LarZen Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 http://youtu.be/zXoOBw4eYck 2 Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 (endret) Fine reklamer, Forza ser rått ut, men herregud, "Only Possible on Xbox One" kan ta seg en bolle. Kjenner jeg blir forbanna. Hardde vel vært naturlig med "A lot more possible on PC than on Xbox One." Endret 31. oktober 2013 av Selvin 1 Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Ryse reklamene får meg rimlig gira planer om en egen serie ? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Ryse reklamene får meg rimlig gira planer om en egen serie ? Spillet ser bra ut i reklamene, men er kanskje det spille jeg ville ventet med å kjøpe eller forhåndsbestille inntil vi ser hvordandet er. Lenke til kommentar
Booz Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Ræva video, men snap ser tungvindt ut. IE er kanskje ikke det beste eksempelet på bruk av snap funksjonen. Er visst gammel software Albert Penello @albertpenello12 t @rjtherocker This is an old XDK build. Not up to date. Game doesn't get squeezed like that and it's super slow. Current builds WAY faster. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Er uansett rart at de ikke kan vise en live UI-demo. Vet at Penello sa det var pga rettigheter, men det høres litt suspekt ut. Lenke til kommentar
Booz Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Enig i det, hvertfall når han skrev dette 25 september: Albert Penello @albertpenello25. sep I know people are anxious for a UI demo. Some cool changes are happening, and I want to do it right. Trying to pull something together soon. Men sony har vel ikke hatt en grundig gjennomgang på PS4 heller? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 De kjørte en live demo på Gamescom, men igjen så er Xbox One sitt mye mer avansert enn PS4 sitt. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Fine reklamer, Forza ser rått ut, men herregud, "Only Possible on Xbox One" kan ta seg en bolle. Kjenner jeg blir forbanna. Hardde vel vært naturlig med "A lot more possible on PC than on Xbox One." Tja, med tanke på at Turn10 er eit heileigd studio av Microsoft så er det vel temmeleg 'spot on' :-) Er uansett rart at de ikke kan vise en live UI-demo. Vet at Penello sa det var pga rettigheter, men det høres litt suspekt ut. Excuse-generator.com var nede når han skreiv den tvitten. :-P 1 Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Fine reklamer, Forza ser rått ut, men herregud, "Only Possible on Xbox One" kan ta seg en bolle. Kjenner jeg blir forbanna. Hardde vel vært naturlig med "A lot more possible on PC than on Xbox One." Det er en velkjent markedsføringstaktikk. MS, Nintendo og Sony er alle skyldige i å ta den i bruk. Tviler på at det er særlig mange som lar seg lure uansett... Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Tviler på at det er særlig mange som lar seg lure uansett... Men, ein må jo få lov å bli rasande. Eg personleg lar ikkje slike ting irritere meg. Men det er no berre meg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 (endret) øh Endret 1. november 2013 av Slettet+981234789 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 har tenkt litt på dette med HDMI passthrough på Xbox One jeg klarer ikke å skjønne hvordan dette kan virke når man har en A/V Receiver. hvordan skal man koble f.eks en GET boks så man får den på Xboxen, men også lyd til AVR fra GET og Xbox, uten å bytte inputs kan f.eks xboxen stå mellom AVR, hvordan skal man få lyd tilbake. man må fortsatt switche inputs på AVR. har en AVR med 2 outputs, den ene har Audio Return Channel, men dette må vel også xboxen støtte hvis man kan bruke det. noen tanker om dette? er ganske forvirret over denne passthrough greia. Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 Er det ikke bare å koble Getbox->XB1->AVR->TV, eller missforstår jeg kanskje spørsmålet helt? 1 Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 (endret) har tenkt litt på dette med HDMI passthrough på Xbox One jeg klarer ikke å skjønne hvordan dette kan virke når man har en A/V Receiver. hvordan skal man koble f.eks en GET boks så man får den på Xboxen, men også lyd til AVR fra GET og Xbox, uten å bytte inputs kan f.eks xboxen stå mellom AVR, hvordan skal man få lyd tilbake. man må fortsatt switche inputs på AVR. har en AVR med 2 outputs, den ene har Audio Return Channel, men dette må vel også xboxen støtte hvis man kan bruke det. noen tanker om dette? er ganske forvirret over denne passthrough greia. Lyd og bilde strømmes gjennom hdmi'en som skal inn i xbox one. Videre så velger du selv om du tar hdmi fra xbox'en med lyd og bilde til tv'en eller bare bilde til tv'en og lyd til anlegget Endret 1. november 2013 av Deivid_1337 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 hæ? den skjønte jeg ikke, kan du forklare det litt mer eller enklere? hvordan kan du "velge" enten lyd eller bilde når det bare er èn HDMI output? Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 Regner med han mener bilde via HDMI til TV, lyd optisk til AVR. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 (endret) det er uaktuelt å bruke optisk.. så muligheten er da, GET---- HDMI in/xbox---HDMI ut/xbox---AVR in----AVR ut----TV så er det jo bare det at hvordan man styrer GET med xboxen... eller noen andre smarte måter å gjøre det på? Endret 1. november 2013 av Slettet+981234789 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå