Mala Skrevet 4. november 2013 Del Skrevet 4. november 2013 (endret) Ja,en tittel Ihvertfall jeg skal ha Endret 4. november 2013 av Mala Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 4. november 2013 Del Skrevet 4. november 2013 Kommer forza på release dato? Ja. Og de kommer til å fortsette med samme DLC modell som tidligere da denne har fungert helt fint så langt, å kjøpe abbonemang er det veldig få som er tjent med, hvis du ikke er manisk samler kjøper du bare en DLC pakke hvis den legger drømmebilen til spillet, de fleste pakkene er verdiløse for enkeltspillere. Og selv om du ikke kjøper DLC-pakken vil du få en av bilene gratis og du kan kjøre i løp med de som har DLC-bilene. Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 4. november 2013 Del Skrevet 4. november 2013 Ja. Og de kommer til å fortsette med samme DLC modell som tidligere da denne har fungert helt fint så langt, å kjøpe abbonemang er det veldig få som er tjent med, hvis du ikke er manisk samler kjøper du bare en DLC pakke hvis den legger drømmebilen til spillet, de fleste pakkene er verdiløse for enkeltspillere. Og selv om du ikke kjøper DLC-pakken vil du få en av bilene gratis og du kan kjøre i løp med de som har DLC-bilene. Ah, trodde ikke det kom før over nyttår! Da er jeg hvertfall glad jeg har bestilt fra Tyskland Ja som regel er det bare ett par pakker som frister for meg, så jeg kjøper de enkelt hvis Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Når tror dere Microsoftstore DE sender ut Xbox One? Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Snakket med Microsoft store Tyskland i går. Pengene for konsollen blir trekt fra konto ca en uke før de sender den. Det skulle ikke være toll, siden MS Store er tollfritt. Han var usikker på om man kunne bruke Norsk Visa for å kjøpe Digital spill, det skal vel ikke funke etter det eg har lest. Lenke til kommentar
Mojo Wangen Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Mener å ha hørt at de skal sende konsollene fra seg 18/11 fra MS Tyskland. Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Mener å ha hørt at de skal sende konsollene fra seg 18/11 fra MS Tyskland. Hos meg sa de ar konsollen skulle ankomme norge dagen etter de sendte, + pluss frakt tiden innenlands. Så den skulle komme på relase eller dagen etter maksimum. Sa de til meg Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Hmm....får håpe det er SDK som har fått en heftig overhalling. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 (endret) Gameplay fra Ghosts Endret 5. november 2013 av Mala Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Microsoft Making Unity for Xbox One Free for ID@Xbox Devs http://www.gametrailers.com/side-mission/65108/microsoft-making-unity-for-xbox-one-free-for-idxbox-devs Hva vil dette si? Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 (endret) Microsoft Making Unity for Xbox One Free for ID@Xbox Devs http://www.gametrailers.com/side-mission/65108/microsoft-making-unity-for-xbox-one-free-for-idxbox-devs Hva vil dette si? Unity er et utviklerverktøy. Utviklere som deltar i Microsoft's indie-program for self-publishing på Xbox One slipper å betale for Xbox-versjonen av Unity. Du kan lese mer om det her: http://news.xbox.com/2013/11/xbox-one-unity-id Endret 5. november 2013 av Leflus Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 (endret) Det er ganske bra gjort...koster jo fort 10.000kr ++++ EDIT: Noe som er penger en Indie utvikler nå heller kan bruke på andre ting en verktøy til å lage spillet. Vinn vinn for alle. Endret 5. november 2013 av _LarZen_ Lenke til kommentar
Mala Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Skal vi se, noen vil vel snart greie å vri dette om til noe negativt også 4 Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Hente popcorn... Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 (endret) Idiotisk av MS. Nå prøver de å presse alle indieutviklere til å bruke Unity. Hva om noen var interessert i å bruke Java? Eller kanskje Flash? /ironi of course. Endret 5. november 2013 av Konamixx 3 Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Kall det skadekontroll eller et tilfeldig sammentreff, men Kinect Sports Rivals kjører i 1080p og 30fps.http://www.oxm.co.uk/65535/kinect-sports-rivals-runs-at-1080p-resolution-is-important-but-not-the-whole-story-says-rare/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå