Nerdrage Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 (endret) Angående 60hz xbox VS 50hz tv sendinger...Fant dette på et random forum fra en random forum bruker; "I have a solution. My Xbox One is currently outputting 1080 50p So 50Hz is possible. It was 60p but I changed the settings to auto detect HDMi and then set the resolution to 1080p and then selected no when the option appeared for does this display correctly. It then defaulted to 50p." Er det noe sannhet i dette? Endret 25. november 2013 av Nerdrage Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 (endret) Så nå har jeg gått gjennom start up guiden, hooket opp kinect men har problemer med å høre / forstå meg. Skal ikke være noe på engelsken. Er det noen triks når man kalibrerer kinecten? Står i stuen, kinect rett under TVn på benken og jeg sitter vel cirka 4 meter vekke. ikke som jeg har funnet ut, jeg må snakke ganske høyt for at den hører meg, sitter ca 3m unna Endret 25. november 2013 av Slettet+981234789 Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Det vil vell påvirke spill da du i realiteten ikke vil ha nytte av mer enn toppen 50 FPS da denne innstillingen gjelder Kinect generelt og ikke bare TV-biten? Lenke til kommentar
MacBain Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 (endret) Hei, kan noen av dere som har fått Xbox One og som har klart å gjennomføre kjøp på Marketplace forklare/guide litt eller har jeg forstått det ? Slik jeg har forstått det: Når jeg skal starte opp Xbox One, må jeg velge engelsk UK/USA region (eller gjør man det på Xbox.com ?) Legge inn kredittkort informasjon, men med "fake" engelsk postnummer og adresse Vil dette fungere selv om jeg har det samme kreditt kortet koblet opp mot min norske Microsoft konto ? Ja, du har forstått det. Når du starter konsollen første gang velger du region. Kredittkort info blir du først bedt om når du prøver å kjøpe noe, her fyllte jeg ut riktig gate adresse etc., men satt ett engelsk postnummer samt att jeg la til tre 0'er forran mitt telefonnummer. Jeg brukte samme visa som på 360'en uten noe problem. Endret 25. november 2013 av MacBain 1 Lenke til kommentar
RubberJ Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 ikke som jeg har funnet ut, jeg må snakke ganske høyt for at den hører meg, sitter ca 3m unna Jeg sliter også med at Kinect skal høre meg, spesielt når jeg skal initiere en kommando med å si "Xbox..." Sitter kanskje 2,5-3 meter unna Kinect'n. Testet lydvolumet med testfunksjonen i Skype og da var det absolutt ikke noe problem å høre meg selv. Synes det er litt merkelig :/ Lenke til kommentar
Mojo Wangen Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Flere enn meg som ikke får til Xbox One Setup mtp. TV funksjonen som da har Projector? Jeg har en JVC DLA-X30, men det er forsåvidt ikke den som har lydfunksjonen, som da er min Onkyo receiver. Finner verken fisk eller fugl, og vet ikke helt hvordan det kan løses.... Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Jeg sliter også med at Kinect skal høre meg, spesielt når jeg skal initiere en kommando med å si "Xbox..." Sitter kanskje 2,5-3 meter unna Kinect'n. Testet lydvolumet med testfunksjonen i Skype og da var det absolutt ikke noe problem å høre meg selv. Synes det er litt merkelig :/ Pass på at dere gjør kalibreringen skikkelig Funker utrolig bra hos meg Sitter vel 2 meter unna Lenke til kommentar
RichardLarsen Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 takk for raskt svar Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 hvordan skal man gjøre det mer sikkelig? ha ekstremt høyt på når den spiller av de lydene? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Kinecten min hører meg fint. Starter alltid med ordet xbox da. Lenke til kommentar
RichardLarsen Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Takk for raskt svar:) Lenke til kommentar
Millha Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Noen som kan anbefale meg hvor å kjøpe Xbox One credit digitalt. Fikk hjem XONE idag, men greier ikke legge til credit card info. Slik at jeg kan kjøpe spill. Har valgt US som sted, slik jeg får US store. Noe tips. Trodde jeg kunne legge til visa uten problem å kjøpe spill, men gikk ikke etter planen. Lenke til kommentar
Sennepo Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Er det noen som kan teste en ting for meg, funker det å gå i IE for så å spille av videoer der. Tenker da spesielt på streamingsider av filmer/serier. Lenke til kommentar
SuperdenT Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Hei, Sikkert idiotisk spørsmål MEN jeg skal til Tyskland for å ha med en x1 hjem. Ryanair er jævlig pirkete på håndbagasjen når det kommer til mål etc. I følge google så er X1 40x32x19, er den NITTEN cm tykk? Er ikke det jævlig høyt? Er jo tykkere enn en gammel VHS, lol Er det noen som gidder å ta faktisk mål av den? På forhånd, takk ! Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Hei, Sikkert idiotisk spørsmål MEN jeg skal til Tyskland for å ha med en x1 hjem. Ryanair er jævlig pirkete på håndbagasjen når det kommer til mål etc. I følge google så er X1 40x32x19, er den NITTEN cm tykk? Er ikke det jævlig høyt? Er jo tykkere enn en gammel VHS, lol Er det noen som gidder å ta faktisk mål av den? På forhånd, takk ! Det er nok selve boksen du har funnet mål av Lenke til kommentar
SuperdenT Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Det høres mer logisk ut ja, for 19 cm tykk høres helt sjukt ut ! Hvis noen gidder å måle den så jeg for nøyaktige mål, hadde det vært supert ! Litt lettere å planlegge i forhold til kofferten. Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Noen som kan anbefale meg hvor å kjøpe Xbox One credit digitalt. Fikk hjem XONE idag, men greier ikke legge til credit card info. Slik at jeg kan kjøpe spill. Har valgt US som sted, slik jeg får US store. Noe tips. Trodde jeg kunne legge til visa uten problem å kjøpe spill, men gikk ikke etter planen. Jeg betalte nettopp for Dead Rising 3 med mitt DnB Mastercard i US. Lenke til kommentar
TOREGILe Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Har alle importert konsollen nå, eller er det noen av dere som venter til norsk release? Vurderer import sterkt jeg også nå. Lenke til kommentar
neeeeii Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Jeg venter til prisen faller ned. Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Har de fjernet muligheten til å sende voice message? Eg finner det ikke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå