^4n Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 For en maskin ! Kontrolleren er jo nydelig - skjønner ikke kritikken rundt de skulderknappene, er jo bare å skli fingeren opp. Kinect er over alle forventinger, skaper en ordentlig "next-gen" følelse. Til og med gestures fungerer knirkefritt (utrolig responsivt). Føler meg som Tom Cruise i Minority Report.... Tok sjansen på å laste ned Ryze til tross for blandet mottakelse - spiller på høyest vanskelig-grad - fantastisk spill ! Gleder meg til å spille gjennom i helga ! Jeg vippet veldig mellom PS4 og Xbox One - etter en kveld med Xboxen så er jeg veldig glad for mitt valg, alle "ekstra" funksjoner passer meg utmerket. Nettopp fått amerikansk Netflix til 35 kr måneden 2 Lenke til kommentar
TOREGILe Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 Nettopp fått amerikansk Netflix til 35 kr måneden Ah! Går det an også! Holder det med amerikansk konto til det også? Eller må jeg til med unblock-us og slikt? Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 (endret) Ja, det går bra uten HULU PLUS og VUDU fungerer også fint dog må det brukes sammen med unblock-us.com Endret 29. november 2013 av kewell79 Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 Må stille spørsmålstegn med hvordan mange britiske og amerikanske anmeldelser av Xbox One påstår at de har slitt med stemmestyring, for jeg sliter overhode ikke med min noe ustabile og gebrokne uttale. Er direkte imponert over hvor bra Kinect forstår meg når jeg snakker engelsk. Ser nå under Network at det står LAN: Strict, hva vil dette si? Er ingenting strict med innstillingene mine på pfSense så sliter litt med å forstå hva den strever med her. Lenke til kommentar
sinsol Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 Eneste jeg har slitt med er Turn off, uttaler det Tahnaf nå og det blir det ordnings. Xbox On er buggy men det er jo kjent. Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 Eneste jeg har slitt med er Turn off, uttaler det Tahnaf nå og det blir det ordnings. Xbox On er buggy men det er jo kjent.Er det ikke "Xbox off"? Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 Er Xbox Turn Off jeg bruker hvertfall Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 xbox turn off ja. .. Og Xbox on Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 Er jo plent umulig å få Xbox One til å rapportere noe som helst annet enn NAT: Strict. Har vært inne på min pfSense server / brannmur og dobbelt sjekket og til og med gått til skrittet å manuelt sette opp port 88 og 3074 som tydeligvis er de to portene Xbox Live og Xbox One krever og likevel så blir det strict. Har upnp og nat-pmp aktivert og begge fungerer, Xbox One har aldri hatt problemet med å få åpnet sine porter automatisk ved hjelp av upnp, ingenting blir blokkert og det er tut og kjør for Xbox One og når jeg sjekker pfSense så rapporterer den akkurat det samme at alt fra Xbox One går rett igjen, null problemer og null restriksjoner med fremdeles rapporteres det altså som "strict".. Lenke til kommentar
TOREGILe Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 Ja, det går bra uten HULU PLUS og VUDU fungerer også fint dog må det brukes sammen med unblock-us.com Ok, så netflix fungerer med å bare gjøre de endringene som kreves for å kjøpe spill fra us marketplace? Oi, detta blir bra! Lenke til kommentar
sinsol Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 (endret) Tror jeg skal skifte over til norsk med en gang det blir mulig ja! Endret 29. november 2013 av sinsol Lenke til kommentar
Bone Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 Må stille spørsmålstegn med hvordan mange britiske og amerikanske anmeldelser av Xbox One påstår at de har slitt med stemmestyring, for jeg sliter overhode ikke med min noe ustabile og gebrokne uttale. Er direkte imponert over hvor bra Kinect forstår meg når jeg snakker engelsk. ... Amerikanere kan ikke engelsk.. Så mye mumlig i uttalen deres.. hehe.. Lenke til kommentar
MacBain Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 Er jo plent umulig å få Xbox One til å rapportere noe som helst annet enn NAT: Strict. Har vært inne på min pfSense server / brannmur og dobbelt sjekket og til og med gått til skrittet å manuelt sette opp port 88 og 3074 som tydeligvis er de to portene Xbox Live og Xbox One krever og likevel så blir det strict. Har upnp og nat-pmp aktivert og begge fungerer, Xbox One har aldri hatt problemet med å få åpnet sine porter automatisk ved hjelp av upnp, ingenting blir blokkert og det er tut og kjør for Xbox One og når jeg sjekker pfSense så rapporterer den akkurat det samme at alt fra Xbox One går rett igjen, null problemer og null restriksjoner med fremdeles rapporteres det altså som "strict".. Har du prøvd å sett den i DMZ? Lenke til kommentar
Perfidus Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 Der kom det første spillet inn.. Konsollen må jeg vel vente 2-3-4-5 måneder på. Lenke til kommentar
Mojo Wangen Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 Xbox One fungerer smerte fritt med "Xbox On" og fyrer i gang både projector og forsterker. Hvilken projector bruker du? Jeg har selv JVC DLA-X30, men har ikke sjangs i havet til å finne denne under TV på devices.... Forsterkeren min har jeg heller ikke fått til og det er en Onkyo. Lenke til kommentar
samco Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 Ryse installere mens sitter jeg og spiller dead rising ... herlig Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 https://drive.google.com/file/d/0B35j2dDlEuMsLUlfcl83V2tVSUU/edit?usp=sharing Tror jeg skal skifte over til norsk med en gang det blir mulig ja! er jo ikke rart at det ikke fungerer, han har jo en merkelig uttalelse Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 er jo ikke rart at det ikke fungerer, han har jo en merkelig uttalelse Haha, jaa! Er jo umulig å skjønne hva han sier Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 Har du prøvd å sett den i DMZ? Er ikke noe som heter DMZ på en skikkelig brannmur / server, kan jo alltids sette oppe egen LAN-port som DMZ men det er nok ikke helt det samme som du forbinder med DMZ vil jeg tro. Når ikke UPNP fungerer så har nok Microsoft gjort en litt dårlig jobb med programvaren, men det blir nok sikkert bedre med en oppdatering vil jeg tro. Ingenting annet på nettverket som sliter med mapping via UPNP og når det ikke engang vil fungere med manuell port forwarding så er det noe muffens. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå