JokerN_ Skrevet 18. november 2013 Del Skrevet 18. november 2013 Til dere som snakker om å bestille kontroller fra utlandet; jeg har 8 stk til salgs Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 18. november 2013 Del Skrevet 18. november 2013 Kjøp og salg er ikke lov på forumet, og jeg håper du ikke selger dem for mer enn du selv betalte. Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 18. november 2013 Del Skrevet 18. november 2013 Til dere som snakker om å bestille kontroller fra utlandet; jeg har 8 stk til salgs Tar en for 100 kr + frakt send meg pm Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 18. november 2013 Del Skrevet 18. november 2013 Kjøp og salg er ikke lov på forumet, og jeg håper du ikke selger dem for mer enn du selv betalte. Okei, var ikke ment som en annonse. Tenkte bare det var kjekt for folk som må styre med å bestille det fra utlandet, og få de i Norge til en bedre pris. Lenke til kommentar
SIR WOLFIE 87 Skrevet 18. november 2013 Del Skrevet 18. november 2013 Du har vel ikke fått de allerede? Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 18. november 2013 Del Skrevet 18. november 2013 Nei de kommer nok i slutten av neste uke. Noen som har fått bekreftet om konsollene fra Tyskland er sendt? Lenke til kommentar
SIR WOLFIE 87 Skrevet 18. november 2013 Del Skrevet 18. november 2013 (endret) Hva med beløpet som ble trekt forrige uke, er det kommet tilbake til kontoen igjen og? Virker som de enten har refundert beløpet, eller så var det bare en reservasjon som ble gjort forrige uke. Endret 18. november 2013 av SIR WOLFIE 87 Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 18. november 2013 Del Skrevet 18. november 2013 En av grunnene til at jeg tror Ryse blir å motta dårlige anmeldelser, er at Microsoft har satt sperre for å publisere omtalene til etter at spillet er utgitt. Jeg ville tolket dette som et stort faresignal. Ikke forhåndsbestill. Lenke til kommentar
SIR WOLFIE 87 Skrevet 18. november 2013 Del Skrevet 18. november 2013 Kjøper Ryse av samme grunn som jeg kjøper Killzone. Det er to av de spillene som er mest ''next gen''. De har jo utsatt Forza 5 review og, og jeg tror ikke at det finnes en eneste person som ikke tror at det blir det eneste AAA next gen spillet med mer enn 85 på metacritic. Lenke til kommentar
Bottekott Skrevet 18. november 2013 Del Skrevet 18. november 2013 Dette er jo hendige saker, sånt liker jeg Tilbyr kalibreringsmuligheter http://gearnuke.com/xbox-one-can-also-calibrate-hdtv-also-works-universal-remote/ Kult! Også verdt å merke seg: "Whoa just found a cool option the xbox one can calibrate your tv for you. Awesome and setting it up as a harmony remote is super easy" Lenke til kommentar
Booz Skrevet 18. november 2013 Del Skrevet 18. november 2013 En av grunnene til at jeg tror Ryse blir å motta dårlige anmeldelser, er at Microsoft har satt sperre for å publisere omtalene til etter at spillet er utgitt. Jeg ville tolket dette som et stort faresignal. Ikke forhåndsbestill. Du vet Rockstar hadde review embargo på GTA V helt til 1 dag for lansering? Og mesteparten av PS4 spillene... Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 19. november 2013 Del Skrevet 19. november 2013 http://youtu.be/SNnCPDDGHpY 2 Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 19. november 2013 Del Skrevet 19. november 2013 En av grunnene til at jeg tror Ryse blir å motta dårlige anmeldelser, er at Microsoft har satt sperre for å publisere omtalene til etter at spillet er utgitt. Jeg ville tolket dette som et stort faresignal. Ikke forhåndsbestill. Hehe.. godt mulig du har rett. Jeg har nå forhåndsbestilt jeg da... Men får det ikke før tidsrommet 28.nov-6.des i følge Amazon US. Men - er det ikke sperre på omtale av Forza også? Er vel flere store titler opp igjennom med sperre for omtale som har vært bra mener jeg å huske. Så litt live gameplay i går på Twitch. Så faktisk artig ut. Og "next gen" Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 19. november 2013 Del Skrevet 19. november 2013 Skal Microsoft sende kontrollene eller? Lenke til kommentar
Booz Skrevet 19. november 2013 Del Skrevet 19. november 2013 Skal Microsoft sende kontrollene eller? Blir vel sendt i morgen når microsoftstore sender Xboxene Lenke til kommentar
doffen45 Skrevet 19. november 2013 Del Skrevet 19. november 2013 Må bare si at kontrolleren føles fantastisk og sitter godt i neven.Får også en liten controller S vibe fra den. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 19. november 2013 Del Skrevet 19. november 2013 En ny vri på traileren til DR3. Lenke til kommentar
Booz Skrevet 19. november 2013 Del Skrevet 19. november 2013 Xbox One Smartglass for windows phone ute nå. http://wmpoweruser.com/microsoft-releases-xbox-one-smartglass-app-for-windows-phone-devices/ Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 19. november 2013 Del Skrevet 19. november 2013 http://www.twitch.tv/primagames Folk som streamer xbox one nu! 1 Lenke til kommentar
Booz Skrevet 19. november 2013 Del Skrevet 19. november 2013 Ryse user rating på xbox live. http://i.imgur.com/JOTRMqF.jpg Tviler på det får så høy score av spillanmeldere, ser uansett spennenes ut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå