Muggkaare Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 Forresten: Så da vil nok Xbox One-versjonen også se litt bedre ut enn den gjør nå! 1 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 Her er bilde som utgjør størst forskjell etter min mening. Allerede? Lenke til kommentar
Booz Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 (endret) Allerede? Tror du det vil bli større forskjeller etterhvert sånn som på PS3/Xbox 360 så tar du nok feil, utbedringspotensialet er nok størst på Xbox One. Dessuten Johan Andersson @repi2 t @digitalfoundry the AO on Xbox One was one of the fixes that didn't make it into the review copy but will be in day1, same tech as PS4/PC Endret 29. oktober 2013 av Booz Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 På samme måte som at de vil bli flinkere til å utnytte hardwaren i en Xbox One vil det samme skje med PS4. Så man bør akseptere at multiplats vil se bedre ut på PS4, men man trenger jo ikke bry seg om det. Det viktige er jo å kose seg med spillet. Lenke til kommentar
Booz Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 På samme måte som at de vil bli flinkere til å utnytte hardwaren i en Xbox One vil det samme skje med PS4. Så man bør akseptere at multiplats vil se bedre ut på PS4, men man trenger jo ikke bry seg om det. Det viktige er jo å kose seg med spillet. Såklart vil PS4 spill også bli bedre med tiden, jeg tenkte på ESRAM som er litt problematisk nå, dessuten rykter om grafikk driver som ikke er helt topp enda, va derfor jeg mente utbedringspotensialet er større på Xbox One. SIkker på at både PS4 og Xbox One eigere vil kose seg med spillet 1 Lenke til kommentar
kilik Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 Ikke så overraskende dette. BF4 er det aller første spillet som er ferdig og det utgis også på 4 andre plattformer, så spillet representerer nok dårlig hva Xbox One er god for. Greit nok at PS4 er litt kraftigere, men Xbox One er også hakket mer kompleks. Utviklerne trenger tid til å utnytte ESRAM i Xbox One. Akkurat som med PS3 vil nok de første multiplattformspillene være rimelig skuffende. Jeg vil tippe at utover i generasjonen vil PS4 greie 1080p native, mens Xbox One greier 950p eller rundt der for denne typen spill. Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 Er allikevel litt skuffet over det grafiske, både på Ps4 og Xbox One. JackFrags har lagt ut flere videoer fra begge konsollene. Trodde faktisk det skulle se enda bedre ut Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 Tenk på launch-spillene på Xbox 360 og PS3 kontra de siste par årene. Spillene vil se mye bedre ut etterhvert. 3 Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 Utviklerne trenger tid til å utnytte ESRAM i Xbox One. Eg har heile tida trudd at ESRAM var mykje det samme som EDRAM i Xbox 360 eg. Så dei utviklarane som hadde utvikla for Xbox 360 hadde kjennskap til korleis dette hang saman. Har eg sovna i timen her eller? 1 Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 Halo: Spartan Assault har blitt annonsert til Xbox 360 og Xbox One. Spillet kom opprinnelig ut til Windows 8.http://www.joystiq.com/2013/10/29/halo-spartan-assault-storms-xbox-one-xbox-360/Den nye versjonen blir lansert i desember, og den kommer til å ha støtte for co-op.Jeg tenker jeg kommer til å teste 360-versjonen. Det blir nok ikke noen Xbox One på meg med det første. 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 Er ikke noe gira på Spartan Assault. Gi meg ett skikkelig Halo spill Er vel bare å smøre seg med tolmodighet. Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 (endret) Eg har heile tida trudd at ESRAM var mykje det samme som EDRAM i Xbox 360 eg. Så dei utviklarane som hadde utvikla for Xbox 360 hadde kjennskap til korleis dette hang saman. Har eg sovna i timen her eller? Nei, du har fulgt med i timen i motsetning til mange andre. Og de støreste problemene med EDRAM(som f.eks. at det ikke var nok til 720p oppløsning) er nå med ESRAM rettet opp(de kan nå bruke det på 1080p bilde uten å dele det opp). Alle som har utviklet for 360 er godt kjent med hvordan man kan bruke ESRAM, og ny funksjonalitet er det også i teknologien så vi har spennende tid når utviklere finner ut av dette. Viss du ser på kritikken mot ESRAM er det aldri fra utviklerene selv, som oftest er det folk uten teknisk kunnskap som prøver å vidreformidle noe de ikke forstår. (redigert: noe neste post i denne tråden viser så veldig godt) Endret 29. oktober 2013 av Civilix 1 Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 Eg har heile tida trudd at ESRAM var mykje det samme som EDRAM i Xbox 360 eg. Så dei utviklarane som hadde utvikla for Xbox 360 hadde kjennskap til korleis dette hang saman. Har eg sovna i timen her eller? Det er vel heller det at DDR5 er mye bedre enn ESRAM. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 (endret) Heftig! Endret 29. oktober 2013 av _LarZen_ 6 Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 Kjenner min kjærlighet for den romerske tid blomstrer når man ser på Ryse traileren.. litt gåsehud 2 Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 Ryse er så undervurdert, men jeg tror det kan bli et spill som blir one for the ages. Ser så sykt bra ut! 1 Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 Virker som de serverer kvalitet opp imot Spartacus serien iallefall. Skeptisk til kamp systemet og andre elementer som gjør det til et spill og ikke en film, men film elementene virker å være så sterke i dette spillet at who cares... 1 Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 Cooolshop har satt opp prisen på Xbox One? Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 Cooolshop har satt opp prisen på Xbox One? Jepp, på import versjonen. Prøver å raske til seg litt ekstra cash på sultne xbox kjøpere 1 Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 (redigert: noe neste post i denne tråden viser så veldig godt) ha ha Det er vel heller det at DDR5 er mye bedre enn ESRAM. Ok. Takk for oppklaringa. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå