Gå til innhold

Xbox One-kaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser ut til at jeg må kontakte MS Support på mandag. Ingenting er trekt enda.

Skulle visst ta kontakt om det ikke ble trekt noe fre/lør

Virker ikke som det er noen på forumet her som har blitt trekt, da hadde dem skrevet det i tråden. Lå vel i kortene at det kom til å bli rot. Ender med at ingen får maskinen før neste år tipper eg.

Lenke til kommentar

Virker ikke som det er noen på forumet her som har blitt trekt, da hadde dem skrevet det i tråden. Lå vel i kortene at det kom til å bli rot. Ender med at ingen får maskinen før neste år tipper eg.

Hahah, duass! Selvfølgelig får vi den til release. Må bare følge de opp tett sånn at alt blir gjort ordentlig. Samtidig så blir det sikkert trekt på onsdag da de sendes :)

Lenke til kommentar

Hahah, duass! Selvfølgelig får vi den til release. Må bare følge de opp tett sånn at alt blir gjort ordentlig. Samtidig så blir det sikkert trekt på onsdag da de sendes :)

Ja, eg bare liker å ha en negativ tankegang. Eg tar å snakker med dem på Mandag selv. Se hva de lirer av seg denne gangen :)

Lenke til kommentar

Var det ikke noen som sa i går at hvis vi ikke ble trekt i løpet av dagen i dag, tok vi kontakt med de på den Live chaten deres? Tviler egentlig på at de jobber på lørdager, men er verdt et forsøk.

Selv er jeg lei av å sjekke om den live chat linken plutselig dukker opp på siden deres, har blitt for mye av det de siste dagene.

Lenke til kommentar

Skjønner ikke hvorfor folk er så utrolig stressa over når pengene blir trekt og ikke trekt? Normal praksis er vell at penger trekkes fra konto i den varen blir sendt ut og jeg vil tro det er normal praksis også her. Ser ingen grunn til å få helt paranoia bare fordi pengene ikke ser ut til å være trekt på en lørdag når konsollen(e) uansett ikke sendes ut før tidligst mandag uansett.

Om du sitter på onsdagskvelden og null penger er trekt, det er ingen spor av prosessering av ordren din på Microsoft Tyskland sine nettsider og det er ingen tegn på at din konsoll har blitt sendt samtidig som du med sikkerhet vet at flere andre har både blitt trekt og fått sporing så skjønner jeg om du blir litt usikker. Inntil da så anbefaler jeg alle å puste rolig ut, ta å nyt helga også ser vi hvordan ting ligger an utover kveldinga på mandag.

Hvorfor folk forventer rot forstår jeg heller ikke, våre ordre er like legitime som hvilken som helst annen og det er jo massevis av folk som har gjort tilsvarende med Microsoft Surface RT, Surface Pro, Surface 2 og Surface 2 Pro når den ble tilgjengelig tidligere via Microsoft Tyskland enn den ble i Norge og disse hadde jo null problemer så hva i allverden er det som tilsier at dette skal gå på trynet?

Lenke til kommentar

Du glemmer at Surface var det nok av til alle. Xbox one er det ikke det. Drt kan få noe å si! Men la oss satse på at dere alle får konsollene. Blir kjedelig å bare lese erfaringer fra utlandet.

Hvis de faktisk har et system på hvordan de sender ut skal flere her inne ha konsollen nå i første omgang. Eg bestilte helt tilbake i starten av August. Snakket også med kundeservice der eg fikk bekreftet at eg fikk konsollen. Men konsollen sendes ikke før Onsdag, så er enda god tid til å få en mail.

Lenke til kommentar

De har vel neppe solgt flere xboxer enn de kan levere, så jeg tviler sterkt på at de sitter med flere ordre enn konsoller. Kan ikke tenke meg at de har såpass dårlig kontroll. De sa også til meg på live chat at de prioriterer ordrer fra tyske kjøpere framfor utenlandske ordre, så jeg går ut i fra at dersom noen har fått trekk på kortene sine i dag så er det (utelukkende?) tyskere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...