Raul07 Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Personlig liker eg best de spillene som kommer på Xbox One. Microsoft store må få ut fingeren og begynne å sende konsollene til oss! Hadde passet glimrende å fått den nå i slutten av måneden. Men kan ha noe med at eg aldri har spilt noe særlig Playstation. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Noen som vet når de sender kontrollene? Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Noen som vet når de sender kontrollene? I dette tempoet så regner eg med innen 2017. Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Kontrollene som er bestilt på Norsk MS Store kommer vel ikke før etter nyttår? Om man har bestilt fra Tysk MS Store sendes de sammen med konsollen hvertfall Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Merkelig at de har trekt pengene om de ikke skal sende de før neste år? Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 (endret) Ser ut til at jeg må kontakte MS Support på mandag. Ingenting er trekt enda. Skulle visst ta kontakt om det ikke ble trekt noe fre/lør Endret 16. november 2013 av Deivid_1337 Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Ser ut til at jeg må kontakte MS Support på mandag. Ingenting er trekt enda. Skulle visst ta kontakt om det ikke ble trekt noe fre/lør Virker ikke som det er noen på forumet her som har blitt trekt, da hadde dem skrevet det i tråden. Lå vel i kortene at det kom til å bli rot. Ender med at ingen får maskinen før neste år tipper eg. Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Jeg har bestilt en xbox fra tyskland og en fra USA. Har ikke blitt trukket på noen av disse, men begge er bekreftet via mail. Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Virker ikke som det er noen på forumet her som har blitt trekt, da hadde dem skrevet det i tråden. Lå vel i kortene at det kom til å bli rot. Ender med at ingen får maskinen før neste år tipper eg. Hahah, duass! Selvfølgelig får vi den til release. Må bare følge de opp tett sånn at alt blir gjort ordentlig. Samtidig så blir det sikkert trekt på onsdag da de sendes Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Hahah, duass! Selvfølgelig får vi den til release. Må bare følge de opp tett sånn at alt blir gjort ordentlig. Samtidig så blir det sikkert trekt på onsdag da de sendes Ja, eg bare liker å ha en negativ tankegang. Eg tar å snakker med dem på Mandag selv. Se hva de lirer av seg denne gangen Lenke til kommentar
SIR WOLFIE 87 Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Var det ikke noen som sa i går at hvis vi ikke ble trekt i løpet av dagen i dag, tok vi kontakt med de på den Live chaten deres? Tviler egentlig på at de jobber på lørdager, men er verdt et forsøk. Selv er jeg lei av å sjekke om den live chat linken plutselig dukker opp på siden deres, har blitt for mye av det de siste dagene. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Skjønner ikke hvorfor folk er så utrolig stressa over når pengene blir trekt og ikke trekt? Normal praksis er vell at penger trekkes fra konto i den varen blir sendt ut og jeg vil tro det er normal praksis også her. Ser ingen grunn til å få helt paranoia bare fordi pengene ikke ser ut til å være trekt på en lørdag når konsollen(e) uansett ikke sendes ut før tidligst mandag uansett. Om du sitter på onsdagskvelden og null penger er trekt, det er ingen spor av prosessering av ordren din på Microsoft Tyskland sine nettsider og det er ingen tegn på at din konsoll har blitt sendt samtidig som du med sikkerhet vet at flere andre har både blitt trekt og fått sporing så skjønner jeg om du blir litt usikker. Inntil da så anbefaler jeg alle å puste rolig ut, ta å nyt helga også ser vi hvordan ting ligger an utover kveldinga på mandag. Hvorfor folk forventer rot forstår jeg heller ikke, våre ordre er like legitime som hvilken som helst annen og det er jo massevis av folk som har gjort tilsvarende med Microsoft Surface RT, Surface Pro, Surface 2 og Surface 2 Pro når den ble tilgjengelig tidligere via Microsoft Tyskland enn den ble i Norge og disse hadde jo null problemer så hva i allverden er det som tilsier at dette skal gå på trynet? Lenke til kommentar
SIR WOLFIE 87 Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 (endret) I følge XB1 tråden på Neogaf skal folk som bestilte fra MS Store ha begynt å fått kortene trekt i dag, så da skjer det forhåpentligvis noe snart. Er visst en som har fått sendingsbekreftelse og. Aner ikke hvilke land, men. Endret 16. november 2013 av SIR WOLFIE 87 Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Du glemmer at Surface var det nok av til alle. Xbox one er det ikke det. Drt kan få noe å si! Men la oss satse på at dere alle får konsollene. Blir kjedelig å bare lese erfaringer fra utlandet. Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Du glemmer at Surface var det nok av til alle. Xbox one er det ikke det. Drt kan få noe å si! Men la oss satse på at dere alle får konsollene. Blir kjedelig å bare lese erfaringer fra utlandet. Hvis de faktisk har et system på hvordan de sender ut skal flere her inne ha konsollen nå i første omgang. Eg bestilte helt tilbake i starten av August. Snakket også med kundeservice der eg fikk bekreftet at eg fikk konsollen. Men konsollen sendes ikke før Onsdag, så er enda god tid til å få en mail. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Helt opp til Microsoft dette, tuller de til min bestilling så har jeg en PlayStation 4 reservert på jobb som jeg plukker med meg isteden.. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Uff, for en stressa gjeng. Det er ikke ny uke enda en gang, og folk stresser her som at jorda er på vei til å gå ned. Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 (endret) It has begun... Endret 16. november 2013 av Deivid_1337 Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Det er i USA ja. Hørt om folk som har fått mail i hele dag. Ingenting fra Tyskland Lenke til kommentar
keungz Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 De har vel neppe solgt flere xboxer enn de kan levere, så jeg tviler sterkt på at de sitter med flere ordre enn konsoller. Kan ikke tenke meg at de har såpass dårlig kontroll. De sa også til meg på live chat at de prioriterer ordrer fra tyske kjøpere framfor utenlandske ordre, så jeg går ut i fra at dersom noen har fått trekk på kortene sine i dag så er det (utelukkende?) tyskere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå