andypandy Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 Et franskt nettsted som mener de har spilt Ryse. http://www.jeuxvideo.fr/jeux/console-microsoft-xbox-one/previews-xbox-one-forza-motorsports-5-ryse-dead-rising-3-killer-instinct-article-600854-1.html "An hour and a half gave us enough time to beat almost half the chapters that make up the game, in other words we have little hope that our final verdict will sing a different song than this preview (at least without an end-game miracle or time spent in co-op). At this time, we can only tell you this: Don't buy an Xbox One for Ryse, because the chance that the game won't disappoint is low." - "Day one ? No" Hvis det er lit i denne franske artikkelen, så stemmer nok det mange har antatt angående Ryse. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 Var det noen som virkelig hadde noe store håp for Ryse? Lenke til kommentar
andypandy Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 Det tror jeg. Riktig nok har jeg ikke hatt det selv. For min del har det bare virket som om Crytek har laget en ganske heftig tech-demo, men thats it. Litt den følelsen jeg har hatt av alle spillene til Crytek egentlig. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 Syns det virker kult jeg, men venter nok til det kommer på tilbud før jeg kjøper det. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 Var det noen som virkelig hadde noe store håp for Ryse? Det er da en her som har gigantiske forhåpninger. Lenke til kommentar
MacBain Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 Vil den Engelske Call of duty ghosts sin combo versjon funke tror dere? Er den koden der det samme som å kjøpe ett gift kort? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 Det er da en her som har gigantiske forhåpninger. LarZen? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 Nei, han med masse tall i nikket. Men han skal selvsagt få lov til å håpe, og like om han gjør det. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 Er en smule dyr den her...men jeg er litt frista altså. Den virker jo veldig gjennomført og massiv! Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 Koster jo bare 2799,- på CDOn.com. Løp å kjøp! Men ja, en får litt vann i munn av en slik CE. Lenke til kommentar
SIR WOLFIE 87 Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 (endret) Vil den Engelske Call of duty ghosts sin combo versjon funke tror dere? Er den koden der det samme som å kjøpe ett gift kort? Om du mener denne: https://www.gamepointsnow.com/codes/Call-of-Duty-Ghosts-%28Xbox-360-%26-Xbox-One-Combo%29 Så er det en som visstnok har brukt denne, men han måtte endre Microsoft kontoen sin (https://account.live.com/) eller noe sånt, og ''flytte'' gamertagen over til UK. Da må du selvfølgelig ha gyldig addresse i utlandet. går an å fake sånt selvfølgelig, men hvis de har lyst så finner de jo ut det lett ved å se på IP'en din. Kort sagt: Vent til XB1 har kommet, og spør de folka som driver det nettstedet (de har facebook), om den koden vil funke på XB1 for oss i Norge. Endret 15. november 2013 av SIR WOLFIE 87 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 Er det fortsatt mulig å få tak i Xbox One noe sted? Hadde egentlig tenkt til å vente til neste år, men vurderer nå å slenge inn en bestilling. Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 Er det fortsatt mulig å få tak i Xbox One noe sted? Hadde egentlig tenkt til å vente til neste år, men vurderer nå å slenge inn en bestilling. Coolshop.com er din eneste mulighet Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 Er det fortsatt mulig å få tak i Xbox One noe sted? Hadde egentlig tenkt til å vente til neste år, men vurderer nå å slenge inn en bestilling. Forhåndsbestill en import fra Coolshop.com. Norsk garanti og reklamasjonsrett. Gratis frakt, og ingen toll. De garanterer åpenbart levering i slutten av november. De tar også inn spill. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 Koster jo bare 2799,- på CDOn.com. Løp å kjøp! Men ja, en får litt vann i munn av en slik CE. Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 Forhåndsbestill en import fra Coolshop.com. Norsk garanti og reklamasjonsrett. Gratis frakt, og ingen toll. De garanterer åpenbart levering i slutten av november. De tar også inn spill. Coolshop vet fortsatt ikke om de tar inn spill fra release. Snakket med dem igår. Lenke til kommentar
SIR WOLFIE 87 Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 (endret) Noen som har fått sendt Kontrollene enda? Står fortsatt ''BackOrdered'' til meg. Pengene ble jo trekt for flere dager siden. EDIT: Ser forresten at pengene de trakk for 2 kontrollere er tilbake på konto. Rart. Endret 15. november 2013 av SIR WOLFIE 87 Lenke til kommentar
Booz Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 Akuratt samme her, pengene var trukket fra konto for et par dager siden, men er tilbake igjen nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå