RubberJ Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Oh, So Many Choises! Blir nok Xbox Fitness ..neida, blir sikkert å kjøpe DR3 eller Forza 5 først.. valgets kval! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Noen som har oppdatert Ghosts fra X360? noen som har fått det til, eller er det låst til norsk markedplace? Lenke til kommentar
lonix Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 DR, FIFA Forza for meg når ting kommer i hus ( I den rekkefløgen) Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Noen som har kjøpt spill på US markedplace? Med norsk kredittkort? Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Noen som har kjøpt spill på US markedplace? Med norsk kredittkort?Det går vel ikke? Lenke til kommentar
Kjeks1 Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Noen som har kjøpt spill på US markedplace? Med norsk kredittkort? Det går vel ikke? Kjøpte på UK med norsk, så regner med US også går fint. Var vel tilogmed en som hadde snakka med support og ble oppfordret til å gjøre det slik, inntil norsk åpnet.. Lenke til kommentar
SIR WOLFIE 87 Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 (endret) Jeg finner ingen måte å bytte Locale på etter første setup, noen som vet? EDIT: Fant det. Settings, System. Endret 25. november 2013 av SIR WOLFIE 87 Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Har dere løst inn fifa-koden? Sto dere da på den norske marketplacen? Lenke til kommentar
SIR WOLFIE 87 Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Det finnes ingen norsk Marketplace. Du bør velge UK eller USA, så holder du QR koden foran Kinect, så begynner installeringa automatisk. Jeg putta inn Ryse, kunne begynne å spille etter knapt 5 min. Imponert. Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Prøver man fifa koden på norsk marketplace kommer det error Lenke til kommentar
SIR WOLFIE 87 Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Prøver man fifa koden på norsk marketplace kommer det error Finnes det egentlig norsk? Lenke til kommentar
SIR WOLFIE 87 Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 (endret) Av en eller annen grunn så er min NAT strict. Lagt inn alle portene herfra: http://support.xbox.com/en-GB/xbox-one/networking/network-ports-used-xbox-live Fulgte samme anvisninger til X360 uten problemer. Endret 25. november 2013 av SIR WOLFIE 87 Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 (endret) Tenkte fra xbox.com Hvor ser man NAT? Endret 25. november 2013 av Deivid_1337 Lenke til kommentar
Leffi78 Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 http://www.youtube.com/watch?v=MHamQV-XEdc#t=201 Shit som xbox`en bråker i denne videoen Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Da er min Xbox One i hus, på tide å leke seg litt! Er dog et par "vanskelige" valg å foreta seg, som om Kinect er best plassert over eller under TV-en ettersom den ikke lenger har noen motor for å justere vinkelen så er jeg litt redd for at det blir for bratt å ha den oppå TV-en da distansen fra TV til der vi oppholder oss er såpass kort at jeg er litt usikker på hvorvidt det vil fungere spesielt optimalt. Utfordring med å ha den under TV-en er dog at vinkelen ned mot gulvet blir temmelig bratt, hmm... Også er det jo det store spørsmålet rundt hvordan ting burde kobles opp, dessverre så har 90% av HDMI-inngangene på AV-receiver tatt kvelden på grunn av overivrige katter og elendig kobling / feste på disse håpløse HDMI-kablene så jeg er nå avhengig av en egen separat HDMI-switch derfor har jeg kjørt komponent (1080i) fra Xbox 360 for å slippe potensiell ekstra latency og inputlag på grunn av ting må igjennom HDMI switch, deretter AV-receiver før det når TV-en. Det fungerer jo helt fint med Apple TV, dekoder og det hele men på spillkonsoll så blir jeg skeptisk og lurer på om jeg skal røske alt til helvete, koble rett til TV-en og kjøre optisk fra TV til receiver for lyd for å eliminere så mye potensielle latency og inputlag kilder som mulig men da mister man jo muligheten for Dolby Digital True HD og DTS:HD Master Audio lydspor ved avspilling av Blu-Ray ettersom det kun støttes over HDMI og ikke over optisk... Vanskelig valg, vanskelig valg, hva tror dere er best? Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 http://www.youtube.com/watch?v=MHamQV-XEdc#t=201 Shit som xbox`en bråker i denne videoen Det er ikke xboxen du hører der. Den er jo knuskstille. Merker ikke at den er på en gang 1 Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Nei, det er slettes ikke Xbox One som lager den lyden der. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Nå gidder jeg ikke å sjekke videoen engang, men er det ikke mulig at det kan være en Xbox med feil? Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 (endret) Er nok isåfall en xbox med denne CD-rom feilen ja. PS: Får heller ikke sett videoen atm. Endret 25. november 2013 av Sending! Lenke til kommentar
Kjeks1 Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Lyden kommer fra høyttalerene på TV´n... Xboxen blir plugget inn i seg selv, får en "evig" loop av startskjermen og lyder i menyen.. Ikke boxen selv som lager lyd. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå