David_1214 Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 (endret) det er uaktuelt å bruke optisk.. så muligheten er da, GET---- HDMI in/xbox---HDMI ut/xbox---AVR in----AVR ut----TV så er det jo bare det at hvordan man styrer GET med xboxen... eller noen andre smarte måter å gjøre det på? Xbox kontroll eller standard kontrollen til get? Tror ikke du helt forstår hvordan det funker.. Hdmi in på xbox'en fungerer jo bare som en slags picture in picture inne på dashboardet Endret 1. november 2013 av Deivid_1337 1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 Eg har heile tida trudd at ESRAM var mykje det samme som EDRAM i Xbox 360 eg. Så dei utviklarane som hadde utvikla for Xbox 360 hadde kjennskap til korleis dette hang saman. Har eg sovna i timen her eller? Her er en diskusjon om temaet: http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=707475 Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 Xbox kontroll eller standard kontrollen til get? Tror ikke du helt forstår hvordan det funker.. Hdmi in på xbox'en fungerer jo bare som en slags picture in picture inne på dashboardet Fungerer ikke bare for picture in picture.. Poenget er jo at du kan rope til Xboxen din at du vil se TV og han skifter output fra å være dashboardet ditt til whatever du har koblet til HDMI inn på Xboxen. XBOne er en reciever med en hdmi ingang Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 Fungerer ikke bare for picture in picture.. Poenget er jo at du kan rope til Xboxen din at du vil se TV og han skifter output fra å være dashboardet ditt til whatever du har koblet til HDMI inn på Xboxen. XBOne er en reciever med en hdmi ingang Jaa, jeg skrev EN SLAGS picture in picture for å forklare han hvordan det er 1 Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 Ifølge flere av de samme personene som avslørte 720p for CoD Ghosts, så vil ting bli bedre etterhvert. Verktøyet, drivere, og utviklernes kunnskaper om eSRAM vil forbedre seg på sikt. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 Så da er det ikke bare eSRAMen som er problemet, men også GPUen. Om det stemmer, selvsagt. Men de har ikke akkurat vært lite pålitelige med ryktene sine. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 Jaa, jeg skrev EN SLAGS picture in picture for å forklare han hvordan det er Fungerer ikke bare for picture in picture.. Poenget er jo at du kan rope til Xboxen din at du vil se TV og han skifter output fra å være dashboardet ditt til whatever du har koblet til HDMI inn på Xboxen. XBOne er en reciever med en hdmi ingang Ja målet her er jo å switche til TV med Xbox og bruke EPG`en som er på xbox one. så da lurte jeg på hvordan den skal klare det, om f.eks IR blasteren på XO sender signaler til GET men jeg tenker også på tilkoblingsmuligheter, hva som er det lureste. Lenke til kommentar
Booz Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 USA VS Europa i BF4 nå http://www.battlefield.com/battlefield-4/showdown?utm_campaign=bf-social-us-socom-fb-social-us-socom-fb-showdown-103113&utm_source=facebook&utm_medium=social&sourceid=bf-social-us-socom-fb-social-us-socom-fb-showdown-103113 Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 Vet ikke hvor bra Kvaliteten er på Xbox 360 men spillet ser ut som et Xbox 360. Kaknvære som sagt kvaliteten Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 ikke akkurat en oppdatering hvis det der er Xbone Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 USA VS Europa i BF4 nå http://www.battlefield.com/battlefield-4/showdown?utm_campaign=bf-social-us-socom-fb-social-us-socom-fb-showdown-103113&utm_source=facebook&utm_medium=social&sourceid=bf-social-us-socom-fb-social-us-socom-fb-showdown-103113 Ser gøy som fy ut! Jeg stod med spillet i hånden til PC idag men jeg venter på enten PS4 eller XBO versjonen. Like greit siden PC'n driver å klikker plutselig random idag...like før den gikk ut vinduet fra 3 etg i bakgården for bare minutter siden... Lenke til kommentar
Booz Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 Ser gøy som fy ut! Jeg stod med spillet i hånden til PC idag men jeg venter på enten PS4 eller XBO versjonen. Like greit siden PC'n driver å klikker plutselig random idag...like før den gikk ut vinduet fra 3 etg i bakgården for bare minutter siden... Ja ser dritbra ut! Blir nok et av de første spillene jeg kjøper til Xboxen. For de som ser der er endel pop ins, spesielt under spectator mode så har en dice utvikler skrevet dette: Originally Posted by Das-J Old build guys. None of those graphical issues with latest, but slight pop will always exist with Spectator. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 Pop ins, 720p samme kan det være. Det ser bra ut og ikke minst det ser jævla gøy ut! Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 Ser gøy ut, absolutt. Men må vel være bedre grafisk enn dette. Man ser jo nesten ikke navnene på personen som blir drept. Streamen må være forferdelig dårlig kvalitet på. Lenke til kommentar
Booz Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 jepp 64 player, elsker kaoset Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 Ser gøy ut, absolutt. Men må vel være bedre grafisk enn dette. Man ser jo nesten ikke navnene på personen som blir drept. Streamen må være forferdelig dårlig kvalitet på. Er komprimert video så det vil se bedre ut på ditt eget tv. Ikke minst så vil det gå i høyere fps. Men hos meg om jeg ikke blåser opp bildet så er det skarpt og klart. Lenke til kommentar
Booz Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 Er visst bedre kvalitet på streamen på xboxlive Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 Eg må vel kjøpe dette selv når tiden kommer. Har det allerede på pc men er klart best på konsoll. Er det noen plasser man kan bestille Xbox One spill fra, funker vel å bruke Amazon? Lenke til kommentar
Booz Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 Ser så jævlig morsomt ut Lenke til kommentar
Mala Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 BF4 er fantastisk underholdning Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå