Athelas Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Noen som vet hvor mye av digital versjon av Ghosts må installeres før man kan spille? Det har tatt fire timer så langt, og den er på litt i overkant av 40%. Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Du ser det på xbox one appen i det minste Var en plass på maskinen også men finner det ikke igjen. Helt merkelig. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Syntes LB og RB føles litt merksnodige jeg også faktisk. Dette har jeg også sett gå igjen fra tilbakemeldinger etter E3. Lenke til kommentar
aoottis24 Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Noen som har peil på digital upgrade greiene ? Har cod ghosts bf4 på 360 men ser jeg må ut med full pris igjen ?! Lenke til kommentar
TOREGILe Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Sweet, er det en egen PLEX app? eller har du fått det til på en annen finurlig måte? Nei, jeg hørte bare om Plex av en annen her, også har jeg lest om at det skal være mulig å legge til en plex app på xbox one om folka bak (og ms) ønsker det. Har ikke konsollen enda engang jeg! Lenke til kommentar
aoottis24 Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Noen som vet hvor mye av digital versjon av Ghosts må installeres før man kan spille? Det har tatt fire timer så langt, og den er på litt i overkant av 40%. hvordan fikk du til og digital upgrade det ? oss meg koster det 59 dollar Lenke til kommentar
ImagineAnarchy Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Norges verste spillsite. De gjør jo ikke annet enn å poste "nyheter" fra neogaf forumet heller virker det som. Jeg fikk nesten tårer i øyene av å se Xbox One stå oppreist. Må da være lov å gjøre 10 sec research før en starter. Lenke til kommentar
SIR WOLFIE 87 Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Hvordan høres vifta deres ut etter å ha spilt en stund? Min er ganske lik denne: http://www.youtube.com/watch?v=L1U0UYe7cDA (0:20-0:30). Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Hvordan høres vifta deres ut etter å ha spilt en stund? Min er ganske lik denne: http://www.youtube.com/watch?v=L1U0UYe7cDA (0:20-0:30). Aner ikke. Har ikke hørt den i hele tatt Lenke til kommentar
SIR WOLFIE 87 Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Om det er helt stille rundt deg så burde du vel høre den om du legger øret nedtil. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Litt lyd er da ikke farlig, man pleier da å ha volum på det man spiller, og man har som regel andre ting rundt seg som lager litt lyd og. Lenke til kommentar
SIR WOLFIE 87 Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Ja, bare lurer litt ettersom det ligner litt på lyden en Harddisk lager når det er stor aktivitet på den. Hører så og si ingenting når jeg sitter et par meter unna, men når jeg legger øret inntil hører jeg definitivt vifta/HD'en. Lenke til kommentar
Athelas Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 hvordan fikk du til og digital upgrade det ? oss meg koster det 59 dollar Jeg bare kjøpte det med kredittkort gjennom deres digitale butikk på selve Xboxen. Det laster ned nå. Bare lurer på om det kan la seg starte. Hvis dette tempoet fortsetter kan jeg nok glemme det før morgendagen. Lenke til kommentar
aoottis24 Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Jeg bare kjøpte det med kredittkort gjennom deres digitale butikk på selve Xboxen. Det laster ned nå. Bare lurer på om det kan la seg starte. Hvis dette tempoet fortsetter kan jeg nok glemme det før morgendagen. for 10$ eller vanlig pris Lenke til kommentar
SIR WOLFIE 87 Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Digital Upgrade på Ghosts funker ikke gjennom Xbox Store, med mindre du kjøpte Ghosts digitalt på Xbox 360 og fikk beskjed om at du kunne oppgradere til Xbox One versjonen senere. Du kan ikke oppgradere din fysiske kopi f.eks. Lenke til kommentar
Athelas Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 for 10$ eller vanlig pris Jeg har bare spillet på PC fra før, så det var full pris for den digitale versjonen. Jeg klarer ikke å finne noen steder på nettet som sier hvor mye det må være lastet ned før jeg kan begynne å spille. =S Lenke til kommentar
SIR WOLFIE 87 Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Jeg har bare spillet på PC fra før, så det var full pris for den digitale versjonen. Jeg klarer ikke å finne noen steder på nettet som sier hvor mye det må være lastet ned før jeg kan begynne å spille. =S Har hørt 50%. Lenke til kommentar
Athelas Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Har hørt 50%. Det stemmer i så fall ikke. Er på 54% nå. Installerer fortsatt. Lenke til kommentar
SIR WOLFIE 87 Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Det høres veldig rart ut, sikker på at du ikke kan starte det opp? Prøv det gjennom Games&Apps. Alle andre spill jeg har trenger bare rundt 10% installasjon. Hørt at CoD tar lenger tid, men over 50% høres helt feil ut. Lenke til kommentar
Athelas Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Det høres veldig rart ut, sikker på at du ikke kan starte det opp? Prøv det gjennom Games&Apps. Alle andre spill jeg har trenger bare rundt 10% installasjon. Hørt at CoD tar lenger tid, men over 50% høres helt feil ut. 56% viste seg å være det magiske nummeret for meg. =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå