskje kan bli en guilty pleasure til tross for den veldige sprikende omtalen. Tror Ryse blir litt av det samme som Star Wars The Force Unleashed. Masse dreping av fiender. Mange hatet spillet, mens jeg elsket det. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 (endret) Hatet folk The Force Unleashed?! hmm.. Takk, RubberJ, skal prøve dette! Eneste valget jeg har er "set audio reciever" ..men, kanskje det går! EDIT: En annen sak, som jeg fant litt negativt, var kontrolleren min.. Vet ikke om det er spesielt med "One Day"-kontrolleren, men den D-paden, klikket noe irriterende mye og høyt.. Det var en liten bummer må jeg innrømme.. Endret 4. desember 2013 av Bone Lenke til kommentar
RubberJ Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Takk, RubberJ, skal prøve dette! Eneste valget jeg har er "set audio reciever" ..men, kanskje det går! Hvis ikke, er det mulig du får mulighet til å velge kabel boks hvis du sier Xbox Watch TV.. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Hvor er det folk bestiller fra i disse dager for å motta raskest? Jeg husker ikke helt din erfaring med CoolShop utover det dårlige eksempelet med selve konsollen.. Men, jeg må innrømme at CoolShop reddet noe av det tapte inntrykket, ved superrask levering av den konsollen som faktisk kom igjennom: bestilt i helga, pakket og sendt på mandag ettermiddag, ankom i dag (onsdag) ca 12 (bor i Oslo) .. Dessuten fikk jeg superrask levering av DR3 og Ryse tidligere.. For ikke å glemme at CoolShop, via Klarna, har fin fakturaløsning.. (genialt for en småfattig student som meg som ikke tar sorgene på forskudd! hehe..) .. Uansett! GameZone er mitt førstevalg, men må innrømme at jeg kommer til å klikke innom CoolShop også når spill skal søkes etter fra nå av.. Og disse selger jo Xbox One spill.. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Tror Ryse blir litt av det samme som Star Wars The Force Unleashed. Masse dreping av fiender. Mange hatet spillet, mens jeg elsket det. Det første var jo underholdende nok til et jeg gjennomførte det ihvertfall, har ikke testet 2`er dog! Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Jeg husker ikke helt din erfaring med CoolShop utover det dårlige eksempelet med selve konsollen.. Men, jeg må innrømme at CoolShop reddet noe av det tapte inntrykket, ved superrask levering av den konsollen som faktisk kom igjennom: bestilt i helga, pakket og sendt på mandag ettermiddag, ankom i dag (onsdag) ca 12 (bor i Oslo) .. Dessuten fikk jeg superrask levering av DR3 og Ryse tidligere.. For ikke å glemme at CoolShop, via Klarna, har fin fakturaløsning.. (genialt for en småfattig student som meg som ikke tar sorgene på forskudd! hehe..) .. Uansett! GameZone er mitt førstevalg, men må innrømme at jeg kommer til å klikke innom CoolShop også når spill skal søkes etter fra nå av.. Og disse selger jo Xbox One spill.. Når du bestilte Xbox One med Forza 5, hva stod det om lager eholdning og levering på det tidspunktet? Lenke til kommentar
Bone Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Kan ikke huske at det sto noe om levering, men det sto "på lager" når jeg bestilte.. Jeg var tidlig oppe på mandag og snakket med dem på chat for å høre om jeg fikk bestillingen min (for ikke lenge etter så sto det "Ikke på lager"), og da fikk jeg beskjed om at jeg hadde fått en, og at bestillingen gikk ut senere i dag.. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Kan ikke huske at det sto noe om levering, men det sto "på lager" når jeg bestilte.. Jeg var tidlig oppe på mandag og snakket med dem på chat for å høre om jeg fikk bestillingen min (for ikke lenge etter så sto det "Ikke på lager"), og da fikk jeg beskjed om at jeg hadde fått en, og at bestillingen gikk ut senere i dag.. Såpass. Jeg la inn en forhåndsbestilling på FIFA-utgaven, men den står ikke på lager. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Sto den på lager når du bestilte da? Hvis den ikke gjorde det, så er det nok mer usikkert igjen.. Hos meg sto det på lager når jeg bestilte, men "Ikke på lager" ikke lenge etterpå.. Håper den kommer kjapt, uansett hvor den kommer ifra! Lenke til kommentar
^4n Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Da var COD slettet fra Xboxen - fikk en migrene lignende hodepine på grunn av den smale FOV'en de har. Grusomt. Får kose meg videre med Ryze og NFS Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Du kjører samme løpet som meg ja 10 Har du fått testet Ryse? Er litt usikker på om det kanskje kan bli en guilty pleasure til tross for den veldige sprikende omtalen. Har spilt noe Ryse ja. Jeg forstår kritikken spillet har fått, selvom jeg finner noe underholdning her. Anbefaler dog ikke spill det for mye om gangen, du blir fort lei. Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Der kom bestilling nr 2 fra Tyskland, med 4 stk Day One. Da mangler jeg bare en til fattern, så er hele vennegjengen og familie oppgradert til neste generasjon 1 Lenke til kommentar
deleder Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Der kom bestilling nr 2 fra Tyskland, med 4 stk Day One. Da mangler jeg bare en til fattern, så er hele vennegjengen og familie oppgradert til neste generasjon Når bestilte du? Lenke til kommentar
soldatfrank Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Da var min Xbox One koblet til og oppdatert. Ble en smule bekymret da jeg så at konsollen hang litt på den grønne "Xbox One logo-skjermen", under første oppstart. Første jeg tenkte var.... Det er faen ikke mulig. Men så kom den (Den installerte/oppdaterte tydeligvis noe). Valgte USA som location. Er det noen som har noen erfaring med å kjøpe via US marketplace? Er det bare til å oppgi en amerikansk adresse + norsk VISA på min norske profil/gamertag? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå