Gjest Slettet+981234789 Skrevet 21. november 2013 Del Skrevet 21. november 2013 håper det går å ta vekk det klistremerket under bd drevet... Lenke til kommentar
doffen45 Skrevet 21. november 2013 Del Skrevet 21. november 2013 håper det går å ta vekk det klistremerket under bd drevet... fullt mulig. Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 21. november 2013 Del Skrevet 21. november 2013 Sånn var det i "gamle dager", sjekk datoen Vet ikke om du mente att man måtte ha discen i, isåfall står det ikke det her: http://www.theverge.com/2013/5/21/4352314/xbox-one-hard-drive-game-installs "Microsoft said that all games are installed to the Xbox One's hard drive to play; you won't have to insert the disc to run the game after that initial process." 1 Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 21. november 2013 Del Skrevet 21. november 2013 Adam Sessler er ute med sin omtale av Ryse. Konklusjon: elendig. http://revision3.com/host/adam-sessler Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 21. november 2013 Del Skrevet 21. november 2013 Nei dæven, han sammenligner det med Knack, noe jeg skrev at jeg fikk inntrykk av for et par dager siden. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 21. november 2013 Del Skrevet 21. november 2013 Nei dæven, han sammenligner det med Knack, noe jeg skrev at jeg fikk inntrykk av for et par dager siden. Ja, noen av dere har truffet midt i blinken på omtrent alle spillene. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 21. november 2013 Del Skrevet 21. november 2013 Eneste positive var vel grafikken. Ser ut som om at launchspillene er on pair, med kanskje en +for xbox one på grunn av Forza 5 som scorer bra. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 21. november 2013 Del Skrevet 21. november 2013 Jeg ble lei av Ryse, bare av å se videoomtalen til Sessler. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 21. november 2013 Del Skrevet 21. november 2013 Eneste positive var vel grafikken. Ser ut som om at launchspillene er on pair, med kanskje en +for xbox one på grunn av Forza 5 som scorer bra. Både Forza 5 og Dead Rising 3 scorer bedre enn Shadow Fall. Dead Rising 3 har åpenbart noe feil på det grafiske. Ca. on par, men One-lanuchen overgår på retail. 1 Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 21. november 2013 Del Skrevet 21. november 2013 (endret) Ja, One har et godt fortrinn med Forza, uten tvil. Ellers er det vel nokså on par, Dead Rising 3 har fått litt men ikke mye bedre omtaler en Killzone. Ryse blir vel Knack, bare til One. Endret 21. november 2013 av Selvin Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 21. november 2013 Del Skrevet 21. november 2013 Både Forza 5 og Dead Rising 3 scorer bedre enn Shadow Fall. Dead Rising 3 har åpenbart noe feil på det grafiske. Ca. on par, men One-lanuchen overgår på retail. Og ps4 har flere spill. Men som jeg sa et pluss på grunn av en så stor tittel som Forza 5. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 21. november 2013 Del Skrevet 21. november 2013 Heller mer kvalitet enn kvantitet. 2 Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 21. november 2013 Del Skrevet 21. november 2013 Heller mer kvalitet enn kvantitet. Gjesp..hva er det du egentlig krangler over? 2 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 21. november 2013 Del Skrevet 21. november 2013 Det er du som tar det som krangling, ikke meg. 5 Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 21. november 2013 Del Skrevet 21. november 2013 Det er du som tar det som krangling, ikke meg. Flisespikkeri kalles det når man fortsetter å diskutere når man i hovedsak er enig. Ps4 hsr flere titler, de fleste multiplattform er bedre. Men vekter de gode reviewene til Forza 5 såpass tungt at jeg gir xbox one launchspillene en + i forhold til ps4. 2 Lenke til kommentar
jeh87 Skrevet 21. november 2013 Del Skrevet 21. november 2013 Er for det meste det Maury er ute etter virker det som. Er nesten aldri enig med noen Lenke til kommentar
SIR WOLFIE 87 Skrevet 21. november 2013 Del Skrevet 21. november 2013 Skjønner ikke hvordan folk kan klage over Ryse, det er jo Spartacus i spillform. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 21. november 2013 Del Skrevet 21. november 2013 Til og med nettbaserte spillet til Spartacus virker bedre enn Ryse. Er for det meste det Maury er ute etter virker det som. Er nesten aldri enig med noen Da vet du ingenting om meg. 1 Lenke til kommentar
Bone Skrevet 21. november 2013 Del Skrevet 21. november 2013 Adam Sessler er ute med sin omtale av Ryse. Konklusjon: elendig. http://revision3.com/host/adam-sessler Hmm.. Finner ikke noen omtale jeg.. Hvor er den? Fant ikke noe på YouTube-kanalen heller.. Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 21. november 2013 Del Skrevet 21. november 2013 Hmm.. Finner ikke noen omtale jeg.. Hvor er den? Fant ikke noe på YouTube-kanalen heller.. Finner ingenting jeg heller. Sessler har i preomtaler snakket relativt overraskende varmt om Ryse så det overrasket meg litt hvis han nå omtaler det som så dårlig som gutta lenger opp i tråden sier. Men men... kommer i posten om noen dager uansett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå