David_1214 Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Om det er helt stille rundt deg så burde du vel høre den om du legger øret nedtil. Haha, da hører jeg den nok garantert, men jeg spiller ikke med øret inntil xboxen Lenke til kommentar
SIR WOLFIE 87 Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 (endret) Haha, da hører jeg den nok garantert, men jeg spiller ikke med øret inntil xboxen Neinei, men bare for å høre om den lyden jeg linka til var ''normal''. Endret 26. november 2013 av SIR WOLFIE 87 Lenke til kommentar
karlif Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Noen andre som har problemer med at fifa kræsjer til homescreen når man skal gå til menyen etter en kamp? Skjer hver eneste gang. Er jo helt utrolig irriterende. Jeg har prøvd å slette spillet, og så installere på nytt. Dette fungerte i 1 kamp. Lenke til kommentar
SIR WOLFIE 87 Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Noen andre som har problemer med at fifa kræsjer til homescreen når man skal gå til menyen etter en kamp? Skjer hver eneste gang. Er jo helt utrolig irriterende. Jeg har prøvd å slette spillet, og så installere på nytt. Dette fungerte i 1 kamp. Hadde et lignende tilfelle når jeg skulle joine en match på BF4 (gjennom Battlelog browseren), gikk rett tilbake til Dashboard og måtte starte spillet på nytt. Litt rart om det skjer etter hver eneste kamp, da hadde det nok dukket opp nyhetsartikler om det. Lenke til kommentar
H4rd Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Når jeg skaffer meg Xbox one så vil jeg bruke den som en "alt-i-en" boks. Så vil jeg sikkert skaffe meg et par av de råeste eksklusiv titlene der, men ikke noe mer. Hvorfor? Fordi jeg ikke ser noe mening i å spille multiplatform spill på en svakere konsoll, når jeg kan spille akkurat det samme på en sterkere. Det var jo snakk om at de planla en versjon av Xbox One uten spill, altså en Xbox One bare uten spillfunksjoner. Hadde jo vært perfekt for meg. Lenke til kommentar
aoottis24 Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 (endret) jupp der døde kinect "kinect is unnplugged " selvom alt er koblet til !! hurrameihei. http://forums.xbox.com/xbox_forums/xbox_support/xbox_one_support/f/4275/t/1625706.aspx?PageIndex=9 viss det er flere som sliter så er dere ikke alene tyderligvis Endret 26. november 2013 av aoottis24 1 Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Når jeg skaffer meg Xbox one så vil jeg bruke den som en "alt-i-en" boks. Så vil jeg sikkert skaffe meg et par av de råeste eksklusiv titlene der, men ikke noe mer. Hvorfor? Fordi jeg ikke ser noe mening i å spille multiplatform spill på en svakere konsoll, når jeg kan spille akkurat det samme på en sterkere. Det var jo snakk om at de planla en versjon av Xbox One uten spill, altså en Xbox One bare uten spillfunksjoner. Hadde jo vært perfekt for meg. Er ikke alle som velger konsoll utifra grafikk. Eg kunne aldri tenkt meg å valgt en konsoll på den måten. Her velger man rett og slett det man liker best. Skal eg ha den beste grafikken spiller eg på min 25k pc. Verre er det ikke 1 Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Kjøpte spill fra Amazon.co.uk. Ser nå på sporing at pakken er levert ut og en person har skrevet under. eg har ikke sett noen spill. Lenke til kommentar
SIR WOLFIE 87 Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Kjøpte spill fra Amazon.co.uk. Ser nå på sporing at pakken er levert ut og en person har skrevet under. eg har ikke sett noen spill. Høres tvilsomt ut, ingen naboer/familie som kan ha skrevet under for deg? Lenke til kommentar
samco Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 (endret) Kjøpte spill fra Amazon.co.uk. Ser nå på sporing at pakken er levert ut og en person har skrevet under. eg har ikke sett noen spill. Hvor finner du sporing på amazon sendingene? Endret 26. november 2013 av samco Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Høres tvilsomt ut, ingen naboer/familie som kan ha skrevet under for deg? Nei bor helt alene. Tar å ser i morgen om de dukker opp men det skal ikke stå at pakken er utlever og et navn? Skikker eg på Xbox sendinger står det mitt navn mens på spillene står ikke mitt navn. Ringer posten i morgen om ikke spillene er her før kl 16 Hvor finner du sporing på amazon sendingene? Får sporingsnummer på mail. Kopier inn i bring.no. Fjern første tall i sporingsnummeret. Lenke til kommentar
SIR WOLFIE 87 Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 (endret) Virker ikke som Netflix fungerer helt, ble korrekt logga inn på min norske konto, men kan ikke avspille noe. Ok prøvde en random film og det funka visst. Endret 26. november 2013 av SIR WOLFIE 87 Lenke til kommentar
samco Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Nei bor helt alene. Tar å ser i morgen om de dukker opp men det skal ikke stå at pakken er utlever og et navn? Skikker eg på Xbox sendinger står det mitt navn mens på spillene står ikke mitt navn. Ringer posten i morgen om ikke spillene er her før kl 16 Får sporingsnummer på mail. Kopier inn i bring.no. Fjern første tall i sporingsnummeret. Sjekka du har sikkert betalt for raskere levering tok standard shipping og da er det ingen sporings info Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Sjekka du har sikkert betalt for raskere levering tok standard shipping og da er det ingen sporings info .Ja eg tok express levering. Lenke til kommentar
samco Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Virker ikke som Netflix fungerer helt, ble korrekt logga inn på min norske konto, men kan ikke avspille noe. Ok prøvde en random film og det funka visst. Prøv us netflix trixset som funka på x360 . Ja eg tok express levering. Da er den god Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 (endret) Virker ikke som Netflix fungerer helt, ble korrekt logga inn på min norske konto, men kan ikke avspille noe. Ok prøvde en random film og det funka visst. Fikk du den til å funke? Eg prøvde før i dag men appen bare klikket hos meg. Kom opp at den brukte for lang tid å starte opp. Måtte prøve igjen, prøvde 4 ganger før eg gav opp Endret 26. november 2013 av Raul07 Lenke til kommentar
SIR WOLFIE 87 Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Fikk du den til å funke? Eg prøvde før i dag men appen bare klikket hos meg. Kom opp at den brukte for lang tid å starte opp. Måtte prøve igjen, prøvde 4 ganger før eg gav opp Veldig ustabil, noen ting bruker en evighet på å buffre, men prøvde en random film og den starta. Andre ganger klikker appen og jeg blir sendt til Dashboard. Ikke helt ferdig tror jeg. Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Prøvde netflix igjen men skal det stå på Norsk? Kan vel ikke være den amerikanske eg er innpå da. Men trodde nå heller ikke at den Norske versjonen var på Xbox One. Lenke til kommentar
SIR WOLFIE 87 Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Ettersom du har konto fra før er det nok den norske ja. Kan hende det er derfor den ikke funker helt optimalt enda. Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Ja det er veldig godt mulig at det er grunnen. Da er det like dårlig utvalg da. Blir som regel sittende i en god halv time å prøve å finne noe før eg gir opp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå