Mala Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 Om ikke noe annet, så ja Overasker meg om det vil ligge på noe særlig mer enn 50-60 i snitt. Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 Odda sier du Hjembyen min det, bor i Haugesund nå ! Interessant... Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 Får den nok fredag. Kjenner jeg gleder meg. Bestilte spill fra amazom.com, men de sender ikke før den 22.... Så spillet, Ryse...kremt... har jeg ikke før 28. sto det... Hvor kan jeg bestille Forza5 fra utlandet med raskest levering hit? Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 Må nesten ha Ryse. liker utrolig godt settingen. Er bare Dead Rising 3, Battlefield 4 og Ryse som frister en gpd stund fremover. Skal ringe Gamezone å spør om de tar inn spill og eventuelt når i morgen. Var en som skrev de tok inn mwn ringer likevel å snakker med dem. Om man kan slippe å bedtille frs UK gjør man selvsagt det Lenke til kommentar
SIR WOLFIE 87 Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 Gamezone sa at de tok inn spill fra England, så de har nok ikke spill før uka etter release eller noe. Kan selvfølgelig ha endra seg siden jeg snakka med de. Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 Gamezone sa at de tok inn spill fra England, så de har nok ikke spill før uka etter release eller noe. Kan selvfølgelig ha endra seg siden jeg snakka med de. Hvis det stemmer klarer eg fint å vente. Blir ikke lange ventetiden likevel siden man ikke har boksen før etter 25 Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 Hvorfor ikke kjøpe fra Amazon.co.uk? Ekspresslevering med import fees for 3 spill kommer på 1500 kr. Altså 500 per stk. Billigere får du det ikke, og hvertfall ikke med levering på lanseringsdatoen Lenke til kommentar
SIR WOLFIE 87 Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 Blir vel å vurdere Amazon ja, så fort jeg får vite at konsollen er på vei. Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 Hvorfor ikke kjøpe fra Amazon.co.uk? Ekspresslevering med import fees for 3 spill kommer på 1500 kr. Altså 500 per stk. Billigere får du det ikke, og hvertfall ikke med levering på lanseringsdatoen Blir ikke spillene sendt 22 November fra Amazon. Synes det var en som skrev det over her en plass? Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 (endret) Blir ikke spillene sendt 22 November fra Amazon. Synes det var en som skrev det over her en plass? Det er amazon.COM. amazon.co.uk sender spillene 20-21 November Blir vel å vurdere Amazon ja, så fort jeg får vite at konsollen er på vei. Bare å bestille nå. Pengene blir ikke trekt før de sendes uansett, og kan veldig enkelt avbestilles Endret 15. november 2013 av Deivid_1337 Lenke til kommentar
MacBain Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 Noen som forøverig vet hvordan achievements og gamerscore vil fungere i kombinasjon med 360'en. Hvis man f.eks fullfører COD på begge konsoller vil man da få dobbel gamerscore? Lenke til kommentar
SIR WOLFIE 87 Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 Noen som forøverig vet hvordan achievements og gamerscore vil fungere i kombinasjon med 360'en. Hvis man f.eks fullfører COD på begge konsoller vil man da få dobbel gamerscore? Ja, det vil du få. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Hvorfor ikke kjøpe fra Amazon.co.uk? Ekspresslevering med import fees for 3 spill kommer på 1500 kr. Altså 500 per stk. Billigere får du det ikke, og hvertfall ikke med levering på lanseringsdatoen Blir vel MVA og forenklet fortolling i tillegg. Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Blir vel MVA og forenklet fortolling i tillegg. Tror du burde google amazon + import fees 3 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Blir vel MVA og forenklet fortolling i tillegg. Som sagt de har allerede det. De har det innebygd som hjelper å gjøre det store i verden. De fleste andre nettsider tar ikke med dette. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 (endret) Gjør Amazon det? Kult det viste jeg ikke. Så om jeg skal bestille noe derfra så betaler jeg KUN det som jeg får beskjed om å betale i kassen hos Amazon? Endret 16. november 2013 av Emils. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Hvordan er det med Gamertaggen? Er taggen fra 360-reservert til One? Så jeg kan bruke min konto uten noe tull? Er det noe som eventuelt blir overført, eller begynner man på scratch, osv? Takk! Lenke til kommentar
Booz Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Hvordan er det med Gamertaggen? Er taggen fra 360-reservert til One? Så jeg kan bruke min konto uten noe tull? Er det noe som eventuelt blir overført, eller begynner man på scratch, osv? Takk! Du kan fint bruke gamertagen både på Xbox One og Xbox 360, med begrensning på at du ikke kan være innlogget samtidig på begge. Alt av gamerscore, venner, penger osv fungerer på begge. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Gjør Amazon det? Kult det viste jeg ikke. Så om jeg skal bestille noe derfra så betaler jeg KUN det som jeg får beskjed om å betale i kassen hos Amazon? Hvis du bestiller med levering på døren så, ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå