David_1214 Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 Må spørre.. Ble dere enige med hverandre angående stemmebruk til konsollen og sånn? Jeg vet ikke helt om jeg skjønte hva resultatet ble.. Er det slik at vi som bestiller fra CoolShop får de samme greiene som om vi hadde ventet, eller går vi glipp av noe? Takk for svar! Konklusjonen er: Kinect stemmestyring forstår kun det språket som Xbox'en lokalt er stilt inn på Lenke til kommentar
Bone Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 Bare siden jeg er dum: Dette forandres da kun via innstillinger? Og alle boksene er like? Liker bare å være sikker, vil ikke feilkjøpe et slikt dyrt produkt.. Lenke til kommentar
SIR WOLFIE 87 Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 (endret) Er ingen regionlås på konsollene, så du kunne importert en fra Kina uten problemer. Men da hadde nok alt av papir-manualer osv vært på kinesisk. Endret 20. november 2013 av SIR WOLFIE 87 Lenke til kommentar
Bone Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 Flott! Da slipper jeg å tenke på detr, igjen.. Noen som vet når CoolShop har tenkt til å sende ut sine eksemplarer? Mener at jeg hørte noe om en uke etter release, eller noe? Takk igjen! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 Forza Motorsport 5 1080p @ 60 fps klipp https://mega.co.nz/#!NEhGyIzK!fsxOrlMRjm6Vm-xkTBnbhwyHz0IIP_9smB68pSX0ePQ 1080p @ 30fps replay versjonen https://mega.co.nz/#!0RBzVY5J!b8-bMVCsM0Gc5sRrYYIXo0UnAvE4wJwxuXZspFlY4jA Lenke til kommentar
Aerow Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 Da har det begynt å komme en del anmeldelser av Forza 5. Ligger på 82/100 hos Metacritic etter 31 anmeldelser. Lenke til kommentar
MacBain Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 Tror ganske sikkert att Forza 5 blir knallbra, om det ikke er like mange biler og baner i begynnelsen så er jo turn 10 flinke med å komme med masse oppdateringer. Att det ikke er 300 versjoner at nissan skyline som i gran turismo bryr jeg meg lite om . Er veldig spent på hvordan de nye håndkontrollene er å styre med. Lenke til kommentar
turbo_fever Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 Ja så vi må betale extra for. Som burde vært med fra start, samme gjelder baner. Blir ikke brukt like mye på extra biler som hele spillet koster nytt. Er jo det som er planen virker det som. Folk må ut med 50$ extra for noe som burde vært der fra start. Kommer ikke en eneste bane til heller, som resten av serien. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 Dead Rising 3 og Forza 5 får strålende omtaler. Den første omtalen av Ryse var på 4/5. Tror dette blir bra. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 Hvis Ryse får en metascore på over 70 så tror det er mange som blir sittende og føle seg relativt dumme. Dog, jeg har ikke forventninger om noen gode anmeldelser, men jeg tror allikevel det er et spill som jeg kan synes er morsomt. Så det blir nok kjøp av Ryse også ja. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 Morsomt at Dead Rising 3 som er så last-gen ifølge flere og tydeligvis trengte å bli pusset opp mer får bedre score enn Killzone: Shadow Fall. Når har DR-serien alltid vært en godt mottatt spillserie, men forventet ærlig talt lavere score for spillet. Uansett om Ryse er et bra spill eller ikke, det kommer til å være et spill som er relativt kort når noen har fått 1000/1000G i spillet før den offisielle releasen av spillet og konsollen. Jeg ville heller ha venta på anmeldelsene, eller ihvertfall på at prisen senkes før jeg ville løpt etter spillet selv. 1 Lenke til kommentar
MacBain Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 Fant først ut nå at man ikke trenger å ha spill discen i etter å ha installert spillert . Da kommer nok ihvertfall jeg til å kjøpe de fleste spillene i fysisk format, da får man jo ofte med bonus duppeditter etc. Samt kan flashe med samlinga i hylla . Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 Fant først ut nå at man ikke trenger å ha spill discen i etter å ha installert spillert . Da kommer nok ihvertfall jeg til å kjøpe de fleste spillene i fysisk format, da får man jo ofte med bonus duppeditter etc. Samt kan flashe med samlinga i hylla . Jo, det må man Lenke til kommentar
Aerow Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 Når er det anmeldelsene av Ryse kommer, imorgen? Lenke til kommentar
SIR WOLFIE 87 Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 (endret) Når er det anmeldelsene av Ryse kommer, imorgen? Thursday, November 21 at 3am PT/6am ET Ryse: Son of Rome Akkurat kl 12 i morgen formiddag. Endret 20. november 2013 av SIR WOLFIE 87 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 Inni me håper jeg det får bra altså, men....vi får se. Lenke til kommentar
Aerow Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 Thursday, November 21 at 3am PT/6am ET Ryse: Son of Rome Akkurat kl 12 i morgen formiddag. Takker! Blir spennende å se. Lenke til kommentar
SIR WOLFIE 87 Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 http://www.twitch.tv//moonlight_swami En med XB1 som streamer nå (CoD Ghosts for øyeblikket). Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 Hvis de sender Xbox'n innen i morgen ettermiddag så har jeg den på fredag. Jeg bestilte Call of Duty til Xbox one fra Amzon UK, det ble sendt fra England i går ved fire-fem tiden på ettermiddagen, gikk via et annet land (tyskland el. nederland) og så var den på gardemoen kl 0930 i morges, Oslo 1040, og hos meg 1540. Mindre enn et døgn, og da gikk transporten på kveld,natt også. Så får håpe de skipper ut i morra. Og da har jeg faktisk et spill klart også - selv om Call of duty ikke er såå spennende da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå