Nerdrage Skrevet 10. november 2013 Del Skrevet 10. november 2013 Hahaha banned.... Så utrolig kjipt det må være å ha maskina i hus og ikke kunne gjøre noe med den. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 Hvordan er lover og regler rundt slikt? Forstår jo at Microsoft produsent sikert har visse rettigheter iform av releasedatoer osv og dermed kan fjerne videoer fra YouTube osv som har veldig ymse reglementer rundt sånn som ikke lar seg påvirke av norske lover og regler. Når det gjelder banning av konsoller så hadde vell dette neppe vært lovlig å gjøre iforhold til norske lover da det strengt tatt ikke er gjort noe som helst galt av personen er annet enn å ta i bruk et produkt han har betalt for som ble levert litt tidlig fra utsalgsstedet. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 Hvor er det folk bestiller spill fra, som har bestilt konsoll fra CoolShop eller andre steder hvor man skal få den tidligere..? Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 Microsoft Store DE har sendt ut mange feilaktige e-poster som sier at du har brukt et utløpt bankkort i bestillingen, er visstnok bare å se bort ifra disse e-postene fikk jeg beskjed om. Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 (endret) Hvor er det folk bestiller spill fra, som har bestilt konsoll fra CoolShop eller andre steder hvor man skal få den tidligere..? Jeg har hvertfall bestilt AC:IV Black Flag fra Videogameplus.ca, også har jeg bestilt en pakke med Dead Rising 3, Forza 5, og Ghosts fra Amazon UK. Vet hvertfall at de fra Amazon kommer på release eller før, men tviler litt på den fra canada.. Men ellers så sender Coolshop ut spill da Bare pass på å kjøp de som ikke har (Nordic) i tittelen Endret 11. november 2013 av Deivid_1337 Lenke til kommentar
Bone Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 Skal IKKE kjøpe de som har Nordic i tittelen? Hvorfor skal jeg unngå disse? Takk for svar! Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 Skal IKKE kjøpe de som har Nordic i tittelen? Hvorfor skal jeg unngå disse? Takk for svar! Har ikke peiling. Men om jeg skal gjette så er det fordi nordic er de som kommer på salg i februar/mars når xbox one blir lansert. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 Skal IKKE kjøpe de som har Nordic i tittelen? Hvorfor skal jeg unngå disse? Takk for svar! Etter det jeg har skjønt så er Nordic de spillene som har norsk cover og slikt og som ikke kommer før Xbox One har release i Norge, etc. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 Hørtes lurt ut! Takk igjen! Lenke til kommentar
MacBain Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 Fikk mail fra ms tyskland om att kredittkortet som ble brukt til bestilling var utløpt(noe det forøverig ikke er. Visakortet som ligger lagret på ms kontoen min går ikke ut før i 2014, noen andre som opplever det samme? Hva skal jeg gjøre? Lenke til kommentar
claes Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 Microsoft Store DE har sendt ut mange feilaktige e-poster som sier at du har brukt et utløpt bankkort i bestillingen, er visstnok bare å se bort ifra disse e-postene fikk jeg beskjed om. Ringte du? Har prøvd å avbestille men finner ikke noe annet en tlf nr Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 Fikk mail fra ms tyskland om att kredittkortet som ble brukt til bestilling var utløpt(noe det forøverig ikke er. Visakortet som ligger lagret på ms kontoen min går ikke ut før i 2014, noen andre som opplever det samme? Hva skal jeg gjøre? Les noen innlegg ovenfor. Ikke bry deg om det. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 (endret) Endret 11. november 2013 av _LarZen_ Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 haha, sett flere av de. Tror de faller i smak for de fleste Bra reklamer Lenke til kommentar
Mala Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 Ikke så verst reklamer, unødvendig quote Lenke til kommentar
Bone Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 Bestilte Ryse og DR3 fra CoolShop, non-nordic versions.. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 Ringte du? Har prøvd å avbestille men finner ikke noe annet en tlf nr Bare å ignorere det, alt er i orden med din bestilling og den blir sendt ut ved lansering. Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 Bare å ignorere det, alt er i orden med din bestilling og den blir sendt ut ved lansering. Han skal jo avbestille. Det skjer ikke automatisk Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 Haha, de reklamene var geniale. Så enkle og så morsomme. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå