MacBain Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 It has begun... Det er i USA så tror ikke vi her på berget behøver å bekymere oss ennå. Er jo alltids like moro hver gang noe lansert som man vet blir utsolgt . Står ihvertfall ikke i kulda forran elkjøp som jeg gjorde sist . Hvis UPS sender pakken på mandag har vi den på fredag, hadde de sendt den allerede så ville vi fått den for tidlig. Men, kribler etter å dure rundt spa i in P1 Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Det er i USA så tror ikke vi her på berget behøver å bekymere oss ennå. Er jo alltids like moro hver gang noe lansert som man vet blir utsolgt . Står ihvertfall ikke i kulda forran elkjøp som jeg gjorde sist . Hvis UPS sender pakken på mandag har vi den på fredag, hadde de sendt den allerede så ville vi fått den for tidlig. Men, kribler etter å dure rundt spa i in P1 Sendes Onsdag* Lenke til kommentar
bas Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Går det ikke an å ta dette "trukket, ikke trukket fra konto" pjattet i en egen tråd? Er så forbanna kjedelig å lese side opp og side ned om dette når man håpet det endelig var noe interessant som var skrevet. 1 Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Går det ikke an å ta dette "trukket, ikke trukket fra konto" pjattet i en egen tråd? Er så forbanna kjedelig å lese side opp og side ned om dette når man håpet det endelig var noe interessant som var skrevet. Syns nå det er mer interssant en side opp og side ned om 720p bekymringer som er teit så tidlig inn i en ny generasjon Hvem gleder seg vel ikke til å få en i hus om 6 DAGER?! 1 Lenke til kommentar
Claus3000 Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Jeg regner ikke med å ha den før i starten av desember en gang. Ikke noe stress... Spiller litt 360 i mellomtiden hvis jeg skulle få lyst til å spille litt Lenke til kommentar
MAG8 Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Har forhåndsbestilt fra Komplett. Den kommer når den kommer. Koser meg med GTA på 360 i mellomtiden. Og BF4 i månedsskiftet. Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Jeg har ikke bestilt xbox one, men jeg gikk for tre håndkontroller når de var priset til 54 kroner stykket. Jeg ble ihvertfall trukket for de på mandagen denne uken, men ikke fått noen bekreftelse på levering. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Er trukket for kontrollene jeg også, sjekket tidligere i ettermiddag. Lenke til kommentar
bas Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 (endret) Syns nå det er mer interssant en side opp og side ned om 720p bekymringer som er teit så tidlig inn i en ny generasjon Er i hvertfall mye mer relevant enn å snakke om man har blitt trukket penger på kontoen eller ikke, som ikke har noen verdens interesse annet enn for de som stresser med det. Nå ser jeg det har kommet egen tråd, så da slipper vi det forhåpentligvis her. Endret 16. november 2013 av bas Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 17. november 2013 Del Skrevet 17. november 2013 En tråd på reddit hvor en kar skriver at han vil gå fra PS4 til XBO. Det som er litt artig er å lese hvor mange som er ute etter mer en bare bedre grafikk. Synes denne kommentaren var jævla bra: "i too bought the ps4....and its just underwhelming i dunno what it is....its like a pretty girl with no personality....you wanted her....and now that you have her...its like....okay...well..eh..." 4 Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 17. november 2013 Del Skrevet 17. november 2013 Ikke noe galt med å ha både den fine dama uten personlighet samtidig med den nerdete dama som gjør alt du kunne ønske De to damene vil aldri snakke sammen så det vil gå bra. Men hvis man må velge er det vel ikke vanskelig når ho ene hører på hva du sier, forstår ditt kropsspråk, spiller den musikken du liker, lar deg bruke tid sammen med dine venner og lar deg gjøre akkurat hva du vil når du vil det Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 17. november 2013 Del Skrevet 17. november 2013 Høres igrunn som om PC hadde vært tingen. Inbefore sutrete, grinete jævler som kun ser en ting. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 17. november 2013 Del Skrevet 17. november 2013 Artig er det om man er fanboy, viss ikke så er jo slikt uinteressant. Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 17. november 2013 Del Skrevet 17. november 2013 Da har jeg fått et trekk fra Microsoftstore USA. Trekket kom 16.nov Reservert 534,99 USD 3.293,43 Lenke til kommentar
SIR WOLFIE 87 Skrevet 17. november 2013 Del Skrevet 17. november 2013 Da har jeg fått et trekk fra Microsoftstore USA. Trekket kom 16.novReservert 534,99 USD 3.293,43 Hvorfor bestilte du fra USA og ikke Tyskland? Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 17. november 2013 Del Skrevet 17. november 2013 Hvorfor bestilte du fra USA og ikke Tyskland? Bestilte en fra begge plasser. Bedre med 2 enn ingen. Lenke til kommentar
sinsol Skrevet 17. november 2013 Del Skrevet 17. november 2013 Ser det er skrevet mye ymse om digitale nedlastninger og betalingsalternativer så jeg må bare spørre et enkelt spørsmål... Kan jeg laste ned Forza digitalt når jeg får Xbox One, og hvis ja hvordan kan jeg betale for det? Har nemlig ikke bestilt noen spill, og satset alt på Fifa som kommer med Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 17. november 2013 Del Skrevet 17. november 2013 Da har jeg fått et trekk fra Microsoftstore USA. Trekket kom 16.novReservert 534,99 USD 3.293,43 Hva gjør du med power brick problemet? Ser flere tenker på det da det er strøm forskjell på USA og Europa Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 17. november 2013 Del Skrevet 17. november 2013 (endret) Er vell ikke værre enn å enten skaffe en ny kabel (altså den som går fra strømforsyningen og til veggen, denne er jo løs og kan byttes) eller bare skaffe en overgang fra amerikansik til europeisk kontakt fra Teknikkmagasinet eller lignende. Som med alle moderne strømforsyninger av denne størrelsen så kan jeg med 99% sikkerhet si at den autoreguleres fra 110-240V. Endret 17. november 2013 av RamGuy Lenke til kommentar
Nerdrage Skrevet 17. november 2013 Del Skrevet 17. november 2013 Er vel snart på tide at Microsoft og TV distributørene her til lands gjør rede for hvordan TV integreringen blir med xb one. Hvis det i heletatt blir mulig da... Leste en Tek Ekstra artikkel der Riks TV og Altibox nevnte at det sikkert vil fungere på et basis nivå i det minste. Å kunne legge bort alt av fjernkontroller mesteparten av tiden og bruke xb kontrolleren og kinect stemme og gest styring istedet er noe jeg virkelig ønsker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå