TOREGILe Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 Og forresten, blir det Day One edition vi får når de endelig sender konsollen vi bestilte for lenge siden i Norge? Eller blir det bare standard siden Day One har vært? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 (endret) Hva er egentlig forskjellen mellom Day One og Standard? Day One 2013/14 logo på kontrollen, og en chrommet D-pad (?) samt en achievment som tilsier at du er Day One kjøper. Samt større e-penis selvsagt Mulig det er mer, men det er ihvertfall det jeg har fått med meg. EDIT: Såg folk operert med en slik felles side for alle bestillinger man har gjort hos MS tidligere, kunne noen linket meg denne ? Endret 24. november 2013 av Mala Lenke til kommentar
TOREGILe Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 Hva er egentlig forskjellen mellom Day One og Standard? Er bare en kontroller gravert med day one 2013 og en egen achievement for å kjøpe først...ikke all verden, men kontrolleren er litt tøff da! Lenke til kommentar
neeeeii Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 Day One 2013/14 logo på kontrollen, og en chrommet D-pad (?) samt en achievment som tilsier at du er Day One kjøper. Samt større e-penis selvsagt Mulig det er mer, men det er ihvertfall det jeg har fått med meg. Oja, takk for svar Men hvor mye mer koster den? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 (endret) Samme pris, er vel førstemann til mølla prinsippet det går i. Har en Day One inne i bestilling hos MS norge, men nå har jeg jo bestilte standard utgaven fra den tyske siden, ettersom jeg rett og slett ikke orker å vente Endret 24. november 2013 av Mala Lenke til kommentar
SIR WOLFIE 87 Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 (endret) Og forresten, blir det Day One edition vi får når de endelig sender konsollen vi bestilte for lenge siden i Norge? Eller blir det bare standard siden Day One har vært? Ja, og i tillegg får vi et bonusspill gratis når den har release i Norge. Vært rykter på Forza 5, Dead Rising 3 eller Kinect Sports Rivals å velge mellom. Day One 2013/14 logo på kontrollen, og en chrommet D-pad (?) samt en achievment som tilsier at du er Day One kjøper. Samt større e-penis selvsagt Mulig det er mer, men det er ihvertfall det jeg har fått med meg. EDIT: Såg folk operert med en slik felles side for alle bestillinger man har gjort hos MS tidligere, kunne noen linket meg denne ? Det er nok hele forskjellen ja. Denne? https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1552011&page=1 Eller så kanskje du mener commerce.microsoft.com forresten. Endret 24. november 2013 av SIR WOLFIE 87 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 Eller så kanskje du mener commerce.microsoft.com forresten. Den var det vel ja, takker Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 Day One Edition innholdt også FIfa 14 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 Day One Edition innholdt også FIfa 14 Selvfølgelig, godt poeng! Ikke at FIFA noensinne vill blitt tatt av plasten på en gang i min bok Lenke til kommentar
Bone Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 Noen som vet om når CoolShop kommer til å sende ut sine? Og, noen som vet om det står et sted at man er sikret levering fra CoolShop, sånn i første pulje som blir sendt ut? Takker! Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 Det som hadde vært jævla typisk er st eg får en maskin som ikke funker, tenker på disc feil. Tipper det er 80% mulighet for at det skjer. Lenke til kommentar
TOREGILe Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 Samme pris, er vel førstemann til mølla prinsippet det går i. Har en Day One inne i bestilling hos MS norge, men nå har jeg jo bestilte standard utgaven fra den tyske siden, ettersom jeg rett og slett ikke orker å vente Tenker det samme som deg, og hvis det finnes muligheter for å kjøpe DR3 til ca 350kr fra US XbOx live, slik jeg har forstått, så lønner det seg jo nesten selv om vi får et gratis spill. Hadde jeg bare fått vite om den kommer snart, som i januar, eller lenge til, som i mars/april! Jeg vil jo også ha den til jul! Lenke til kommentar
gnomemann Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 Noen som vet en måte for meg å kjøpe ultimate team packs? Får ikke lagt inn kortet mitt Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 Vetta faen om jeg klarer å vente til Q1 ass, her prøver jeg å gå til skrittet og selge unna en Iphone og Paintball utstyr for å se om jeg får skrapa sammen noe haha Lenke til kommentar
SIR WOLFIE 87 Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 Noen som vet en måte for meg å kjøpe ultimate team packs? Får ikke lagt inn kortet mitt Får lagt inn kortet om du legger inn (fake) addresse og telefonnummer i UK. Lenke til kommentar
gnomemann Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 Får lagt inn kortet om du legger inn (fake) addresse og telefonnummer i UK. Okei takk for svar. Og da kan jeg handle der fritt ? Men kan det ikke Fucke seg siden det ikke hører til kortet ? Pappa har en adresse i England jeg kan bruke og takk for svar forresten Lenke til kommentar
sinsol Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 Noen som vet en måte for meg å kjøpe ultimate team packs? Får ikke lagt inn kortet mitt Kjøp coins. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 har ikke noe å si, du kan skrive bambiland 20 en UK postcode og tlf 12345678 Lenke til kommentar
SIR WOLFIE 87 Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 Okei takk for svar. Og da kan jeg handle der fritt ? Men kan det ikke Fucke seg siden det ikke hører til kortet ? Pappa har en adresse i England jeg kan bruke og takk for svar forresten Det skal i teorien gå ja, og flere her inne bruker dette. Men jeg kan såklart ikke garantere 100% for at Microsoft ikke fanger det opp og oppdager at du har en falsk addresse. Lenke til kommentar
TOREGILe Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 Er det flere som bruker US som locale eller velger dere UK? Og til dere som har konsollen, vil Kinect høre/se meg på ca 5,5 m avstand? Sofaen er altfor langt unna ja, jeg vet, men i denne lille stua er det eneste naturlige plassering! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå