Gå til innhold

Xbox One-kaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kommer forza på release dato?

Ja.

Og de kommer til å fortsette med samme DLC modell som tidligere da denne har fungert helt fint så langt, å kjøpe abbonemang er det veldig få som er tjent med, hvis du ikke er manisk samler kjøper du bare en DLC pakke hvis den legger drømmebilen til spillet, de fleste pakkene er verdiløse for enkeltspillere. Og selv om du ikke kjøper DLC-pakken vil du få en av bilene gratis og du kan kjøre i løp med de som har DLC-bilene.

Lenke til kommentar

Ja.

Og de kommer til å fortsette med samme DLC modell som tidligere da denne har fungert helt fint så langt, å kjøpe abbonemang er det veldig få som er tjent med, hvis du ikke er manisk samler kjøper du bare en DLC pakke hvis den legger drømmebilen til spillet, de fleste pakkene er verdiløse for enkeltspillere. Og selv om du ikke kjøper DLC-pakken vil du få en av bilene gratis og du kan kjøre i løp med de som har DLC-bilene.

Ah, trodde ikke det kom før over nyttår! Da er jeg hvertfall glad jeg har bestilt fra Tyskland :D

Ja som regel er det bare ett par pakker som frister for meg, så jeg kjøper de enkelt hvis :)

Lenke til kommentar

Snakket med Microsoft store Tyskland i går. Pengene for konsollen blir trekt fra konto ca en uke før de sender den. Det skulle ikke være toll, siden MS Store er tollfritt. Han var usikker på om man kunne bruke Norsk Visa for å kjøpe Digital spill, det skal vel ikke funke etter det eg har lest.

Lenke til kommentar

Microsoft Making Unity for Xbox One Free for ID@Xbox Devs

http://www.gametrailers.com/side-mission/65108/microsoft-making-unity-for-xbox-one-free-for-idxbox-devs

Hva vil dette si?

Unity er et utviklerverktøy. Utviklere som deltar i Microsoft's indie-program for self-publishing på Xbox One slipper å betale for Xbox-versjonen av Unity.

Du kan lese mer om det her: http://news.xbox.com/2013/11/xbox-one-unity-id

Endret av Leflus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...