Mr. Pants Skrevet 18. november 2013 Del Skrevet 18. november 2013 Edge angående frameraten til Dead Rising 3:"...the game maintains a steady 30fps (once you’ve downloaded the day-one patch), even during busy scenes, and once you’re playing there are no loading times to interrupt your journey." 3 Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 18. november 2013 Del Skrevet 18. november 2013 IGN.com skriver at DR3 er oppskalert til 720p. Om noen ikke tror på meg, gjerne les anmeldelsen på ign.com Lenke til kommentar
SIR WOLFIE 87 Skrevet 18. november 2013 Del Skrevet 18. november 2013 (endret) IGN.com skriver at DR3 er oppskalert til 720p. Om noen ikke tror på meg, gjerne les anmeldelsen på ign.com Ja, 720p oppskalert til 1080p. Er bare litt dårlig skrevet. ''Dead Rising 3 runs at an upscaled 720p resolution'' Endret 18. november 2013 av SIR WOLFIE 87 1 Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 18. november 2013 Del Skrevet 18. november 2013 Ohh ok. Virker det burde få mer trekk i scoren etter det jeg testet på Spillexpo. Det var en haug med tekstur poppins, flimring å annet. Mulig det kjørte en gammel kode da. Selve gameplayet er bedre en DR1 og DR2. Lenke til kommentar
SIR WOLFIE 87 Skrevet 18. november 2013 Del Skrevet 18. november 2013 Det var nok en gammel build du spilte der ja, spillet får en Day One patch og. Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 18. november 2013 Del Skrevet 18. november 2013 Ohh ok. Virker det burde få mer trekk i scoren etter det jeg testet på Spillexpo. Det var en haug med tekstur poppins, flimring å annet. Mulig det kjørte en gammel kode da. Selve gameplayet er bedre en DR1 og DR2. Det var en gammel build jaa. Det kommer også en day one patch som kjører spillet enda smoothere Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 18. november 2013 Del Skrevet 18. november 2013 Ohh ok. Virker det burde få mer trekk i scoren etter det jeg testet på Spillexpo. Det var en haug med tekstur poppins, flimring å annet. Mulig det kjørte en gammel kode da. Selve gameplayet er bedre en DR1 og DR2. Trodde ikke du brydde deg om score? Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 18. november 2013 Del Skrevet 18. november 2013 (endret) Endret 18. november 2013 av _LarZen_ 3 Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 18. november 2013 Del Skrevet 18. november 2013 Dead Rising 3 er tydeligvis et trygt kjøp om man skal tro omtalene. Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 18. november 2013 Del Skrevet 18. november 2013 Dead Rising 3 er tydeligvis et trygt kjøp om man skal tro omtalene. Jeg har også troa på Dead Rising 3. Blir nok et kjøp. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 18. november 2013 Del Skrevet 18. november 2013 Dette er jo hendige saker, sånt liker jeg Tilbyr kalibreringsmuligheter http://gearnuke.com/xbox-one-can-also-calibrate-hdtv-also-works-universal-remote/ 2 Lenke til kommentar
Bruker-146784 Skrevet 18. november 2013 Del Skrevet 18. november 2013 Noen som vet om når tid ca. maskinen blir lansert i Norge? Skal ha Forza 5 og DR3 på lansering, håper bare Peggle 2 og Below kommer innen den tid. Er mest hypa på Below. Ser ut som et fantastisk indiespill. Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 18. november 2013 Del Skrevet 18. november 2013 Noen som vet om når tid ca. maskinen blir lansert i Norge? Skal ha Forza 5 og DR3 på lansering, håper bare Peggle 2 og Below kommer innen den tid. Er mest hypa på Below. Ser ut som et fantastisk indiespill. Ingen vet, hvis jeg skal tippe så sier jeg mars 2014. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 18. november 2013 Del Skrevet 18. november 2013 Syntes ikke Ryse ser så forferdelig ut nei, er det et spill som lider av at folk ble så utrolig grinete på grunn av det første vi fikk se av spillet fikk det til å virke som et purely quick time events spill? Blir ikke videre sjokkert for folk på nett i dag er jo så rævkjørte i hode at de trenger jo bare å se fem minutter av en alpha før de dømmer noe nord og ned og vil aldri forandre mening under noen omstendighet etter det. Er nå litt andre ting og som spiller inn, som f.eks at det skal være å buttonmashe en knapp igjennom hele greia, kanskje litt som Knack på PS4? Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 18. november 2013 Del Skrevet 18. november 2013 Det for noe fjas da? Trenger ikke kinnect plugget inn en gang, ei heller online. Oppmerksomhetssøkende tinnfoliehatt dude bare... 1 Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 18. november 2013 Del Skrevet 18. november 2013 Trodde ikke du brydde deg om score? Her snakka jeg ikke om score da . Sa bare det jeg så av tekniske feil på SpillExpo når det gjaldt DR3. Tekster i anmeldelser er mer det jeg følger med på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå