Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ahhh, slitsom idiot. XD

Tenke seg til at jeg klarte 10 min med det der. :omg:

 

Liker man ikke det man ser, og heller ikke liker noe annet andre kan gi, ja så får man slå seg til ro med det man har. Man trenger vel ikke ta helt av fordi alle drømmene ikke går i oppfyllelse. Er jo ikke bare bare å inovere ... Jaja, alt var visst galt.

 

Til og med navnet skulle man skrike og hyle av i minutter. :huh:

 

Er det slike som er så avhengige eller opptatt av et enkelt varemerke at de kan kutte seg selv for hver dag varen deres ikke fungerer? :hmm:

 

Edit: Er enig i at det ikke var det helt store, selv om jeg er mer optimistisk enn forrige gang.

Synes dog designet var bra jeg da men. Passer langt bedre med alt annet elektronisk utstyr som det skal sitte med. I stede for 360'en som ikke passet inn noe sted. Reciever, Blu-Ray spiller etc. er jo alle svart og litt kantene. Samt lettere å vedlikeholde og plassere. Jay! :)

Endret av Andrull
Lenke til kommentar

 

Mye gode poeng han bringer fram, er skummel vei Microsoft går nå. Dem leker med gamer som jeg er.

Etter den snutten du postet, har jeg faktisk satt Xbox One på vent. De må komme å si at bruktspill kan spilles på hvilken som helst maskin, man kan plugge ut Kinect og spille i fred og ro, da snakker vi om et sikker kjøp.

 

Jeg vet ihvertfall jeg kjøper ikke en maskin som har eksklusiv DLC, det er ikke verdt det engang.

Microsoft må gjøre en helomvendig på E3 om de skal sikre flere kunder som kjøper den maskinen. I USA blir den solgt som varme hveteboller med krem pga dem får alle funksjonene!

Endret av iL Sephiroth
Lenke til kommentar

"But what if you want to bring a game disc to a friend's house and play there? You'll have to pay a fee—and not just some sort of activation fee, but the actual price of that game—in order to use a game's code on a friend's account. Think of it like a new game, Harrison says."

 

http://kotaku.com/you-will-be-able-to-trade-xbox-one-games-online-micros-509140825

 

FUCK OFF!

Lenke til kommentar

 

4El8l3O.jpg

 

Jeg syns det nye designet er 100 ganger mer passende en de gamle konsollene. Det er jo umulig å ha dem fremme i stereo-racket ettersom de bryter alle regler for god design og ser helt forjævlig ut. Denne gang så er konsollen mye mindre "spranglende" og kan fint sitte ved siden av forsterkeren. Eneste problemet jeg har er hvor jeg må plassere den satans Kinecten. Må vell lage en hylle over TV'en isåfall ved senterhøytaleren.

 

DVS hvis jeg i det hele tatt kjøper Xbox One. De må vise litt mer og innovere endel ved E3 før jeg blir solgt ettersom dette var triste greier.

Endret av oophus_3do
Lenke til kommentar

De gjorde vel så mye de kunne forbedre gamingmarkedet som dagens tekonologi legger til rette, så kan ikke se hvordan det er rom for klaging der?

Det som hadde vært daukjipt var om de ikke hadde gjort noe videre enn dagens elendige meida-funksjoner og gamingopplevelsen. Holder ikke å kun forbedre grafikk når en konsoll alltid vil ligge bak uansett. Da må man jo komme med noe nytt, og det gjorde de. Altså fornøyd.

 

Prismodeller og bruktspill og bakoverkompatibilitet er selvsagt en helt annen historie.

Lenke til kommentar

"But what if you want to bring a game disc to a friend's house and play there? You'll have to pay a fee—and not just some sort of activation fee, but the actual price of that game—in order to use a game's code on a friend's account. Think of it like a new game, Harrison says."

 

http://kotaku.com/yo...icros-509140825

 

FUCK OFF!

 

Så det er egentlig bare en PC.

 

De gjorde vel så mye de kunne forbedre gamingmarkedet som dagens tekonologi legger til rette, så kan ikke se hvordan det er rom for klaging der?

Det som hadde vært daukjipt var om de ikke hadde gjort noe videre enn dagens elendige meida-funksjoner og gamingopplevelsen. Holder ikke å kun forbedre grafikk når en konsoll alltid vil ligge bak uansett. Da må man jo komme med noe nytt, og det gjorde de. Altså fornøyd.

 

Prismodeller og bruktspill og bakoverkompatibilitet er selvsagt en helt annen historie.

 

Jeg skjønner jo at du kommer til å forsvare denne konsollen, uansett hva vi sier. De viste hvordan den ble å se ut, og resten var så å si ting de fleste av oss ikke vil høre. Hvem vet, kanskje Playstation 4 blir like restriktiv, men jeg holder ihvertfall øynene mine åpne der, og ikke på Xbox.

Lenke til kommentar

 

 

 

Jeg syns det nye designet er 100 ganger mer passende en de gamle konsollene. Det er jo umulig å ha dem fremme i stereo-racket ettersom de bryter alle regler for god design og ser helt forjævlig ut. Denne gang så er konsollen mye mindre "spranglende" og kan fint sitte ved siden av forsterkeren. Eneste problemet jeg har er hvor jeg må plassere den satans Kinecten. Må vell lage en hylle over TV'en isåfall ved senterhøytaleren.

 

DVS hvis jeg i det hele tatt kjøper Xbox One. De må vise litt mer og innovere endel ved E3 før jeg blir solgt ettersom dette var triste greier.

Ja, ved senterhøyttaleren er nok et fint sted å ha den. ;)

Kinect-enheten var dog litt større enn forventet, eller hva jeg tror er teknisk nødvendig.

Lenke til kommentar

"But what if you want to bring a game disc to a friend's house and play there? You'll have to pay a fee—and not just some sort of activation fee, but the actual price of that game—in order to use a game's code on a friend's account. Think of it like a new game, Harrison says."

 

De "må" jo nesten ta full pris når de først skal ha en avgift, i og med at spillet bare trenger å instaleres en gang og man kan hive disken i veggen etterpå. Ellers har det jo holdt med at en i vennegjengen hadde kjøpt spillet og resten hadde fått rabatt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...