Windoge Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 http://youtu.be/-JdyT_oJhkU Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 Any fat americans jokes? 1 Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 Der! Da er det fastslått av sikre kilder, da trenger dere ikke knage om det lenger ) http://www.ign.com/articles/2013/10/30/call-of-duty-ghosts-is-native-1080p-on-ps4-upscaled-720p-on-xbox-one Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 Har vel ikke vært så mye krangel, sånn rent bortsett fra de som 1) alltid skal nekte på alle rykter, uansett hvor seriøse de er og 2) de som mener at det ikke gjør noen forskjell. Gapet mellom PS4 og Xbox One vil uansett minke med tiden, selv om det nok alltid vil være litt å gå på, men det er kun idioter(!) som vil få vondt av det. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 Blir gøy med XBO uansett! Om bare MS fikk ut fingeren og kom med en dato for flere land nå så... Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 Konsoller er gøy uansett. Jeg ønsker meg tilogmed en Wii U etterhvert. Lenke til kommentar
Tommx Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 noen som vet når MS store tyskland sender ut konsollene? er mega gira på å få den så nærme releas som mulig! Fy jeg gleder meg:) Lenke til kommentar
SIR WOLFIE 87 Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 En jeg snakka med på support sa ''et par dager før release'' men vi vet jo alle hvor lite informasjon disse support-folka sitter med. Uansett, er 90% sikker på at vi ikke har den til release dagen, tar nok en 4-5 dager minimum å få den sendt hit (avhengig av hvor du bor). Et simpelt spill sendt med brevpost fra England tar jo opptil en uke. Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 Konsoller er gøy uansett. Jeg ønsker meg tilogmed en Wii U etterhvert. Sånn som dette går lurer jeg nesten på å skaffe Wii U før de to andre. Lenke til kommentar
Bruker-146784 Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 Blir gøy med XBO uansett! Om bare MS fikk ut fingeren og kom med en dato for flere land nå så... Japp. Skal ha Xbone på Norges lanseringen, men MS må få ræva i gir og annonser datoen. 1 Lenke til kommentar
Bruker-146784 Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 Ryse stream: http://www.twitch.tv/microsoftstudios Grafikken ser pen ut til tross av drlig kvalitet på streamen, dog ser selve spillet veldig kjedelig ut og upolert. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 Sånn som dette går lurer jeg nesten på å skaffe Wii U før de to andre. Og jeg angrer bittert kjøpet av Wii U, selger den nok snart. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 Hvorfor? Kommer da garantert fete Nintendo-opplevelser på den etterhvert. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 Regner med konsollen faller ytterligere i pris etterhvert, og det ser ikke ut til å mangle på spill og andre platformer fremover uansett Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Virker som det aller meste av interessante titler til Xbox One og PS4 kommer på PC uansett, så har man en grei slik kan det nesten se ut som en Wii U er veien å gå om man vil ha tilgang til størst variasjon av titler. Billigst er den og, og som du sier faller den sikkert snart i pris. Jeg tror uansett jeg holder meg i skinnet til 64 2/Sunshine 2/Galaxy 3 dukker opp da. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Ryse stream: http://www.twitch.tv/microsoftstudios Grafikken ser pen ut til tross av drlig kvalitet på streamen, dog ser selve spillet veldig kjedelig ut og upolert. Så ikke streamen, men leste kommentarene til andre som så den. De eneste positive kommentarene jeg så var på grafikken. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Er det sagt noko om kvifor XOne utgåva av CoD køyrer 720p? Lenke til kommentar
petterpann Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Er det sagt noko om kvifor XOne utgåva av CoD køyrer 720p? Umodent software verktøy fra Microsoft, svakere minne, eSRAM er vanskelig å jobbe med. Lenke til kommentar
Bottekott Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 (endret) Ræva video, men snap ser tungvindt ut. IE er kanskje ikke det beste eksempelet på bruk av snap funksjonen. Endret 31. oktober 2013 av Bottekott Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå