Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Var ikke langt unna da.

 

Nope.

Nå er det slikt den trenger noe nett for å fungere, ikke total Always Online, men noe ja helt klart. Spesielt det med hytta med Xbox One på slep :)

 

Prøv å få 3G nett på enkelte militær baser og hytter rundt omkring i dette landet. Da må du isåfall klatre opp i det høyeste treet du ser noen hundre meter oppe i skauen med en helvetes lang skjøteledning og Xbox'en på slep.

 

Den var god! :wee:

Endret av iL Sephiroth
Lenke til kommentar

*snip*

 

Major Nelson skriver følgende, "Another piece of clarification around playing games at a friend’s house – should you choose to play your game at your friend’s house, there is no fee to play that game while you are signed in to your profile."

 

Så en kan låne et spill men må være logget inn på din venn sin profil. Skal du låne det bort og en ikke vil dele profilen sin (noe dem fleste ikke vil gjøre) så må en trolig kjøpe en lisens. Ikke får en achievments om en spiller på profilen til en venn heller...noe som er viktig for mange.

Lenke til kommentar

 

 

Major Nelson skriver følgende, "Another piece of clarification around playing games at a friend’s house – should you choose to play your game at your friend’s house, there is no fee to play that game while you are signed in to your profile."

 

Så en kan låne et spill men må være logget inn på din venn sin profil. Skal du låne det bort og en ikke vil dele profilen sin (noe dem fleste ikke vil gjøre) så må en trolig kjøpe en lisens. Ikke får en achievments om en spiller på profilen til en venn heller...noe som er viktig for mange.

da er det kontra meld øst og vest her

 

Men nei ekke så glad å låne bort iden min til folk med kredittkort info. Og hvis han bruker min konto blir ikke jeg kastet av xbox live hvis han logger seg på?

 

den lisensen vil også være full pris pp spillet. DEt har phil harrison sagt ihvertfall. Og med tanke pp hvor mange dyre spill det er på marketplace digitaly er det sikkert billigere å kjøpe spillet i en butikk

Endret av henrikrox
Lenke til kommentar

da er det kontra meld øst og vest her

 

Men nei ekke så glad å låne bort iden min til folk med kredittkort info. Og hvis han bruker min konto blir ikke jeg kastet av xbox live hvis han logger seg på?

 

Ja det vil sikkert gå en dag eller noe før ting blir helt avklart å vi har alt sort på hvit hvordan ting faktisk er/blir.

 

Eneste jeg vet med sikkert er at folk er forbanna, det er ikke mye positivt å lese siden Microsoft annonserte Xbox One for endel timer siden. Er trist at noe som burde være gøy og få alle som er glad i spill til å glede seg blir til noe så negativt...håper det kommer litt positiv informasjon snart.

 

Når en ser plutselig positivt på Wii U etter å ha sett en lansering som dette så burde det gå endel varsel lamper... :D

Endret av _LarZen_
Lenke til kommentar

Ser uansett som om noe kommer for å gjøre noe med dette

 

FRa faq til xbox.com

 

Q: Will Xbox One allow players to trade in, purchase and play pre-owned games?

 

A: We are designing Xbox One to enable customers to trade in and resell games. We’ll have more details to share later.

Lenke til kommentar

 

 

Ja det vil sikkert gå en dag eller noe før ting blir helt avklart å vi har alt sort på hvit hvordan ting faktisk er/blir.

 

Eneste jeg vet med sikkert er at folk er forbanna, det er ikke mye positivt å lese siden Microsoft annonserte Xbox One for endel timer siden. Er trist at noe som burde være gøy og få alle som er glad i spill til å glede seg blir til noe så negativt...håper det kommer litt positiv informasjon snart.

 

Når en ser plutselig positivt på Wii U etter å ha sett en lansering som dette så burde det gå endel varsel lamper... :D

Venter til etter e3 om jeg sksl bli forbanns

 

Alt det greiene i dag bryr meg lite

For meg riktig noknog det er viktig å presisere.

 

Har alltid nett

kjøper alltid spill så ja. For mitt bruk ser jeg ikke problemet

 

At andre har problemer med dette er kjip men endrer jo ikke min opplevelse

  • Liker 2
Lenke til kommentar

da er det kontra meld øst og vest her

 

Men nei ekke så glad å låne bort iden min til folk med kredittkort info. Og hvis han bruker min konto blir ikke jeg kastet av xbox live hvis han logger seg på?

 

den lisensen vil også være full pris pp spillet. DEt har phil harrison sagt ihvertfall. Og med tanke pp hvor mange dyre spill det er på marketplace digitaly er det sikkert billigere å kjøpe spillet i en butikk

 

Poenget er at du ikke skal låne bort spillet, du kan spille det når du er hos din venn, og hvis spillet har split screen kan han signe inn med sin konto og få achivments og slik. Men når du forsvinner fra hans hus og xbox har han ingen rettigheter til å spille det lengre, da det er ditt spill.

 

Å gi bort påloggingsinnformasjonen din er uansett mot ToS, så det burde du ikke gjøre.

 

Forsåvidt er dette akkurat samme måte 360 fungerer i dag med digitalt nedlastede spill, og som vi alle er vandt med på PC fra steam og lignende tjenester.

 

Er så morro å se alle disse reaksjonene fra folk som later som om det var en overaskelse, dette har vi visst at ville komme i 10 år, vi visste bare ikke nøyaktig tidspunkt.

Lenke til kommentar

http://www.polygon.c...t-banjo-kazooie

 

"Fans of Rare and Rare IP I think will be pleased with what we're going to show at E3," Spencer said. "We had a limited amount of time today and a lot of story to tell. But Rare remains an incredibly important part of our development capability.

"That historic IP that they've built I think can play a real important role on Xbox One."

 

Kansje her har jeg en sikker vinner?

Nytt Banjo Kazooie eller Conker's Bad Fur Day 2 er mine drømmer!

Bare det ikke blir noe Nuts And Bolts eller innblanding med Kinect så er jeg giret!

 

http://imgur.com/a/X9aNA

Mulig en lekket liste over spill som vises på kommende E3?

Håper ikke LionHead og Black Tusk Studio sitt spill er Kinect sentrert, var nok av spill på den lekkede lista (men dette er selvfølgelig ikke bekreftet liste) som er nettopp det.

Endret av iL Sephiroth
Lenke til kommentar

Flere fra Microsoft har bekreftet at dersom du skal spille et brukt spill som ikke er knyttet opp mot din profil, så er du nødt å kjøpe det.

 

Er konsollen frakoblet nettet kreves en aktivering minst hver 24 time.

 

Jeg ser virkelig ikke poenget med å skaffe meg en konsoll som er mer restriktiv enn en PC. I tillegg er det langt billigere å kjøpe PC-spill, spesielt gjennom Steam.

Lenke til kommentar

Grunnen blir vell at konsollen blir en form for "avansert" mediasenter fremfor et rent spill medium.

 

Med restriktiv mener jeg idiotiske ting som gjør det vanskelig og dyrt å bruke konsollen. Konsollspill er mye dyrere enn PC-spill, så jeg kan like gjerne gå for Steam nå som hverken konsoll eller PC har et bruktspillmarked.

 

PC har heller ingen 24-timers verifiseringsystem.

Lenke til kommentar

Herregud. Alle som kjøper denne konsollen er latterlige fanboys. Over 90% av hele SPILLkonsollen var TV-funksjoner. Selv spillene de viste så ut som dritt.

 

Bruktspill er sperret. Hvem gidder å betale 500 kr for spill som man ikke kan låne bort til venner? Denne verifiseringsavgiften er FULL pris av et spill. Dette ble bekreftet av Microsoft tidligere i dag.

 

Kinect MÅ være tilkoblet.

 

Den blir å ha 24 timers verifisering. Skal du ta meg deg konsollen bort i noen dager til et sted uten internett? SYND. Da dør den etter 24 timer.

 

Selv ikke det de viste om TV-funksjoner var spesielt bra. Alt var rettet mot det amerikanske markedet.

 

Dette er latterlig. Kjøpe heller en Wii U, eller en PC. Bruk Steam, det er MYE mer lønnsomt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Med restriktiv mener jeg idiotiske ting som gjør det vanskelig og dyrt å bruke konsollen. Konsollspill er mye dyrere enn PC-spill, så jeg kan like gjerne gå for Steam nå som hverken konsoll eller PC har et bruktspillmarked.

 

PC har heller ingen 24-timers verifiseringsystem.

 

Jaja, jeg er helt enig. Det er liksom Kinect biten som er det eneste unike. Alt det andre er jo blitt visket bort. Og da spørs det jo på hvor mange som elsker Kinect så mye at det rettferdiggjør et kjøp. Pluss eksklusive spill selvfølgelig.

 

Mulig jeg kjøper det hvis Kinect biten blir hacket, eventuelt at det allerede fra lansering er "mod-vennlig" til bruk for PC for ting som motion-capture og skanning av objekter.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...