Gjest Slettet+981234789 Skrevet 3. november 2013 Del Skrevet 3. november 2013 greit nok det, jeg vil ikke ha enda en dings, men tenker på den interne, har de gjort boxen uoppgraderbar på hdd fronten? kan ikke se noe sted på boxen man kan bytte hdd Lenke til kommentar
Booz Skrevet 3. november 2013 Del Skrevet 3. november 2013 (endret) greit nok det, jeg vil ikke ha enda en dings, men tenker på den interne, har de gjort boxen uoppgraderbar på hdd fronten? kan ikke se noe sted på boxen man kan bytte hdd Kan ikke bytte den interne hardisken, kommer støtte for ekstern usb3 neste år, billigere og enklere Endret 3. november 2013 av Booz Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 3. november 2013 Del Skrevet 3. november 2013 watt! så man er stuck med 500gb i 10år eller man må kjøpe en helt ny modell, det er for drøyt.... tommel ned til MS Lenke til kommentar
Bottekott Skrevet 3. november 2013 Del Skrevet 3. november 2013 På bildene av HW så ser man en 2,5" disk. Skal ikke se bort i fra at det går ann å oppgradere selv. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 3. november 2013 Del Skrevet 3. november 2013 (endret) watt! så man er stuck med 500gb i 10år eller man må kjøpe en helt ny modell, det er for drøyt.... tommel ned til MS Nei man kan jo koble til en ekstern disk, som er billigere også. Og da har man jo plutselig 500GB + ekstern disk. Men jeg er selvfølgelig enig i at det er dumt å utelate muligheten for å bytte intern HDD selv. Endret 3. november 2013 av Mala Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 3. november 2013 Del Skrevet 3. november 2013 Kan være at de ønsker å unngå at noen bytter til en tregere intern disk også, noe som sannsynligvis kan skape problemer i enkelte spill eller opptager funksjonen... Meningmann i gaten kan jo finne på å putte en 2tb wd green disk inn i xboxen, fordi "2tb er jo bedre enn 500gb!" Du har jo også det at kanskje operativsystemet nå begynner å nå en størrelse hvor det ikke lengre er praktisk å ikke ha det på harddisken, og hvis du bytter disk hvordan har du tenkt å kopiere over OS? Det kan være mange grunner til at det er enklere å bare ikke støtte å bytte intern harddisk, og så lange man kan koble til en USB3 disk før man kan fylle opp den interne disken ser jeg ikke helt problemet. 2 Lenke til kommentar
claes Skrevet 3. november 2013 Del Skrevet 3. november 2013 Det er av akkurat samme grunn som at det ikke gikk ann på X360, MS vil at du skal kjøpe en ny med større harddisk, eller en mye dyrere MS branded harddisk. Selv om grunnene du nevner kunne vært mulige, så ser jeg det som rart at PS4 klarer det, men ikke One Lenke til kommentar
Bottekott Skrevet 3. november 2013 Del Skrevet 3. november 2013 http://www.wired.com/images_blogs/gadgetlab/2013/05/20130514-XBOX-ONE-TEARDOWN-014-660x440.jpg Ser veldig utskiftbar ut da. Blir nok en løsning på det, selv om det ikke er offisielt støttet. Lenke til kommentar
Booz Skrevet 3. november 2013 Del Skrevet 3. november 2013 (endret) Det er av akkurat samme grunn som at det ikke gikk ann på X360, MS vil at du skal kjøpe en ny med større harddisk, eller en mye dyrere MS branded harddisk. Selv om grunnene du nevner kunne vært mulige, så ser jeg det som rart at PS4 klarer det, men ikke One Fungerer ikke likt med hardisk slik som Xbox 360, 360 kunne du lett ta av, men hardisken på One er integrert, må nok bryte garantiforsegling for å få tilgang til den. Skal du sette i egen hardisk i Xbox 360 må den flashes med "hacket" security sectorer, er muligt det er likt på Xbox One og. Det kan også være det er et brudd på TOS med hardisk tukling, så i verste fall kan du risikere og bli utestengt fra xboxlive. Endret 3. november 2013 av Booz Lenke til kommentar
claes Skrevet 3. november 2013 Del Skrevet 3. november 2013 Var jo det jeg skrev, at det ikke gikk på 360, med mindre man da kjøpte en MS branded harddisk som kosta dritmye mer en det burde gjort. Men forstår jo da at sistnevnte ikke går på One siden den er integrert. Hovedpoenget står jo fortsatt. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 3. november 2013 Del Skrevet 3. november 2013 watt! så man er stuck med 500gb i 10år eller man må kjøpe en helt ny modell, det er for drøyt.... tommel ned til MS De blir etterhvert å lansere en ny modell. Xbox 360 gikk fra 4 GB og 256 MB minnekort ved lansering til 250 GB. Xbox One er i dag omtrent like stor som 4 GB var på Xbix 360 før i tiden. Om du ikke spiller 7-8 spill samtidig, så kjøp spillene på disk. Da slipper du ihvertfall å laste ned spillet på nytt om du vil prøve noe gammelt. Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 3. november 2013 Del Skrevet 3. november 2013 De blir etterhvert å lansere en ny modell. Xbox 360 gikk fra 4 GB og 256 MB minnekort ved lansering til 250 GB. Xbox One er i dag omtrent like stor som 4 GB var på Xbix 360 før i tiden. Om du ikke spiller 7-8 spill samtidig, så kjøp spillene på disk. Da slipper du ihvertfall å laste ned spillet på nytt om du vil prøve noe gammelt. Litt feil. Første utgavene av Xbox 360 var Core og Premium. Premium hadde 20 GB, og core hadde ingen form for lagring. Der måtte man evnt kjøpe minnekort eller harddisk utenom Lenke til kommentar
Bottekott Skrevet 3. november 2013 Del Skrevet 3. november 2013 360 hadde også 20gb ved lansering. Og jeg skjønner ikke hvorfor, men det selges fortsatt 4gb 360. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 3. november 2013 Del Skrevet 3. november 2013 Husker bare at min første Xbox 360 var en arcade med minnekort. Kjøpte den ikke ved lansering. PS3 slim selges enda med bare 12 GB. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 4. november 2013 Del Skrevet 4. november 2013 Jeg er overrasket over prisen på Forza 5 DLC som ble annonsert i dag. 50 dollar for 40 biler. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 4. november 2013 Del Skrevet 4. november 2013 Kjøper aldri DLC faktisk. Har syndet med COD tidligere da. Og biler ? Ikke faen Prøver aldri 1/3 av orginal bilene i bilspill uansett Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 4. november 2013 Del Skrevet 4. november 2013 Det var en stygg pris. Lenke til kommentar
Bottekott Skrevet 4. november 2013 Del Skrevet 4. november 2013 (endret) Det er $50 for "car pass". Det er 6 DLC pakker med 10 biler i hver pakke. Altså 60 biler totalt. De vil slippe en pakke hver måned etter lanseringen. Man kan selvfølgelig kjøpe 10 av gangen, men du sparer 18% ved å kjøpe car pass. Eller så kan man velge å ikke kjøpe noen av de. Endret 4. november 2013 av Bottekott Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 4. november 2013 Del Skrevet 4. november 2013 Det var en stygg pris. OT, men jeg leste "stygg gris". Saumfarte 3 sider tilbake og lette etter bilde av en gris. Skuffet:( 7 Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 4. november 2013 Del Skrevet 4. november 2013 Kommer forza på release dato? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå