IcedInsanity Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Microsoft gives highest Gamerscore holder first lifetime Xbox Live Gold membership Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Ramsøy, ny forsterker :-P Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Noen som vet oppløsningen på de forskjellige lanseringspillene til Xbox One? Har googlet litt, men tydeligvis ikke nok..Hehe.. Greia er: Jeg begynte å går å spille på min projektor... Den er bra Men der ble for eksempel Battlefield 4 veldig avkledd. Synes det ser utydelig ut, muddy liksom. Det er mer pang, smell og effekter, og mer stæsj/objekter tilstede enn før, men alikevel ble jeg litt skuffa der. Forza 5 derimot er skarpt som fy! Assassins Creed er ikke like skarp som Forza 5, men skarpere enn Battliefield 4 - og AC ser faktisk ganske så bra totalt sett! Fant info om en patch til PS4 som løfta oppløsningen til Assassins creed opp til 1080p + ny anti aliasing. Men har foreløpig ikke funnet noe om det har skjedd med Xbox One versjonen også. Og - nei - please ikke lag noen PS4 vs Xbox One diskusjon nå. Jeg skal ha PS4 også. Er bare nysjerrig om noen kjapt har en link, og evt. ny info om noen patcher er kommet til de forskjellige spillene. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Se her: http://www.ign.com/wikis/xbox-one/PS4_vs._Xbox_One_Native_Resolutions_and_Framerates Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 (endret) http://www.ign.com/wikis/xbox-one/PS4_vs._Xbox_One_Native_Resolutions_and_Framerates Se der ja Endret 25. november 2013 av Selvin Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Quantum Break uses "Digital Molecular Matter"; extremely versatile destruction system. Kan bli spennende å se. Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 (endret) Se her: http://www.ign.com/wikis/xbox-one/PS4_vs._Xbox_One_Native_Resolutions_and_Framerates Takker! Interessant! At BF4 rendres i 720p på Xbox One virket ganske tydelig på projektoren ja. Ryse kommer med budbil om ikke så lenge her, blir spennende å se den på projektoren. Rendres vel i 900p, men ser bra ut i følge anmeldelsene. Oppløsning er virkelig ikke alt, men med stor skjerm/lerret har det en del å si. EDIT: Og - der kom Ryse på døra. 900p. Assassins Creed ble gitt ut på med 900p på begge konsoller. Er 1080p på PS4 nå. Dette er hva Ubisoft selv sier om 720p vs 900p vs 1080p Even without the title update, the game is undeniably stunning on next-gen consoles. Indeed, as Associate Producer Sylvain Trottier suggests, some players might not even be able to tell the difference. That’s because the game, as shipped, is being rendered on next-gen at a resolution that’s very close to 1080p (900p, if you’re curious), and the upscaling process barely adjusts the image. “If it’s running at 720p vs 1080p, you’re going to notice the difference, by far,” Trottier explains. “But if it’s set at a resolution that’s very close, where most of the pixels are already there in internal processing, most people won’t see any difference.” Those who can spot the differences might note that the game would be, in some very subtle ways, slightly less crisp but a tiny bit smoother." http://blog.ubi.com/assassins-creed-iv-black-flag-in-native-1080p-on-playstation-4/ Så, ikke så stort sprang fra 900p til 1080p. Men stort opp fra 720p. Det ligger jo i tallene. Men alikevel. Dette er nok til at jeg kjøper Battlefield 4 til PS4 også, og spiller det der så fort jeg får en PS4. Assassins Creed er 900p på Xbone og er ikke nærheten av å være muddy slik BF4 er i 720p på samme konsoll. Skal poste inntrykk av Ryse litt senere Endret 25. november 2013 av Dr.Peedee 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 http://www.youtube.com/watch?v=MHamQV-XEdc#t=201 Shit som xbox`en bråker i denne videoen Det er jo ikke konsollen da luring, men loop feedbacken via TV ettersom konsollen er plugget i seg selv. Lenke til kommentar
samco Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Hdmi inn var en geni strek Fra Ms. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Er glad for at Xbox One har funksjoner som er attraktive for folk der ute, og viser seg å ikke være så "ille" som "alle" skulle ha det til en periode..! Selv om de snudde på en del saker etter E3, så er jeg av den oppfatning at Xbox One hadde vært en enda mer spennende konsoll, om de ikke hadde gått tilbake på disse tingene.. Men, det får jeg aldri vite. Jeg spør igjen: Noen som vet når CoolShop vil sende ut sine Xbox One? 1 Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Er glad for at Xbox One har funksjoner som er attraktive for folk der ute, og viser seg å ikke være så "ille" som "alle" skulle ha det til en periode..! Selv om de snudde på en del saker etter E3, så er jeg av den oppfatning at Xbox One hadde vært en enda mer spennende konsoll, om de ikke hadde gått tilbake på disse tingene.. Men, det får jeg aldri vite. Jeg er en av de som irriterer meg litt for at MS gikk tilbake på de opprinnelige. Nå er jeg der vi alltid har vært ved at jeg må disken i maskina for spille et spill jeg alikevel har installert på hdd'n. Kommer til å kjøpe de fleste spill online for å slippe dette, men litt irriterende er det. Det er jo ikke konsollen da luring, men loop feedbacken via TV ettersom konsollen er plugget i seg selv. Jepp, kan bekrefte at Xbox one omtrent er lydløs. 1 Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Eneste lyden jeg merker fra Xbox One er når det skrives til harddisken, men det gjøres jo ytterst sjeldent så ser ikke på det som noe problem. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Prøvde CoolShop-chat, men -selv om vedkommende var hyggelig- fikk jeg ikke mye hjelp! Bare at det skulle bli sendt ut en mail i starten av denne uka, angående Xbox One .. Menneh.. Hvis den skulle vise seg å være "negativ", hvordan er det å bestille fra Tyskland nå? Får man den sendt med en gang? Har de på lager? Takker @Dr.Peedee ..da er vi faktisk to stykker av samme mening! Imponert, trodde jeg nesten var alene! Lenke til kommentar
Booz Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Vil anbefale dere å registrere Xbox One hos microsoft. https://myservice.xbox.com/nb-NO/Pages/Welcome.aspx Ser ut som vi får får "norsk" garanti selv om den er importert fra tyskland. Konsollen reparasjoner er tilgjengelige gebyrfritt gjennom standardgarantien utløpsdatoen for feb 19, 2016. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Da er det bare å bestille spill hos Gamezone! 2 Lenke til kommentar
Bone Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Da trenger jeg bare å få tak i en konsoll da.. Lenke til kommentar
RonF...ingSwanson Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Prøvde CoolShop-chat, men -selv om vedkommende var hyggelig- fikk jeg ikke mye hjelp! Bare at det skulle bli sendt ut en mail i starten av denne uka, angående Xbox One .. Menneh.. Hvis den skulle vise seg å være "negativ", hvordan er det å bestille fra Tyskland nå? Får man den sendt med en gang? Har de på lager? Takker @Dr.Peedee ..da er vi faktisk to stykker av samme mening! Imponert, trodde jeg nesten var alene! Står at MS Tyskland skal ha flere XBone på lager. Jeg avbestilte nettopp fra Coolshop. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Tusen takk! Har du en link? Slik at jeg kommer riktig..? Lenke til kommentar
RonF...ingSwanson Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 http://www.microsoftstore.com/store/msde/de_DE/DisplayHomePage Men kan være lurt å ha Coolshop-bestillingen og. Lenke til kommentar
neeeeii Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Den fra den MS Tyskland koster jo 4000? Også er det vell toll og frakt og alt sånn? Eller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå