Gå til innhold

Xbox One-kaféen

Anbefalte innlegg

Jeg vil at Ryse skal være bra. Har ikke prøvd et skikkelig sverdspill siden Die By The Sword var lansert for mange, mange år siden. Kanskje de fleste her var barn den gang.

Prøv Chivalry på PC, det er ganske ålreit. Nesten litt rart at ikke MS eller Sony har ordnet konsollutgave.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Der bestilte jeg Xbox One med Forza 5 og Dead Rising 3 på coolshop.com.

5516kr,- totalt

Om dem ikke klarer å levere Xbox One før den norske lanseringen så kansellerer jeg orderen.

SVhCS1Rk.jpeg

Maskina får du, men spill derimot.. Hver gang jeg spør kundeservice er det forskjellige svar.. Umulig å bli klok på

Lenke til kommentar

Eller få den noen dager før jul som episk julegave sammen med PS4 :)

Fikk høre angående spillene. Om man unngår å bestille Forza 5 Nordic Edition for eks som dem sa i kundeservice så får du spillet tilsendt når dem får det inn på lager. Men som du sa Deivid, umulig å bli klok på når dem gir forskjellige svar.

Endret av iL Sephiroth
Lenke til kommentar

Er selv veldig usikker på hva jeg skal gjøre når det kommer til spillene. Har importert fra Tyskland, men har ikke forhåndsbestilt noen fysiske spill enda. Får håpe det går an å løse inn Xbox Live ''Gift Cards'' og kjøpe digitalt.

Det skal nok gå, bare sette region på uk/euro og løse inn gift cards, eller bruke virtuell visa med uk adresse

Lenke til kommentar

Er selv veldig usikker på hva jeg skal gjøre når det kommer til spillene. Har importert fra Tyskland, men har ikke forhåndsbestilt noen fysiske spill enda. Får håpe det går an å løse inn Xbox Live ''Gift Cards'' og kjøpe digitalt.

Det jeg gjorde var å bestille et fysisk fra videogameplus og et fra amazon, også blir resten digitalt om det funker! :) Noe jeg tror vil funke veldig bra :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...