Gå til innhold

Xbox One-kaféen

Anbefalte innlegg

kan man bytte location tilbake igjen på et senere tidspunkt

Som sagt mange ganger tidligere.... JA

Les posten du quoter ordentlig først :)

"Når du setter opp XB1 for første gang (dette kan også endres på når som helst senere) får du et valg om hvilket console locale du vil ha. "

Endret av Deivid_1337
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Som sagt mange ganger tidligere.... JA

Les posten du quoter ordentlig først :)

"Når du setter opp XB1 for første gang (dette kan også endres på når som helst senere) får du et valg om hvilket console locale du vil ha. "

Se der ja. sitter på mobilen siden pcen har tstt kvelden så er ikke så lett å få med seg alt.

Lenke til kommentar

Problemet der er jo at det må sendes i post. Gebyr, moms og en ukes leveringstid sikkert.

Og: ''Redeem your code to your UK Microsoft account.''

Må ha faktureringsaddresse i UK isåfall. Når du endrer locale på selve gamertagen/Microsoft Accounten, må du ha addresse i det landet du velger.

eg tror ikke eg begir meg ut i noe av det der. gjør det enkelt. bestiller spill fra Amazon om eg skal kjøpe noe spill.

Lenke til kommentar

Problemet der er jo at det må sendes i post. Gebyr, moms og en ukes leveringstid sikkert.

Og: ''Redeem your code to your UK Microsoft account.''

Må ha faktureringsaddresse i UK isåfall. Når du endrer locale på selve gamertagen/Microsoft Accounten, må du ha addresse i det landet du velger.

Man får koden på mail

Men har gjort som Raul. Bestilte 3 spill fra amazon med ekspresslevering og import fee lagt inn i prisen til 1500 kr. billigste og tryggeste alternativet

Endret av Deivid_1337
Lenke til kommentar

Jeg kjøper også Dead Rising 3 på Amazon med hurtiglevering. Tror jeg venter med BF4 til mer DLC har kommet ut, og flere jeg kjenner har skaffet konsollen.

Forresten burde vi nesten lage en gamertag-tråd for alle som skaffer seg One kanskje her på forumet? Hadde vært fint for de som vil spille co-op o.s.v. for de som vil det.

Lenke til kommentar

Imorgen starter Microsoft behandlingen av alle Xbox One ordre. Tror dere boksene blir sendt ut fra USA/Tyskland samme dag?

Flere som har fått belastet kortet sitt med de billige xbox one kontrollerne?

De blir ikke sendt fra Tyskland, eller USA. De blir sendt fra MS Europa sitt lager i Eindhoven, Nederland.

Og tviler litt på at de sender de i morgen. Men er godt mulig med tanke på at UPS kan få streng beskjed om å ikke levere de før 22. Sånn at alle har en fair sjanse til å få den til release 22. som de garanterer og reklamerer sterkt for på siden deres.

Men som support sa. Når pengene er trekt har varen forlatt lageret og er på vei, også ville man få et tracking nummer så fort det lot seg gjøre

Lenke til kommentar

Jeg kjøper også Dead Rising 3 på Amazon med hurtiglevering. Tror jeg venter med BF4 til mer DLC har kommet ut, og flere jeg kjenner har skaffet konsollen.

Forresten burde vi nesten lage en gamertag-tråd for alle som skaffer seg One kanskje her på forumet? Hadde vært fint for de som vil spille co-op o.s.v. for de som vil det.

Wait a minute, kan man ikke bruke sin gamle gamertag?

Lenke til kommentar

Pengene for kontrollene har blitt trekt ja, men har ikke fått noe beskjed om at de har blitt sendt enda. Ordren er fortsatt ''under behandling''.

Snakka med support i går, og de sa at de begynte å behandle XB1 ordrene i morgen kveld.

Måtte få de til å slette min gamle ordre og legge inn ny siden kortet var utløpt, og nå har jeg bare en ordre på ''Xone replacement order''. Håper virkelig at de fortsatt sender Day One edition, og ikke standard. Vet jo aldri. Men tviler på at de har noen Standard Editions på lager i det hele tatt.

Lenke til kommentar

Pengene for kontrollene har blitt trekt ja, men har ikke fått noe beskjed om at de har blitt sendt enda. Ordren er fortsatt ''under behandling''.

Snakka med support i går, og de sa at de begynte å behandle XB1 ordrene i morgen kveld.

Måtte få de til å slette min gamle ordre og legge inn ny siden kortet var utløpt, og nå har jeg bare en ordre på ''Xone replacement order''. Håper virkelig at de fortsatt sender Day One edition, og ikke standard. Vet jo aldri. Men tviler på at de har noen Standard Editions på lager i det hele tatt.

For da håpe at du får day one editionen din :) alt annet er veldig ulogisk.

Kjenner jeg begynner å glede meg skikkelig mye nå til å få UPS på døra

Lenke til kommentar

Kjenner jeg angrer nå på at jeg ikke forhåndsbestillte One fra Tyskland eller Coolshop :p

Akk og ve, Men PS4 er på døra her om få uker, så bør vel greie meg. Er vel ikke mulig å få i One noen plass nå vel? *kremt

Bor du i Oslo område? Har en ekstra om du er keen fra Coolshop.com men vet ikke om det er standard eller day one edition :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...