Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Det var synd, har den nok ikke før Mandagen da. Uansett har jeg den rundt et halvår før resten av Norge.

 

Importerer ikke noe fysiske spill enda, vil se hvordan det går med digitale kjøp først. Uansett ingen norske butikker som har spillene inne før uka etter release heller. Og det er OM det er noen som tar inn i det hele tatt, Komplett var veldig usikker når jeg snakka med de for noen dager siden.

 

Bruk leveringstid kalkulatoren jeg nevnte legner opp her. UPS er kjent for å være superraske på levering. Så er gode sjanser for at du har den fredag med mindre du bor et stykke unna storbyene

bestilte DR3 fra Amazon.co.uk med hastelevering. 640.- godkjent!

 

Skulle bestilt mer enn et spill da :)

 

Jeg fikk tre for 1500 med ekspresslevering og import fees i prisen :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Bruk leveringstid kalkulatoren jeg nevnte legner opp her. UPS er kjent for å være superraske på levering. Så er gode sjanser for at du har den fredag med mindre du bor et stykke unna storbyene

 

Skulle bestilt mer enn et spill da :)

 

Jeg fikk tre for 1500 med ekspresslevering og import fees i prisen :)

Og du er 100% sikker på at du slipper unna 25% merverdiavgift (moms)?

Lenke til kommentar

Dere som har bestilt fra utlandet, hvordan gjorde dere det?

Lyst på Day One edition men gidder ikke å vente til gud vet når det gror gress på solen -.-

http://www.microsoftstore.com/store/msde/de_DE/pdp/Xbox-ONE-Day-One/productID.283497100?redirect=true

 

Bare å hold utkikk her for når de åpner for bestillinger igjen, eventuelt prøv coolshop.com (litt mer usikkert ettersom de også importerer sine konsoller, for så å sende til kundene sine).

 

Har du ikke bestilt nå bør du møte opp på lanseringsdagen, ellers kan det være mørkt for å skaffe seg konsoll før jul.

Lenke til kommentar

Og du er 100% sikker på at du slipper unna 25% merverdiavgift (moms)?

 

Jupp, du betaler et depositum som gjør som at de ordner klarering og alt sånt :) Det står godt forklart da du velger ekspresslevering :)

 

Får til og med refund for import fees om det glir igjennom uten toll osv. Blir prisen mer så betaler du ikke mer enn det du allerede har gjort :)

 

EDIT: Les her

Endret av Deivid_1337
  • Liker 1
Lenke til kommentar

http://www.microsoftstore.com/store/msde/de_DE/pdp/Xbox-ONE-Day-One/productID.283497100?redirect=true

 

Bare å hold utkikk her for når de åpner for bestillinger igjen, eventuelt prøv coolshop.com (litt mer usikkert ettersom de også importerer sine konsoller, for så å sende til kundene sine).

 

Har du ikke bestilt nå bør du møte opp på lanseringsdagen, ellers kan det være mørkt for å skaffe seg konsoll før jul.

Skal prøve på det.

Coolshop har kun nordic og european verson, men ingen DayOne

Lanseringsdagen whut?

Lenke til kommentar
It's PS4 day, but what about the Xbox One? Don't worry. We'll be getting to it. We'll have a review of Microsoft's console live on Kotaku at 9pm PT on Tuesday, November 19 (that's midnight on Tuesday for those of us on the east coast). The system launches on Friday, the 22nd.

 

Sony allowed us to review their console and launch games all at the same time. Microsoft is doing things a little differently, staggering review embargoes throughout next week. Look for Dead Rising 3 and Crimson Dragon reviews as soon as Monday and Ryse on Thursday.

 

http://kotaku.com/heads-up-our-xbox-one-review-will-run-on-tuesday-night-1465171347

 

Lover dårlig for Ryse...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Ikke her ass, men folk blir trekt i dag, og i morgen. Skjer ikke samtidig for alle sammen

 

Xbox´ene blir forresten sendt ut 20. November. Så da har man den på fredag i storybyene hvertfall :)

 

 

Kan sjekke din leveringstid her: https://wwwapps.ups.com/ctc/request?loc=en_NO&WT.svl=PNRO_L1

 

Stedet xboxen sender fra er Eindhoven, Netherlands

 

 

EDIT: Sjekket ut leveringstid om jeg skulle sendt den til der jeg kommer fra som er 2 timer unna Oslo. Der har ikke UPS Standard dekning. Sånn at xbox´en kommer ikke frem før en uke etter med post. Så skal ikke mye til før UPS ikke har dekning

Tar det altså 7 dager ekstra med post om ikke UPS har dekning der man bor? Jesus utrolig tregt. Bor 90 min fra Bergen så vet ikke hvordan sjansene min er da?? Endret av Raul07
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...