Civilix Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Xbox live er Xbox live, uavhengig av hvem konsoll du kobler opp med, så du vil ha samme gamertag og samme venneliste Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Du kan logge inn på Xbox one og Xbox 360 samtidig Og feks. Spille eller bruke netflix Du kan fint bruke gamertagen både på Xbox One og Xbox 360, med begrensning på at du ikke kan være innlogget samtidig på begge. Alt av gamerscore, venner, penger osv fungerer på begge. Lenke til kommentar
Booz Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Du kan logge inn på Xbox one og Xbox 360 samtidig Og feks. Spille eller bruke netflix Ny info for meg, men det var jo bra Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Pengene har ikke blitt trekt fra min konto enda.. Noen andre som har blitt trekt? Lenke til kommentar
Booz Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Pengene har ikke blitt trekt fra min konto enda.. Noen andre som har blitt trekt? http://www.commerce.microsoft.com/ Logg inn der, velg transaksjoner og sjekk status på bestillinger. Min kontrollerbestilling er nå grønn (godkjent), men day one xboxen er ennå ventende (gul). Er mye bedre og bruke den siden enn microsoftstore Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Jeg ble trekt den 11, men om jeg går på nettbanken min nå så er det fjernet, men på den siden Booz linket til står det at det er betalt. Hmm. Lenke til kommentar
sinsol Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 (endret) Står ikke noe som helst på den siden for meg. E det så nøye da Edit: Aaah, skifte til den norske versjonen hjalp. Gul ja. Hva er StandardEOC? Endret 16. november 2013 av sinsol Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 (endret) Står ikke noe som helst på den siden for meg. E det så nøye da Samma her... EDIT: Det her har jeg. Hva er den Standard greia? Endret 16. november 2013 av Deivid_1337 Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Virker ikke som noen er trekt enda. Hvem så denne komme. Blir garantert rot på en eller annen måte Lenke til kommentar
SIR WOLFIE 87 Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 StandardEOC er nok det samme som et reservasjonsbeløp, altså de bare sjekker om du har dekning på kontoen. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Litt sært at det ikke står Xbox One Wireless Controller hos meg da. Lenke til kommentar
MacBain Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 (endret) Jeg får bare opp standardEOC, ikke noe xbox one day one. Utolig frustrerende å ikke vite sikkert om man får konsollen eller ikke. Noen andre en Deivid som har fått opp xbox one på transaksjonssiden? Edit, måtte bare søke litt lengre tilbake i historikken og der lå xbox trekket. Xbox one Day one+Fifa 14 og Forza 5 selvsagt. Endret 16. november 2013 av MacBain Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Jeg får bare opp standardEOC, ikke noe xbox one day one. Utolig frustrerende å ikke vite sikkert om man får konsollen eller ikke. Noen andre en Deivid som har fått opp xbox one på transaksjonssiden? Du har sikkert søkt for kun November. Ta også søk fra den mnd du bestilte, da dukker den opp Lenke til kommentar
SIR WOLFIE 87 Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Sjekk datoen fra da du la inn bestillinga på XB1. Jeg har en StandardEOC på 0.00 EUR, og en XB1 ordre på 499. Lenke til kommentar
Booz Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Kontrollerne er trekt her, men ikke selve xboxen enda. Lenke til kommentar
SIR WOLFIE 87 Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 (endret) Kontrollerne er trekt her, men ikke selve xboxen enda. Akkurat som alle oss andre. Litt rart om de trekker penger allerede nå egentlig, da de ikke planlegger utsending før Onsdag. Står jo selv på sidene deres at de ikke trekker penger før de sender varene. Then again, de trakk jo kontrollene, og de er ikke blitt sendt. Endret 16. november 2013 av SIR WOLFIE 87 Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Eg har absolutt ingen ordre liggende om eg følger den siden som ble linket til over. Som eg skrev forventer absolutt ingenting annet enn bare rot nå Lenke til kommentar
SIR WOLFIE 87 Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Husk at i øverst høyre hjørne velger du mellom tysk og norsk konto. Mine transaksjoner ligger på den norske siden. Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Husk at i øverst høyre hjørne velger du mellom tysk og norsk konto. Mine transaksjoner ligger på den norske siden. Ja der har eg den. Står "Belastning" Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Nå som PS4 har fått noe laber mottakelse av anmeldere på sine så langt lanserte eksklusive spill så skal det bli spennende å se hvordan XBO sine eksklusive spill blir mottatt av anmeldere. Her er et par klipp å glane på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå