Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Takker :)

 

Har du en for iOS også? Eller noen andre som har? :)

Tror det dessverre ikke finnes, så eneste løsningen er vel den jeg foreslo. Du kan lage en utenlandsk konto, logge på med den, installere og deretter logge på med den opprinnelige "norske" kontoen.

 

Jeg gjorde det på min iPad og det fungerte smertefritt. :)

Endret av RubberJ
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Tror nok Ms får kunder som ser helheten i hva Xbox one leverer mot Ps4 som kun er spill fokusert.

Heter jo PlayStation, mens Xbox sin nye konsoll heter One fordi den skal pakke alt i ett. Er opp til enhver å velge, siden det er en smaksak. Familie- og multimedia-mennesker som er glad i spill kjøper X1, mens gamere kjøper PS4.

 

Lurte på om jeg skulle ta meg en tur til en butikk for å teste ut kontrollen til MS. Foreløbig har jeg bare gått forbi butikker med PS4 siden den har release nå. Noen som kjenner til noen butikker eller steder i Bergen som lar en prøve?

Lenke til kommentar

Lurte på om jeg skulle ta meg en tur til en butikk for å teste ut kontrollen til MS. Foreløbig har jeg bare gått forbi butikker med PS4 siden den har release nå. Noen som kjenner til noen butikker eller steder i Bergen som lar en prøve?

Er vel ingen butikker som har Xbox i Norge? Eller mente du Playstation?

 

Lenke til kommentar

Ikke levering før norsk release kan de vell ta å kjøre opp der bak når de har reklamert med levering ved lansering, november 2013 hele veien og kontrollerne ble jo ikke lagt ut for forhåndssalg før etter det ble kjent at lansering ble utsatt i Norge.

 

EDIT:

 

Står fremdeles November 2013 i ordrehistorikken min..

Endret av RamGuy
Lenke til kommentar

Aah! Dette har jeg ikke visst om i det hele tatt, har du noen erfaring med det? Det fungerer sømløst? Fungerer det med .mkv?

Vet bare om det. Men har aldri prøvd det.

 

Mkv støttes ikke da det er et format som er utbredt for pirat virksomhet. Siden xone bare er en dlna mottaker og ikke kan browse pcen din selv, blir dette en litt tungvint affære. Hadde den kunne browse selv kunne man bruke programer som fungerer som en server der man også kan få transkodet fra mkv til noe som xone støtter.

Er mulig et program som heter Skifta har Play To funksjonalitet samtidig som den transkoder for deg. Får ikke testet selv opp mot xone, så hadde vært greit om noen her med xone kan teste dette.

 

Regner med at ps4 kan browse filene over dlna som med ps3(når dlna kommer....sukk). Noe som blir enklere imo. Men trenger kanskje likevel en transkoder på pcn der og.

Endret av Nerdrage
Lenke til kommentar

MKV blir jo ikke noe problem når vi eventuelt får en egen PLEX.app til Xbox One, skjønner uansett ikke helt hvorfor MKV har tatt sånn av. MPEG-4 vil jo stortsett kunne gjøre den samme nytten, er mye mer fleksibel og enklere med tanke på tagging av informasjon og det hele så hvorfor man skal sverge til MKV er utenfor min fatteevne.

Endret av RamGuy
Lenke til kommentar

MKV blir jo ikke noe problem når vi eventuelt får en egen PLEX.app til Xbox One, skjønner uansett ikke helt hvorfor MKV har tatt sånn av. MPEG-4 vil jo stortsett kunne gjøre den samme nytten, er mye mer fleksibel og enklere med tanke på tagging av informasjon og det hele så hvorfor man skal sverge til MKV er utenfor min fatteevne.

Håper på plex ja. Vil bli supert om det kommer.

Mkv er et stort irritasjons moment. xone støtter wmv hvertfall. Man kan jo da konvertere sine mkv til wmv hd eller få tak i wmv hvis mulig.

Lenke til kommentar

Lasta opp noe gameplay til Skydrive men når jeg sjekker nå så finner jeg ikke noe der. Noen som har prøvd og fått til?

 

EDIT: NVM, fant det nå :)http://sdrv.ms/1bZuLI6

 

Førsteinntrykket av Forza da Larzen? Syns det var helt herlig jeg da, men føler ikke jeg får nyte verken Forza eller Dead Rising nå disse dagene pga. helt utrolig lite søvn denna uka,jobb og faen meg busy-weekend deluxe :(

Lenke til kommentar

 

Førsteinntrykket av Forza da Larzen? Syns det var helt herlig jeg da, men føler ikke jeg får nyte verken Forza eller Dead Rising nå disse dagene pga. helt utrolig lite søvn denna uka,jobb og faen meg busy-weekend deluxe :(

 

Veldig pent og gøy er vel greit oppsummert? :) Problemet mitt er at jeg er så dårlig om jeg skrur ned litt hjelpefunksjoner. Men jeg føler en må det da en blir holdt alt for mye i hånda av spillet om det er på easy.

 

Så akkurat nå litt frustrerende pga jeg er så dårlig til å kjøre, men jeg kan tippe det blir helt rått når en får mer kontroll!

 

Blir ekstra godt å sette seg ned når du får tid da Mala! Rakk å sette plata i maskinen før jeg måtte ut å hjelpe til å støpe gulv idag..kom hjem for et par timer siden. I morgen blir det å stikke å hente PS4 for så å fortsette å støpe....blir noen ekstremt lange timer å støpe tror jeg :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...