Raul07 Skrevet 17. november 2013 Del Skrevet 17. november 2013 Ganske lik mening som deg angående snittet. Kanskje Forza 9.0. Men man ser at forventningene er ganske høye. Killzone på Ps4 har vel ikke fått ekstremt gode anmeldelser? Ser jo ganske så bra ut Lenke til kommentar
SIR WOLFIE 87 Skrevet 17. november 2013 Del Skrevet 17. november 2013 (endret) Tror faktisk Dead Rising 3 kommer til å få bra anmeldelser. Spillet ser mer enn bra nok ut for min del, og det viktigste er jo at det er gøy å spille. Og det sier alle at det er. Endret 17. november 2013 av SIR WOLFIE 87 Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 17. november 2013 Del Skrevet 17. november 2013 Forza har jeg bestillt konsollen med fra komplett når prisen kom, så får håpe man får en måte og velge FIFA på Lenke til kommentar
MacBain Skrevet 18. november 2013 Del Skrevet 18. november 2013 Forza kommer til å bli vanvittig bra. Enda en spiker i kista på gran tursimo . 1 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 18. november 2013 Del Skrevet 18. november 2013 Tror faktisk Dead Rising 3 kommer til å få bra anmeldelser. Spillet ser mer enn bra nok ut for min del, og det viktigste er jo at det er gøy å spille. Og det sier alle at det er. Vet ikke om bra, men jeg tipper noe i duren til Thomas. Samtidig, kan det bli høyere da kritikerne har likt de tidligere spilla godt før. Ingen av dem har vel under 70 på Metacritic om jeg husker rett. Vil tro spillet ender på rundt 70 på metacrtic. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 18. november 2013 Del Skrevet 18. november 2013 Hva tror dere blir snittet på launch spillene? Forza 5 - 8.5 Ryse - 6 Killer instinct - 8 Dead Rising 7.5 Dette ser ut til å være ett godt estimat. Blir overasket om Ryse stiller sterkere ihvertfall. Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 18. november 2013 Del Skrevet 18. november 2013 GT6 har jeg absolutt ingen tro til, testa demoen og kjørefølelsen tror jeg er det samme som å prøve å ha seg med en trestubbe.. Kikka litt på det på SpillExpo også og det virket rett og slett helt på trynet etter min smak.. Forza derimot, det var en nydelig følelse! 1 Lenke til kommentar
turbo_fever Skrevet 18. november 2013 Del Skrevet 18. november 2013 Så da blir du å sjå sidelengs i FM5 å da OleHenri Eller i ett race i en FunCup eller noe.. Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 18. november 2013 Del Skrevet 18. november 2013 Da har jeg fått sendingsbekreftelse fra Microsoft samt sporingsnr (USA). Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 18. november 2013 Del Skrevet 18. november 2013 Hva tror dere blir snittet på launch spillene? Forza 5 - 8.5 Ryse - 6 Killer instinct - 8 Dead Rising 7.5 Dette kan jeg si meg enig med. Legger også til: Powerstar Golf - 7 Zoo Tycoon - 7 Crimson Dragon - 8 Lococycle - 6 Jeg tror det blir en brukbar lansering for MS, men at den vil mangle en skikkelig "killer app". Den kommer vi til å se neste år. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 18. november 2013 Del Skrevet 18. november 2013 Irriterer meg skikkelig at Kinect Sports Rivals er utsatt... Var faktisk det spillet jeg så mest frem til ved lansering av Xbox One.. Alt det andre er av liten interesse, så bortsett fra FIFA 14 (som følger med, noe som er et stort pluss for meg) og Forza Motorsports 5 som jeg uansett ikke er så grusomt hypp på men som uansett er et spill jeg skal ha så er det ingenting av interesse. Og med tanke på at FIFA 14 er et spill jeg allerede har spilt endel på Xbox 360 så tviler jeg sterkt på at den nye fysikkmotoren og den bedre grafikken vil blåse meg av banen for å si det sånn... Har temmelig store forhåpninger til Kinect v2, nå har Microsoft hypen den så til de grader og vist så mye kult som burde tilsi at den skal fungere langt bedre enn Kinect v1 og skal kreve mye mindre gulvplass (må jo rydde hele stua for å få Kinect v1 til å fungere sånn halvveis) at jeg forventer at ting skal fungere langt bedre nå. Har hatt mye gøy med Kinect v1 men trackingen, latency og ikke minst plasskravet er for dårlig og jeg håper virkelig at Kinect v2 kan levere her for jeg spiller tross alt konsoll for de mer unike og eksklusive spillene noe som også er mye av grunnen til at jeg går for Xbox One fremfor PlayStation 4 i utgangspunktet. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 18. november 2013 Del Skrevet 18. november 2013 Du kan jo prøve Kinect Sports Rivals: Pre-season. Det er en gratis demo for waverace-delen av KSR, og den vil være tilgjengelig ved launch. 2 Lenke til kommentar
SIR WOLFIE 87 Skrevet 18. november 2013 Del Skrevet 18. november 2013 (endret) Da har jeg hoppa i det og kjøpt AC4, BF4, Forza 5 og Ryse fra Amazon.co.uk (~2200kr). Synes ikke det var så verst pris egentlig, ettersom norsk pris ville vært 2000kr selv. Om jeg hadde valgt å betale importavgiften selv hadde det endt opp på rundt 1700kr. EDIT: Så forresten at jeg ikke skulle betalt i NOK, betalte rundt 80kr mer ettersom de har en tvilsom omregning virker det som. Endret 18. november 2013 av SIR WOLFIE 87 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 18. november 2013 Del Skrevet 18. november 2013 Du kan jo prøve Kinect Sports Rivals: Pre-season. Det er en gratis demo for waverace-delen av KSR, og den vil være tilgjengelig ved launch. Å herregud. Terry Crews. *SOLD* Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 18. november 2013 Del Skrevet 18. november 2013 Hvordan går dere fram for å bestille fra Amazon uk med norsk mva osv. inkludert? Lenke til kommentar
SIR WOLFIE 87 Skrevet 18. november 2013 Del Skrevet 18. november 2013 Velg Express Delivery, så får du opp totale kostnader etter at du har valgt et kredittkort å betale med. Husk også å velge å sende alt i en forsendelse. Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 18. november 2013 Del Skrevet 18. november 2013 Hm, 1640,- for to spill og en kontroller, verdt det? Lenke til kommentar
SIR WOLFIE 87 Skrevet 18. november 2013 Del Skrevet 18. november 2013 Om det er med import fees etc, så ja. Det er jo så og si norsk pris. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 18. november 2013 Del Skrevet 18. november 2013 (endret) Et bilde til av achievment oversikten på XBO. Synes dette virker spennende og mye mer forseggjort en på PS4. Men smaken er jo som baken da. EDIT: Ser nesten ut som det står Play recording nede i venstre hjørne...blir det automatisk tatt opp og lagret idet du får achievmenten tro... Endret 18. november 2013 av _LarZen_ Lenke til kommentar
jihn Skrevet 18. november 2013 Del Skrevet 18. november 2013 Gleder meg til i morgen, reviews av Xbone! Resten av listen: Monday, November 18 at 6am PT/9am ET Dead Rising 3 Killer Instinct LocoCycle Crimson Dragon Powerstar Golf Zoo Tycoon Tuesday, November 19 at 9pm PT/11:59pm ET Xbox One hardware/platform Wednesday, November 20 at 6am PT/9am ET Forza Motorsport 5 Thursday, November 21 at 3am PT/6am ET Ryse: Son of Rome Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå