David_1214 Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 Er det flere som bruker US som locale eller velger dere UK? Og til dere som har konsollen, vil Kinect høre/se meg på ca 5,5 m avstand? Sofaen er altfor langt unna ja, jeg vet, men i denne lille stua er det eneste naturlige plassering! Jepp, er kailbrering av kinect når du booter opp første gang Lenke til kommentar
Mala Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 Spent på hvor vidt nysgjerrige kattene min blir på den Kinecten som må stå forran/under TV-skjermen Regner med den står relativt stødig. Lenke til kommentar
TOREGILe Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 (endret) Kattene bryr seg ikke, da er det verre med snart toåringen og etterhvert lillesøstera! Tv benken får gjennomgå ja! Så Kinect må nok oppå tven denne gang også! Endret 24. november 2013 av bonjovi Lenke til kommentar
Mala Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 (endret) Kattene bryr seg ikke, da er det verre med snart toåringen og etterhvert lillesøstera! Tv benken får gjennomgå ja! Så Kinect må nok oppå tven denne gang også! Tro meg, katter i ungdoms årene er nyysgjerrige og kan finne på det meste Men kan si meg enig i at små fingre ofte gjør mer ugang en små poter Endret 24. november 2013 av Mala Lenke til kommentar
TOREGILe Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 Da har jeg fått meg både bilde og bytta navn til gamertag! Klar for next gen da etterhvert! Aldri vært noen online spiller, men blir det fra dag 1 på xbox one. Ser spennende ut med online på spill som watch dogs, the crew, the division og lignende! Og liker også ideen med challenges! Blir spennende dette! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 (endret) Hjelp mottas med stor takk Samletråd for headset til Xbox One og PS4, https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1553476 Endret 25. november 2013 av Mala Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 http://youtu.be/VTlKEJN77gEHeadtrackinga så bra ut, men Voice commands er ikke akkurat brukbart når det kommer til multiplayer spill hvor ting skjer plutselig og reaksjonen må være lynrask. Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Og til dere som har konsollen, vil Kinect høre/se meg på ca 5,5 m avstand? Sofaen er altfor langt unna ja, jeg vet, men i denne lille stua er det eneste naturlige plassering! Min erfaring er at Kinect er akkurat like ustabilt nå som på 360. I stua vår klarte ikke Xbox One med Kinect å se forskjell på meg, kona og en tallerken med spaghetti. Helt lotto hva som ble tagget som meg. Kobla fra hele sensoren, alt for stor og klumpete uansett. Lenke til kommentar
TOREGILe Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Min erfaring er at Kinect er akkurat like ustabilt nå som på 360. I stua vår klarte ikke Xbox One med Kinect å se forskjell på meg, kona og en tallerken med spaghetti. Helt lotto hva som ble tagget som meg. Kobla fra hele sensoren, alt for stor og klumpete uansett. Uff, får nå håpe det er bedre enn som så...demovideoene ser flotte yt hvertfall, men jeg frykter jo det verste ja! Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Er det noen norske TV-tunere som lar seg kontrollere av Xbox One forresten? Lenke til kommentar
lonix Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Prøvde å gjøre om lokalisering på Google Play til US-marked uten hell, MEN jeg fikk laget en lenke for nedlasting av apk'en.. https://www.dropbox.com/s/kkr55dua8slkutv/com.microsoft.xboxone.smartglass.apk Enjoy! Takkar! Lenke til kommentar
TOREGILe Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Hvordan er det meg garanti/reklamasjon på importkonsoller? Vil det gå greit? Har hatt en RROD jeg også en gang, så det er greit å vite! Lenke til kommentar
SIR WOLFIE 87 Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Hvordan er det meg garanti/reklamasjon på importkonsoller? Vil det gå greit? Har hatt en RROD jeg også en gang, så det er greit å vite! Det er vel siden her du bruker da: https://myservice.xbox.com/en-GB/Pages/Welcome.aspx Spørsmålet om de kommer til Norge for å hente konsollen vår kan vi såklart ikke være helt sikre på. Lenke til kommentar
samco Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Day one har et spill en day one achivment plus's day one kontroller Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Vel, ikke sjokkerende kanskje så har den garanti som konsollen har, og reklamasjonsretten som landet du kjøpte den i gir.Ergo: 1år garanti (med mindre du kjøper utvidet garanti) mens noe særlig reklamasjonsrett kan nok være vanskelig å finne (om det er noen i landet du kjøpte det). For ikke å snakke om noe håpløst å ta i bruk. Lenke til kommentar
RubberJ Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Package has been loaded for delivery 2013-11-25 10:04, 7007 TRONDHEIM, Norway Snart i hus! Hvilket spill skal jeg kjøpe først.. Forza 5, Ryse eller Dead Rising 3.. noen forslag? Lenke til kommentar
Bone Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Selv skal jeg ha Ryse og DR3.. Men, Forza har fått så mye skryt at jeg nesten vurderer å kjøpe det også, selv om jeg bryr meg svært, svært lite om bilspill! Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Hadde lett gått for Forza Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå