Windoge Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Gameplay fra Ghosts Dette er dårlig grafikk, men det er bare min mening. Det ser sikkert ikke så mye bedre ut på PC eller PS4, men rart at ikke alle plattformene takler 1080p på dette. 1 Lenke til kommentar
Booz Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Dette er dårlig grafikk, men det er bare min mening. Det ser sikkert ikke så mye bedre ut på PC eller PS4, men rart at ikke alle plattformene takler 1080p på dette. Tror muligens det er pga gammel grafikkmotor som ikke er optimalisert for flerkjerneprossessorer, Xbox One har lav klokkefrekvens på sine 8 kjerner. Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Dette er dårlig grafikk, men det er bare min mening. Det ser sikkert ikke så mye bedre ut på PC eller PS4, men rart at ikke alle plattformene takler 1080p på dette. ps4 har jo problemer med masse framedrops i sin versjon, så spillet er ikke helt optimalisert virker det som Lenke til kommentar
Happyherb_InnleggNO Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 (endret) Må være noe feil med den youtube videoen? Ser dritt elendig ut. Framedrops i videoen der også, men kan være opptaket det er noe feil med. Endret 5. november 2013 av Happyherb_InnleggNO Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Første 25 minuttene av Dead Rising 3: http://www.ign.com/videos/2013/11/05/the-first-25-minutes-of-dead-rising-3 Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Dette er dårlig grafikk, men det er bare min mening. Det ser sikkert ikke så mye bedre ut på PC eller PS4, men rart at ikke alle plattformene takler 1080p på dette. Spillet ser lite pent ut på pc også. At dette er en "ny" grafikkmotor er en vits! Lenke til kommentar
jeh87 Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 ps4 har jo problemer med masse framedrops i sin versjon, så spillet er ikke helt optimalisert virker det som Det var snakk om COD. Hvem bryr seg om COD uansett? Både xbone og ps4 vil kjøre spill MYE bedre etter en stund. Vent 1-2 år Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 http://youtu.be/xxDtKNN0Wtc 2 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Må være noe feil med den youtube videoen? Ser dritt elendig ut. Framedrops i videoen der også, men kan være opptaket det er noe feil med. Får ikke 60fps klipp på tuben heller. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Dette er dårlig grafikk, men det er bare min mening. Det ser sikkert ikke så mye bedre ut på PC eller PS4, men rart at ikke alle plattformene takler 1080p på dette. Det er helt elendig ja. Men det ser jo skikkelig nille ut uansett, 1080p eller ei. Lenke til kommentar
spillerman Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Forza 5 ser helt utrolig bra ut, FOR en fartsfølelse i F1-bilen på slutten der! Og Ryse har blitt kåret til "Best action game" under Paris Games Week, release kan ikke komme fort nok! Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Det var snakk om COD. Hvem bryr seg om COD uansett? Både xbone og ps4 vil kjøre spill MYE bedre etter en stund. Vent 1-2 år Leste du innlegget mitt, du sier akkurat det jeg sa. Det er dårlig optimalisert summerer det du sa. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 ps4 har jo problemer med masse framedrops i sin versjon, så spillet er ikke helt optimalisert virker det somKilde på Masse framedrops? Masse! Det burde bli oversatt til, alot, frequently etc. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 (endret) Some Xbox One's running an old dashboard experience bad lag with snapped apps. This is the source of the rumors with the dashboard. The latest dashboard built on October 30th is a lot smoother with no signs of this type of lag. Veldig bra. Edit: Her er hva Tom Warren selv skriver om det i tråden om det på neogaf: Tom here. I'm not 100% sure it's fixed so I said better. Basically there's a variety of dashboards on offer at these Xbox One Tour events. There's an August one, September one, and an October 30th one that powers Battlefield 4. Battlefield 4 is the only one that has the latest dashboard. I'm not sure why that is, but the dash seems pretty fast on that one. I also managed to run YouTube side-by-side on the September dash and it didn't experience the type of lag that's in that video.I haven't been able to test the apps on the October 30th dashboard as there's a requirement to sign-in (probably because they're finalizing the bits). To sign-in you need to use an @xboxtest.com account. Just navigating around the latest dashboard and launching apps (without testing them fully) seems a lot better though.Either way, it's understandable why there were rumors around the performance of the dashboard and apps. It was clearly an issue a few months ago. Endret 5. november 2013 av Admiral Necrolamedor Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Første 25 minuttene av Dead Rising 3: http://www.ign.com/videos/2013/11/05/the-first-25-minutes-of-dead-rising-3 Ser for det meste bra ut, men mye lav FPS når spillet blir krevende, og åpenbare bugs. Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Ser for det meste bra ut, men mye lav FPS når spillet blir krevende, og åpenbare bugs. For bugs er det aldri i spill før de blir lansert, de kan i det minste fikses med patcher. FPS drops er verre. Nå har eg ikke sett video siden eg liker å se minst mulig før eg kjøper spillet. Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Etter å ha sett en ganske lang video av CoD Ghost. Kan ikke skjønne hvorfor Xbox one ikke kjøre dette i 1080p når spillet ser helt foferdelig ut. Og dette er pc gameplay eg har sett på der kravene er skyhøye og det ser absolutt ikke bra ut. Grafikken i Bf4 er 2 ganger så bra. Ryse som ser så utrolig mye bedre ut kjører i 900p. Ghost må være ekstremt dårlig optimalisert. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 De har jo mekket spillet til seks fuckings plattformer, PC, PS360, Wii U og da PS4 og Xbox One, så er ikke så rart egentlig. Synes det er på tide med en ny motor nå, og ikke bare modifisere gammel kode. 1 Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Forza 5 ser helt utrolig bra ut, FOR en fartsfølelse i F1-bilen på slutten der! Og Ryse har blitt kåret til "Best action game" under Paris Games Week, release kan ikke komme fort nok! Ser meget lekkert ut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå