Filmvenn Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 Sikkert mange som blir beskyldt for å være sponsa eller bestikka av Microsoft i dag ja. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 Ser ut som jeg gjorde riktig å legge ved min ordre av Xbox One med Forza 5 og Dead Rising 3. Leser anmeldelsene grundig før jeg gidder å se scoren. Teksten er viktigst! Håper jeg er en av dem som faktisk får en Xbox One dette året Mer og mer jeg leser om den, værre blir ventetiden. Lenke til kommentar
spillerman Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 Var litt rusk med XO her, men man bør jo håpe at noko av det blir betre. Skjønt stemmestyring med ca 85% treff kan fort bli irritasjon så det holder. Håper di sjekker ut korleis XO funker utan Kinect. Går mye snakk rundt at måten man prater til xbox'en på er alfa og omega for om den forstår hva man er ute etter, og at veldig mange reviewers ikke har lært seg voice-commands og timing av setninger. Kinect/XO er tross alt en maskin, og det sier seg selv at det vil funke dårlig å behandle den som om man skulle prata til et menneske. Gizmodo har en fin video av hvor bra det kan fungere, når det gjøres på riktig måte: http://vimeo.com/79823117. Syntes spesielt browsing på internett var imponerende. "Click on .. this is what a 3400-year-old steak mummy looks like" Imponert over reviews av xboxen hittil, virker som punktene de fleste setter som negativt er software-relaterte, og ting som enkelt kan fikses gjennom updates fremover. Lenke til kommentar
samco Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 Da er det bekreftet min x1 blir sendt fra england fredag med forza 5 Happy days 3 Lenke til kommentar
samco Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 Fikk beskjed at min 72 plass på game london sin liste var i phaze 2 ikke dag en men det var feil fra dem Im in Lenke til kommentar
samco Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 Lurer på hvilken live xone vill koble seg på med en norsk profil .. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 At den klarer "Click on... This is what a 3400-year-old steak mummy looks like" er ikke annet enn imponerende. Og som dere nevner, det er viktig å vite de riktig kommandoene før en begynner å klage over at det ikke fungerer. I tillegg så det ut som at han bare bommet en gang i hele videoen til tross for bruk av riktig kommando. Et godt eksempel på viktigheten av å vite riktig kommando finner du i den Gizmodo videoen, når han prøver å pause musikk og det ikke fungerer fordi han bruker "Xbox.. Pause" og ikke bare "Pause". Det kan også se ut til å være slik at en bare sier det som står på knappen i de fleste tilfeller. Lenke til kommentar
samco Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 Planen er å bruke x360 inn på xone gjennom hdmi in går sikkert ikke,å være på logget på,xone og x360 samtidig som wp8 og w8 kan Lenke til kommentar
samco Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 I england er de nå helt blåst vekk for xone konsoller før jul asda hadde igjen noen få tirsdagen som ble revet vekk på få timer. Lenke til kommentar
SIR WOLFIE 87 Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 Du kan faktisk være logga på både 360 og XB1 samtidig. Husk at det er en del input lag når du bruker 360 på HDMI in, så det anbefales egentlig ikke. Lenke til kommentar
samco Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 Går greit for min del det morro å chatte med xone buds mens jeg spiller x360 spill Lenke til kommentar
spillerman Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 Første review av Ryse er ute, (I New Zealand er det allerede 21. Nov.) hvor det scorer 4 av 5 stjerner: "I remember playing Heavenly Sword on the PlayStation 3 and being floored by the facial animation in it. I experienced a similar feeling with Ryse: Son of Rome; my pick of the Xbox One exclusive launch titles. I've played a fair few next-gen titles now and while Killzone: Shadowfall and Forza 5 are impressive, there's something about the facial and body animations in Ryse that consistently thrill me. That they're applied to such a cool game is jolly good luck, too" "Ryse: Son of Rome may be rough around the edges, but I enjoyed the heck out of it. Taking the mighty power of the Xbox One console and focusing it all into one man's blood-drenched quest with his trusty sword and shield is commendable, and I hope dearly to see a more polished, improved sequel." Lover jo godt, men blir spennende å se hva de større gaming-relaterte sidene sier om spillet, da jeg aldri har hørt om 3News. Lenke til kommentar
Bruker-146784 Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 Høres bra ut, men bruker alltid tommelfinger regelen min når det kommer til anmeldelser: IKKE STOL PÅ NOEN ANMELDELSER FØR EMBARGOEN ER ÅPNET!. Om Ryse får gode karakterer ETTER embargoen er åpnet, da stoler jeg på at Ryse er et veldig bra spill, men ikke nå, Og forresten, MICROSOFT FOR FUCKS SAKE GIMME A NORWEGIAN RELEASE!!!!! 1 Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 Den voice demoen var kjempe imponerende. Men dette vil vel ikke fungere her? Blir spennende med xbox. De har mange gode spill til launch Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 (endret) No Dolby 5.1 support on Xbox One's optical out. http://www.spawnfirst.com/news/dolby-5-1-support-xbox-one-optical-port/ Endret 20. november 2013 av Selvin Lenke til kommentar
SIR WOLFIE 87 Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 Det støtter DTS Digital, noe som er mye bedre. Og dette gjelder kun om du kjører optisk. 2 Lenke til kommentar
spillerman Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 Høres bra ut, men bruker alltid tommelfinger regelen min når det kommer til anmeldelser: IKKE STOL PÅ NOEN ANMELDELSER FØR EMBARGOEN ER ÅPNET!. Om Ryse får gode karakterer ETTER embargoen er åpnet, da stoler jeg på at Ryse er et veldig bra spill, men ikke nå, Ikke at jeg går god for anmeldelsen til 3news, men embargoen til Ryse-reviews er 21. nov, og i New Zealand, hvor 3news er lokalisert, er det 21. november, da de ligger 12 timer forran oss;) Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 Ryse er bestilt her allerede. Er ikke så mange spill som interessere meg nå i starten. Og planen har vært hele tiden å bestille tre spill. Så da ble valget Dead Rising, Ryse og Battlefield 4. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 Må spørre.. Ble dere enige med hverandre angående stemmebruk til konsollen og sånn? Jeg vet ikke helt om jeg skjønte hva resultatet ble.. Er det slik at vi som bestiller fra CoolShop får de samme greiene som om vi hadde ventet, eller går vi glipp av noe? Takk for svar! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 (endret) Forza Motorsport 5 1080p @ 60 fps klipp https://mega.co.nz/#!NEhGyIzK!fsxOrlMRjm6Vm-xkTBnbhwyHz0IIP_9smB68pSX0ePQ Link nede til venstre, om linken over failer http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-next-gen-now-forza-motorsport-5 Endret 20. november 2013 av Mala Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå