SIR WOLFIE 87 Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 Kanskje de fant ut at de ikke kunne gi oss den prisen likevel. Venter bare på en ordrekansellasjons-bekreftelse nå. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 Selv om jeg møtte opp foran Elkjøp Lørenskog, og var nesten fremme ved døra ved release av Xbox 360, så kan jeg ikke huske at jeg fulgte noe særlig / i hele tatt med på YouTube og pressekonferanser og diverse på den tiden.. Hvorfor vet jeg ikke.. Uansett, det var litt gøy å sjekke litt tilbake i arkivet: http://www.youtube.com/watch?v=9ZKW3ndZXcs Lenke til kommentar
SIR WOLFIE 87 Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 Herregud så langt vi har kommet grafisk siden den gang. Nesten skummelt å tenke på hvor mye bedre XB1/PS4 spill vil se ut om 4-5 år. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 (endret) Herregud så langt vi har kommet grafisk siden den gang. Nesten skummelt å tenke på hvor mye bedre XB1/PS4 spill vil se ut om 4-5 år. Jeg begynte på Forza Horizon i dag, og jeg ble faktisk overrasket over hvor bra det så ut. Nå var de fleste utviklerne riktignok ikke klare for Xbox 360 da den kom ut, men det er likevel interessant å se utviklingen fra lanseringsspillene frem til spillene som har kommet ut de siste 2-3 årene. PGR3 til Forza Horizon Gun til Red Dead Redemption PDZ til Halo 4 Just Cause til Just Cause 2 NFS Most Wanted til NFS Most Wanted Nå tror jeg at Xbox One vil bli makset ut tidligere enn Xbox 360, men jeg gleder meg utrolig mye til å se hvordan Quantum Break, Black Tusk's nye IP, Fable Legends og Halo 5 ser ut. Endret 15. november 2013 av Leflus 2 Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 Kanskje de fant ut at de ikke kunne gi oss den prisen likevel. Venter bare på en ordrekansellasjons-bekreftelse nå. Beløpet er fortsatt reservert hos meg (DnB mastercard). Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 Noen som har fått sendt Kontrollene enda? Står fortsatt ''BackOrdered'' til meg. Pengene ble jo trekt for flere dager siden. EDIT: Ser forresten at pengene de trakk for 2 kontrollere er tilbake på konto. Rart. Akuratt samme her, pengene var trukket fra konto for et par dager siden, men er tilbake igjen nå. Standard prosedyre når VISA/Mastercard reserverar eit beløp. Etter ei gitt tid blir beløpet sluppet tilbake. Og så trekt igjen ... Forstå det den som vil. Eg betalte hotell med mastercard i New York. Ei veke etter eg kom heim att rant det plutseleg inn 12.000 på kortet igjen. Eg tenkte; "Flott!" - og satte på det som fantes av regionssperrer. Nokre dagar seinare gjekk betalinga ut. 1 Lenke til kommentar
MacBain Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 (endret) Men, burde ikke pengene vært trukket fra konto idag?, jeg har ihvertfall ikke merket noe til penger som har blitt reservert. Status på ms store er ihvertfall: Status: BackOrdered Versenden Edit: Ser ut som pengene er trukket allikevel. Endret 15. november 2013 av MacBain Lenke til kommentar
SIR WOLFIE 87 Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 Pengene blir nok trukket i kveld en gang, eller tidlig i morgen. Pengene for kontrollene ble hvertfall trekt mellom kl 6 og 10 på kvelden en gang. Lenke til kommentar
SIR WOLFIE 87 Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 Men, burde ikke pengene vært trukket fra konto idag?, jeg har ihvertfall ikke merket noe til penger som har blitt reservert. Status på ms store er ihvertfall: Status: BackOrdered Versenden Edit: Ser ut som pengene er trukket allikevel. What? Har de trekt rundt 4000 kroner for konsollen allerede? Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 (endret) What? Har de trekt rundt 4000 kroner for konsollen allerede? Ikke her ass, men folk blir trekt i dag, og i morgen. Skjer ikke samtidig for alle sammen Xbox´ene blir forresten sendt ut 20. November. Så da har man den på fredag i storybyene hvertfall Kan sjekke din leveringstid her: https://wwwapps.ups.com/ctc/request?loc=en_NO&WT.svl=PNRO_L1 Stedet xboxen sender fra er Eindhoven, Netherlands EDIT: Sjekket ut leveringstid om jeg skulle sendt den til der jeg kommer fra som er 2 timer unna Oslo. Der har ikke UPS Standard dekning. Sånn at xbox´en kommer ikke frem før en uke etter med post. Så skal ikke mye til før UPS ikke har dekning Endret 15. november 2013 av Deivid_1337 Lenke til kommentar
SIR WOLFIE 87 Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 Jeg blir ikke beroliga før de har trekt penger fra kontoen min, måtte jo avbestille den gamle ordren og legge inn ny. Håper for all del det ikke blir noe krøll av det, selv om de sa den nye bestillingen var en kopi av den gamle. Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 Sendes den 20. November så... Delivered By:By End of Day Friday22 November 2013 Lenke til kommentar
SIR WOLFIE 87 Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 (endret) Sendes den 20. November så... Delivered By: By End of Day Friday 22 November 2013 Hvordan vet du det? Er jo litt sent å sende den ut da. Sendes mest sannsynlig i morgen eller Mandag. Endret 15. november 2013 av SIR WOLFIE 87 Lenke til kommentar
MacBain Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 (endret) Måtte regne trekkene på kontoen og er beløpet er ikke trukket ennå, my bad . Det var visst bare jeg som hadde en for optimistisk tro på min disponibele saldo . Endret 15. november 2013 av MacBain Lenke til kommentar
sinsol Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 Noen fra Bergen som klarer å få den til komme på fredag? End of day Monday her... Lenke til kommentar
Tommx Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 ser ut som jeg må vente til mandagen, men hadde ikke forventa noe annet. FY jeg gleder meg. Dead Rising 3 er også bestilt:) Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 Hvordan vet du det? Er jo litt sent å sende den ut da. Sendes mest sannsynlig i morgen eller Mandag. Snakka med MS support. De bekreftet at de sendes ut 20. November til alle Lenke til kommentar
SIR WOLFIE 87 Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 Det var synd, har den nok ikke før Mandagen da. Uansett har jeg den rundt et halvår før resten av Norge. Importerer ikke noe fysiske spill enda, vil se hvordan det går med digitale kjøp først. Uansett ingen norske butikker som har spillene inne før uka etter release heller. Og det er OM det er noen som tar inn i det hele tatt, Komplett var veldig usikker når jeg snakka med de for noen dager siden. Lenke til kommentar
Tommx Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 bestilte DR3 fra Amazon.co.uk med hastelevering. 640.- godkjent! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå