Gå til innhold

Xbox One-kaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Herregud så langt vi har kommet grafisk siden den gang. Nesten skummelt å tenke på hvor mye bedre XB1/PS4 spill vil se ut om 4-5 år.

Jeg begynte på Forza Horizon i dag, og jeg ble faktisk overrasket over hvor bra det så ut. Nå var de fleste utviklerne riktignok ikke klare for Xbox 360 da den kom ut, men det er likevel interessant å se utviklingen fra lanseringsspillene frem til spillene som har kommet ut de siste 2-3 årene.

PGR3 til Forza Horizon

Gun til Red Dead Redemption

PDZ til Halo 4

Just Cause til Just Cause 2

NFS Most Wanted til NFS Most Wanted :p

Nå tror jeg at Xbox One vil bli makset ut tidligere enn Xbox 360, men jeg gleder meg utrolig mye til å se hvordan Quantum Break, Black Tusk's nye IP, Fable Legends og Halo 5 ser ut.

Endret av Leflus
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Noen som har fått sendt Kontrollene enda? Står fortsatt ''BackOrdered'' til meg. Pengene ble jo trekt for flere dager siden.

EDIT: Ser forresten at pengene de trakk for 2 kontrollere er tilbake på konto. Rart.

Akuratt samme her, pengene var trukket fra konto for et par dager siden, men er tilbake igjen nå.

Standard prosedyre når VISA/Mastercard reserverar eit beløp.

Etter ei gitt tid blir beløpet sluppet tilbake. Og så trekt igjen ... Forstå det den som vil.

Eg betalte hotell med mastercard i New York.

Ei veke etter eg kom heim att rant det plutseleg inn 12.000 på kortet igjen. Eg tenkte; "Flott!" - og satte på det som fantes av regionssperrer.

Nokre dagar seinare gjekk betalinga ut.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Men, burde ikke pengene vært trukket fra konto idag?, jeg har ihvertfall ikke merket noe til penger som har blitt reservert.

Status på ms store er ihvertfall:

Status: BackOrdered

Versenden

Edit: Ser ut som pengene er trukket allikevel.

Endret av MacBain
Lenke til kommentar

What? Har de trekt rundt 4000 kroner for konsollen allerede?

Ikke her ass, men folk blir trekt i dag, og i morgen. Skjer ikke samtidig for alle sammen

Xbox´ene blir forresten sendt ut 20. November. Så da har man den på fredag i storybyene hvertfall :)

Kan sjekke din leveringstid her: https://wwwapps.ups.com/ctc/request?loc=en_NO&WT.svl=PNRO_L1

Stedet xboxen sender fra er Eindhoven, Netherlands

EDIT: Sjekket ut leveringstid om jeg skulle sendt den til der jeg kommer fra som er 2 timer unna Oslo. Der har ikke UPS Standard dekning. Sånn at xbox´en kommer ikke frem før en uke etter med post. Så skal ikke mye til før UPS ikke har dekning

Endret av Deivid_1337
Lenke til kommentar

Det var synd, har den nok ikke før Mandagen da. Uansett har jeg den rundt et halvår før resten av Norge.

Importerer ikke noe fysiske spill enda, vil se hvordan det går med digitale kjøp først. Uansett ingen norske butikker som har spillene inne før uka etter release heller. Og det er OM det er noen som tar inn i det hele tatt, Komplett var veldig usikker når jeg snakka med de for noen dager siden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...