Gå til innhold

Xbox One-kaféen

Anbefalte innlegg

Må spørre.. Ble dere enige med hverandre angående stemmebruk til konsollen og sånn? Jeg vet ikke helt om jeg skjønte hva resultatet ble.. :blush: Er det slik at vi som bestiller fra CoolShop får de samme greiene som om vi hadde ventet, eller går vi glipp av noe?

Takk for svar!

Konklusjonen er: Kinect stemmestyring forstår kun det språket som Xbox'en lokalt er stilt inn på :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror ganske sikkert att Forza 5 blir knallbra, om det ikke er like mange biler og baner i begynnelsen så er jo turn 10 flinke med å komme med masse oppdateringer. Att det ikke er 300 versjoner at nissan skyline som i gran turismo bryr jeg meg lite om :). Er veldig spent på hvordan de nye håndkontrollene er å styre med.

Lenke til kommentar

Ja så vi må betale extra for. Som burde vært med fra start, samme gjelder baner.

Blir ikke brukt like mye på extra biler som hele spillet koster nytt. Er jo det som er planen virker det som.

Folk må ut med 50$ extra for noe som burde vært der fra start. Kommer ikke en eneste bane til heller, som resten av serien.

Lenke til kommentar

Hvis Ryse får en metascore på over 70 så tror det er mange som blir sittende og føle seg relativt dumme.

Dog, jeg har ikke forventninger om noen gode anmeldelser, men jeg tror allikevel det er et spill som jeg kan synes er morsomt.

Så det blir nok kjøp av Ryse også ja. :p

Lenke til kommentar

Morsomt at Dead Rising 3 som er så last-gen ifølge flere og tydeligvis trengte å bli pusset opp mer får bedre score enn Killzone: Shadow Fall. Når har DR-serien alltid vært en godt mottatt spillserie, men forventet ærlig talt lavere score for spillet.

Uansett om Ryse er et bra spill eller ikke, det kommer til å være et spill som er relativt kort når noen har fått 1000/1000G i spillet før den offisielle releasen av spillet og konsollen. Jeg ville heller ha venta på anmeldelsene, eller ihvertfall på at prisen senkes før jeg ville løpt etter spillet selv.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hvis de sender Xbox'n innen i morgen ettermiddag så har jeg den på fredag. Jeg bestilte Call of Duty til Xbox one fra Amzon UK, det ble sendt fra England i går ved fire-fem tiden på ettermiddagen, gikk via et annet land (tyskland el. nederland) og så var den på gardemoen kl 0930 i morges, Oslo 1040, og hos meg 1540. Mindre enn et døgn, og da gikk transporten på kveld,natt også.

Så får håpe de skipper ut i morra. :D Og da har jeg faktisk et spill klart også - selv om Call of duty ikke er såå spennende da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...