Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Ryse er så undervurdert, men jeg tror det kan bli et spill som blir one for the ages. Ser så sykt bra ut!

Lærte folk ingenting fra forrige generasjon? Lair, Heavenly Sword osv. Middelmådig til direkte ræva. Folk hyllet spillene pga slike trailere som du linker til her. Gi meg in game, ikke slike grusomt uinteressante trailere som sier null og niks om spillet. At folk fortsatt blir imponert over slikt er for meg en gåte

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så du videoen under da? I samme post. In-game der faktisk.

 

Så 3-4 sekunder med gameplay der en fyr med sverd og skjold slår på 2 andre med sverd og skjold = one for the ages?

 

Folk kastet seg så alt for lett på hypebølgen. Det gjelder begge leierer egentlig. Faktum er at folk neppe kommer til å huske launch titler om 2-3 år. Spesielt teknisk kommer ting til å se langt, langt bedre ut om et par år. Per nå kunne antagelig alle launch spill kjørt på 360/PS3.

Lenke til kommentar

Lærte folk ingenting fra forrige generasjon? Lair, Heavenly Sword osv. Middelmådig til direkte ræva. Folk hyllet spillene pga slike trailere som du linker til her. Gi meg in game, ikke slike grusomt uinteressante trailere som sier null og niks om spillet. At folk fortsatt blir imponert over slikt er for meg en gåte

 

Som nevnt over, in-game har man fått et intrykk fra. Og for min egen del, så er Ryse sin historie, tidsepoke, utførelse etc mye mer intressant iforhold til Lair og heavenly sword.

Ikke ofte jeg lar meg dra med av disse film-spill trailerne og måten disse film-spillene må utføres på, egentlig litt motstander av det, men denne gangen.. u got me.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Så 3-4 sekunder med gameplay der en fyr med sverd og skjold slår på 2 andre med sverd og skjold = one for the ages?

 

Folk kastet seg så alt for lett på hypebølgen. Det gjelder begge leierer egentlig. Faktum er at folk neppe kommer til å huske launch titler om 2-3 år. Spesielt teknisk kommer ting til å se langt, langt bedre ut om et par år. Per nå kunne antagelig alle launch spill kjørt på 360/PS3.

 

Nå siktet jeg ikke bare til de to videoene da, men man kan se gameplay av det på youtube, og det ser bra ut. Itillegg til videoer som viser de filmatiske sekvensene og historien.

 

Lair og Heavently Sword kom ut for en playstation konsoll, alt blir hypet opp til playstation. Samme med apple-produkter. Tendensen er heller at folk undervurderer Ryse da det primært var tiltenkt å være et Kinect spill etter det jeg har fått med meg, men det ser langt ifra ut som det nå.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det er strengt tatt MS og Crytek sin feil at spillet har fått så dårlig mottagelse som det har fått. Delvis med Killer Instinct og Dead Rising 3 også, men de spillene har etter hvert opparbeidet seg ganske mye hype.

Det var en stor tabbe fra deres side at de ikke klarte å forutse at folk kom til å tolke executions som en form for QTEs. Jeg har ikke skyhøye forventninger til spillbarheten til Ryse, men jeg himler litt med øynene hver gang noen påstår at spillet er en "QTE-fest".

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Kanskje like greit. Det nådde ikke Perfect Dark 64 opp til knærne engang. Da anbefaler jeg heller at du går til innkjøp av XBLA-versjonen av PD64 (hvis du ikke har spilt det allerede).

Det er ganske synd, for jeg mener at Perfect Dark har potensiale til å bli en stabil serie for Microsoft. De trenger bare å finne de riktige folkene for jobben.

Endret av Leflus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...