karlif Skrevet 21. november 2013 Del Skrevet 21. november 2013 Noen som vet om en xbox one smartglass apk fil til andriod? Den er regionlocked på google play Orker ikke roote og herje for å låse opp region på nexus 7.. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 21. november 2013 Del Skrevet 21. november 2013 Problemer med Live ser det ut som, i mange land. Ikke overraskende, det pleier å bli slik. Lenke til kommentar
SIR WOLFIE 87 Skrevet 21. november 2013 Del Skrevet 21. november 2013 Oh dear, kommer ikke inn på xbox.com engang. Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 21. november 2013 Del Skrevet 21. november 2013 Funker bra her men Lenke til kommentar
turbo_fever Skrevet 21. november 2013 Del Skrevet 21. november 2013 Er ikke google glass låst til USA det da. Synntest Linus sa det. Og att du må ha vpn for å lure dem med ip addresse. Men dem måtte og ha ett bank kort som var registrert i USA. Han fikk låne ett av en for og betale med det. Ikke noe for meg så ikke sett etter info om det Lenke til kommentar
SirKratoS Skrevet 22. november 2013 Del Skrevet 22. november 2013 (endret) Det bra med at Xbox One ikke kommer til Norge før neste år er jo at det blir enda flere og forhåpentligvis bra "release" titler. Og ikke minst at Forza 5 har fått mer innhold. Og jeg er helt enig i at Gran Turisimo 6 til PS3 og ikke PS4 launch title er den merkeligste avgjørelsen en har sett på lenge. Når du ser hvordan Forza 4 tyner ytelsen i Xbox360 og hva de har fått til i det spillet, så kan en bare glede seg til Forza 6 og muligens 7. Egentlig ikke så merkelig, PS3 har solgt over 80 mill (tror jeg...) og PS4 kommer vel til å selge ihvertfall 2 mill før året er omme. Allikevel synes jeg de kunne laget en litt penere PS4 versjon i tillegg til en PS3 versjon :-) Endret 22. november 2013 av SirKratoS 1 Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 22. november 2013 Del Skrevet 22. november 2013 (endret) Sarkasme på: Å nei, rapporter om xbox one maskiner som ikke fungere slik de skal! http://m.neogaf.com/forumdisplay.php?f=2 Det rapporteres om flere 1000 med feil. Ms sier at en failurerate på 20% er normalt for dem. Sarkasme av: Regner med vi kommer til æ høre om ps4 og Xbox one som ikke fungerer i noen uker. Slik er det når forbrukerelektronikk selges i millionvis. Endret 22. november 2013 av UrgeLoL Lenke til kommentar
samco Skrevet 22. november 2013 Del Skrevet 22. november 2013 (endret) Da har våknet med bilder av 2 xone kjøpt på game london midnatt i går der den ene er min Endret 22. november 2013 av samco Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 22. november 2013 Del Skrevet 22. november 2013 Hva med et bilde av selve esken, jævla intetsigende med bilder av et par poser. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 22. november 2013 Del Skrevet 22. november 2013 Tror nok han har fått de på telefonen av en annen part ? Lenke til kommentar
samco Skrevet 22. november 2013 Del Skrevet 22. november 2013 (endret) Tror nok han har fått de på telefonen av en annen part ? Hehe nei da han har vært min amazon sender i flere år med ting amazon ikke kan sende hit som elektronikk og slikt. lirer på nå pm han klarte å skaffe en creed 4 som jeg spurte etter i går oxo Endret 22. november 2013 av samco Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 22. november 2013 Del Skrevet 22. november 2013 Joda, men maks kjedelig med bilder av poser. Lenke til kommentar
samco Skrevet 22. november 2013 Del Skrevet 22. november 2013 Kan spørre om noen mere intresange bilder når fyrn våkner Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 22. november 2013 Del Skrevet 22. november 2013 Hmm, har Microsoft Store Tyskland virkelig vært så udugelige at de ikke har lagt ved tilstrekkelig dokumentasjon med pakken? Står at min er holdt tilbake i Nederland på grunn av manglende kvittering så varen ikke kan eksporteres.... Lenke til kommentar
Mala Skrevet 22. november 2013 Del Skrevet 22. november 2013 (endret) Hehe nei da han har vært min amazon sender i flere år med ting amazon ikke kan sende hit som elektronikk og slikt. lirer på nå pm han klarte å skaffe en creed 4 som jeg spurte etter i går oxo Så da har du fått bildene av en annen part som jeg skrev Og derav de lite spennende bildene, men gratulerer med ny konsoll ! Endret 22. november 2013 av Mala Lenke til kommentar
samco Skrevet 22. november 2013 Del Skrevet 22. november 2013 Var ikke i box dette før onsdagen , min bestilling ble lagt in den dagen ms anonserte at norge var i 2014 line up Da var min 72plass på game liste over forhånds bestillinger og mandag var jeg satt til phaze 2 på antall konsoller de fikk. Men onsdag bekrefter game,jeg ble med for dag en. Lenke til kommentar
samco Skrevet 22. november 2013 Del Skrevet 22. november 2013 Så da har du fått bildene av en annen part som jeg skrev Og derav de lite spennende bildene, men gratulerer med ny konsoll ! Ja fra min xone pusher selvsagt Lenke til kommentar
samco Skrevet 22. november 2013 Del Skrevet 22. november 2013 (endret) Har nettop spurt om bilder av boxen så stay tuned her kjører vi på Ble ingen forza 5 eller Creed 4 så amazon fikk nettop en ordre. Endret 22. november 2013 av samco Lenke til kommentar
Booz Skrevet 22. november 2013 Del Skrevet 22. november 2013 Gratulerer! Min ankom oslo for 1 time siden, men står forventet levering på mandag, er vel posten som tar siste etappen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå