Okapi Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Jeg vil at Ryse skal være bra. Har ikke prøvd et skikkelig sverdspill siden Die By The Sword var lansert for mange, mange år siden. Kanskje de fleste her var barn den gang. Prøv Chivalry på PC, det er ganske ålreit. Nesten litt rart at ikke MS eller Sony har ordnet konsollutgave. Lenke til kommentar
SIR WOLFIE 87 Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Noen som har fått email fra Microsoft med gratis Killer Instinct enda? Tviler på at vi i Scandinavia kommer til å få dette i det hele tatt, siden vi henger etter med alt når det kommer til Xbox Live. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 IGN Killer Instinct Preview The more time I spend with Killer Instinct, the more I want to play it, and the less I care about any of the concerns orbiting it. What matters most in a fighting game is…you guessed it…the fighting, and so far Killer Instinct does that better than any of its predecessors. 1 Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 http://www.wpcentral.com/redeeming-xbox-codes-has-never-been-so-easy-or-so-freaking-awesome Denne var litt grei, synd diskusjon.no ikke støtter vine eller kunne jeg lagt inn animasjonen på hele prosessen https://v.cdn.vine.co/r/videos/A7DC1D49B81009943608935247872_1943b10a0bd.4.3.1621224955851569017_JmJoj8AKwT.i7AulbLhPPWCFrjoBZKvgQU6R1oznYICdV3JgzILFkAVSXvXgltHO.mp4?versionId=Op0rBfIy3SzucGI8oqBWve.yfhRjE6Ki 1 Lenke til kommentar
Booz Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 http://www.wpcentral.com/redeeming-xbox-codes-has-never-been-so-easy-or-so-freaking-awesome Denne var litt grei, synd diskusjon.no ikke støtter vine eller kunne jeg lagt inn animasjonen på hele prosessen https://v.cdn.vine.co/r/videos/A7DC1D49B81009943608935247872_1943b10a0bd.4.3.1621224955851569017_JmJoj8AKwT.i7AulbLhPPWCFrjoBZKvgQU6R1oznYICdV3JgzILFkAVSXvXgltHO.mp4?versionId=Op0rBfIy3SzucGI8oqBWve.yfhRjE6Ki Genialt! Litt kjappere enn å skrive inn 25 tall/bokstaver Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 (endret) Der bestilte jeg Xbox One med Forza 5 og Dead Rising 3 på coolshop.com. 5516kr,- totalt Om dem ikke klarer å levere Xbox One før den norske lanseringen så kansellerer jeg orderen. Endret 7. november 2013 av iL Sephiroth 1 Lenke til kommentar
Booz Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Får håpe du får den i slutten av november/begynnelsen av desember Har selv en day one bestilling inne hos microsoftstore.de Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Der bestilte jeg Xbox One med Forza 5 og Dead Rising 3 på coolshop.com. 5516kr,- totalt Om dem ikke klarer å levere Xbox One før den norske lanseringen så kansellerer jeg orderen. Maskina får du, men spill derimot.. Hver gang jeg spør kundeservice er det forskjellige svar.. Umulig å bli klok på Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 (endret) Eller få den noen dager før jul som episk julegave sammen med PS4 Fikk høre angående spillene. Om man unngår å bestille Forza 5 Nordic Edition for eks som dem sa i kundeservice så får du spillet tilsendt når dem får det inn på lager. Men som du sa Deivid, umulig å bli klok på når dem gir forskjellige svar. Endret 7. november 2013 av iL Sephiroth Lenke til kommentar
SIR WOLFIE 87 Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Er selv veldig usikker på hva jeg skal gjøre når det kommer til spillene. Har importert fra Tyskland, men har ikke forhåndsbestilt noen fysiske spill enda. Får håpe det går an å løse inn Xbox Live ''Gift Cards'' og kjøpe digitalt. Lenke til kommentar
Booz Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Er selv veldig usikker på hva jeg skal gjøre når det kommer til spillene. Har importert fra Tyskland, men har ikke forhåndsbestilt noen fysiske spill enda. Får håpe det går an å løse inn Xbox Live ''Gift Cards'' og kjøpe digitalt. Det skal nok gå, bare sette region på uk/euro og løse inn gift cards, eller bruke virtuell visa med uk adresse Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 (endret) Om det ender opp jeg må importere spill fra Canada så gjør det meg ingenting siden spillene er sonefri. Skal det komme Gift Cards på Xbox Live? Om disse blir å finne på internett vil jeg også bruke dem på den Xbox One jeg skaffer. Endret 7. november 2013 av iL Sephiroth Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Er selv veldig usikker på hva jeg skal gjøre når det kommer til spillene. Har importert fra Tyskland, men har ikke forhåndsbestilt noen fysiske spill enda. Får håpe det går an å løse inn Xbox Live ''Gift Cards'' og kjøpe digitalt. Det jeg gjorde var å bestille et fysisk fra videogameplus og et fra amazon, også blir resten digitalt om det funker! Noe jeg tror vil funke veldig bra Lenke til kommentar
Mala Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Må si jeg ser frem til intrykkene fra dere som får konsollen fra Tyskland altså Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Maskina får du, men spill derimot.. Hver gang jeg spør kundeservice er det forskjellige svar.. Umulig å bli klok på Funker vel å bestille fra Amazon? Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Funker vel å bestille fra Amazon? Siden Xbox One spill er sonefrie så kan man bestille fra amazon.com, amazon.co.uk, videogameplus.ca m.m Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Siden Xbox One spill er sonefrie så kan man bestille fra amazon.com, amazon.co.uk, videogameplus.ca m.m Ja det var eg også mente. Har ikke store planer om hvilken spill men BF4/Dead Rising 3 frister mest her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå