Gå til innhold

Xbox One-kaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

4900,- sa fyren på telefon, fikk bare inn 1 i den aktuelle butikken jeg pratet med, og den var selvfølgelig solgt :) Han trodde han kom til å få inn fler. Hadde glatt kjøpt til den prisen hvis det var tilgjengelig.

Endret av bas
Lenke til kommentar

JVC DLA-HD350 og Denon AVR-4306.

Jeg skrev manuelt inn hvilket merke og modell jeg hadde, så kom Xbox opp med forslag på nærmeste modell den hadde i registeret. Viktig her er at du kanskje må finne ut hvilken sone forsterkeren din er i hvis du ikke vet det 100%.

JVC DLA-X30 er umulig å finne, testet alt. Finner X55 osv., men ikke denne.. Får kanskje kjøpe meg en X55 i tillegg og ha X30 som backup :hmm:

Endret av Mojo Wangen
Lenke til kommentar

4900,- sa fyren på telefon, fikk bare inn 1 i den aktuelle butikken jeg pratet med, og den var selvfølgelig solgt :) Han trodde han kom til å få inn fler. Hadde glatt kjøpt til den prisen hvis det var tilgjengelig.

De reklamererfor at de får inn Xbox one og så får de 1 maskin? Passe håpløst.

Lenke til kommentar

Prøver her også;

Venter Xbox One i posten, mest sannsynlig i morgen, med medfølgende Fifa14 nedlastingskode.

Tingen er at jeg ikke har stort til overs for Fifa-spillene og lurer på om det sitter noen med Forza 5 bundle'en og en ubrukt nedlastingskode som er villig til å bytte?

Send meg en melding ved interesse.

Lenke til kommentar

Akkurat ferdig med en times co-op med en kamerat på Dead Rising 3. Lenge siden jeg har hatt det så morsomt! Fantastisk følelse å løpe rundt å denge zombier med kompis og ha chat på.

Skal sies party var litt knot å få til i begynnelsen - men virker bra når en er in-game!

Tips; ikke ha skype samtale mens man starter party - tidenes feedback og dobbel ekko på anlegget

Tenker jeg kjøper COD Ghost å tester co-op snart, noen som har erfaringer??

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

Noen som vet om det går an å justere hvor mye kommanden "XBOX volume up/down" justerer lyden?

Blir mer stress å rope 15 ganger enn å bare justere lyden med fjernkontrollen :p

nope, hos meg er det 0.5db om gangen, ganske mange hopp fra -50 til -35 hos meg.

mulig det kan justeres på receiveren din, hvor mye pr.gang den skrur opp?

Lenke til kommentar

nope, hos meg er det 0.5db om gangen, ganske mange hopp fra -50 til -35 hos meg.

mulig det kan justeres på receiveren din, hvor mye pr.gang den skrur opp?

Litt usikker ettersom jeg ikke har sjekket. Aldri vært noe problem eller tanke med fjernkontrollen så ikke hatt behov for å se, men 0,5 db bør jo i grunn være ok med fjernkontrollen for fintuning :) Kjører Yamaha her hvertfall om du gjør det samme og finner ut at du har!

Lenke til kommentar

Hvilke spill har folk kjøpt til xboxen sin?

Jeg er litt skuffet over lite utvalg av demoer og å blåse 370 per interessante spill blir fort litt dyrt. Noen spill dere virkelig mener er bra?

Har fifa og COD har jeg ikke spilt siden MW2.

Føler det står mellom:

Cod

BF4

NFS

Forza

Lenke til kommentar

Jeg fant ikke dekoderen i devices.. :( Bare TV-en var der..

Noen idé om hvordan jeg får lagt den til, eller skal den automatisk dukke opp om den støttes? :ermm:

Det jeg gjorde var: Settings - Tv & OneGuide settings - Devices

Her var cable og satelite blank, så valgte la inn modellnummeret på min canal digital dekoder og det gikk som smør§

Lenke til kommentar

Høh.. Jeg har bare "set audio reciever" der jeg, i tillegg til TV-en (LG) ..

Har en Get-boks.. finner ikke nummeret til den..

Rekkefølgen er: Get -> Xbox -> TV, ikke sant? Er vel ikke så mange andre måter å gjøre det på?

Serienr står som regel under boksen om det er det du mener!

Rekkefølgen er riktig, men jeg tror de snakker sammen via HDMI handshake eller lignende da min xbox kan skru av tven selv om koblingen går gjennom en reciever.

For min del så har jeg fjernet tvn fra xboxen da jeg ikke har lyst til å måtte ha på xboxen hver gang jeg skal se på tv.

Lenke til kommentar

Rekkefølgen er riktig, men jeg tror de snakker sammen via HDMI handshake eller lignende da min xbox kan skru av tven selv om koblingen går gjennom en reciever.

Xone sin kinect 2 er en kraftig IR blaster. Det er vel den som står for det meste av "snakkingen" tenker jeg. Xone skal vel også kunne kommunisere gjennom hdmi hvis det er støttet av mottakeren. Mulig noe av dette også skjer med enkelte tv'er og recievere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...