Muggkaare Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 Begge konsollene kjører stemmekommandoer da, men på PS4 må du jo kjøpe det cam-greiene utenom, tviler på at så mange gidder det. Lenke til kommentar
doffen45 Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 Begge konsollene kjører stemmekommandoer da, men på PS4 må du jo kjøpe det cam-greiene utenom, tviler på at så mange gidder det. Er det noen form for tvil at Kinect med Microsoft TellMe faktisk er mer avansert enn PS4 cam og stemmekomando? Ikke at noen her kommer til å bruke det noe særlig, men "credit where credit's due" 3 Lenke til kommentar
bojalborg Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 Jeg tror jeg kommer til å bruke stemmekommandoene. 2 Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 (endret) Begge konsollene kjører stemmekommandoer da, men på PS4 må du jo kjøpe det cam-greiene utenom, tviler på at så mange gidder det.Du skal kunne gi stemmekomandoer via micen på DS4. https://twitter.com/yosp/status/394042908145229824 EDIT: Ikke at det har noe her å gjøre, men bare for å klarere. Endret 28. oktober 2013 av Selvin Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 Alle tiders at flere her inne tar turen for å teste de nye konsollene, ser mektig frem til intrykkene Blir nok nødt til å skrive en rapport mens jeg er der samt knipse et par bilder. Her skal jeg gå grundig til verks når det gjelder OS, kontrollere, spillene m.m 2 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 Spent på hvor mye tid vi får da. Skal dit selv på Fredag. Så får håpe man får prøvd noen spill. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 Er det noen form for tvil at Kinect med Microsoft TellMe faktisk er mer avansert enn PS4 cam og stemmekomando? Ikke at noen her kommer til å bruke det noe særlig, men "credit where credit's due" Det er som å si at havet er blått. Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 Blir nok nødt til å skrive en rapport mens jeg er der samt knipse et par bilder. Her skal jeg gå grundig til verks når det gjelder OS, kontrollere, spillene m.m Det tviler jeg ikke på. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 (endret) Hvis dette stemmer er det skummelt. Bare rykter, Microsoft sier selvfølgelig det motsatte. http://doddscientifics.com The short story is that Xbox Live and the OS, especially in functions that involve XBL, are a complete fucking mess. One source says we arent talking weeks until it works correctly but months. Things like parties dropping people when moving from one thing to another. Connectivity issues. Missed invites. Friend requests not working, etc. EDIT: Linken ser suspekt ut men den er helt legitim, er en fyr fra GAF som går ut med dette. Endret 28. oktober 2013 av Selvin Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 Det tviler jeg ikke på. Hva er det du er redd for jeg skal rapportere om? Hva har det si for deg hva jeg skal skrive om når det blir min mening av det jeg tester neste fredag? Jeg vet godt hva du prøver på her Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 (endret) Vel, ryktene om at Microsoft pushet en Xbox One for å komme samtidig med PS4 viser seg mer og mer. Det her kommer Microsoft til å tape på i det lange løp. Forferdelig synd at de holder på å ødelegge en maskin som har hatt to fantastiske søsken. Alt fordi penger er viktigere enn å skape noe som faktisk skaper orgasme. Problemet med at det er mye feil er også at folk bytter de inn igjen. De kjøper, er missfornøyd og leverer de tilbake til butikk/Microsoft. Endret 28. oktober 2013 av Emils. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 Hvis dette stemmer er det skummelt. Bare rykter, Microsoft sier selvfølgelig det motsatte.http://doddscientifics.com EDIT: Linken ser suspekt ut men den er helt legitim, er en fyr fra GAF som går ut med dette. Som sagt tidligere, resten av verden er beta testene for oss andre Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 Spent på hvor mye tid vi får da. Skal dit selv på Fredag. Så får håpe man får prøvd noen spill. Jeg tror dem har noen spill på disse konsollene vi prøver. Selvom det er mulig det blir liten tid på hver stasjon, dette er bare starten om denne SpillExpo blir bra. Om alt klaffer blir det GamesCon på meg neste år Lenke til kommentar
Mala Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 En litt mer TV-vennlig gjengivelse det der ja Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 Hvis dette stemmer er det skummelt. Bare rykter, Microsoft sier selvfølgelig det motsatte. http://doddscientifics.com EDIT: Linken ser suspekt ut men den er helt legitim, er en fyr fra GAF som går ut med dette. Det er famousmortimer, samme som kom med blant annet CoD: Ghosts i 720p. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 Det er famousmortimer, samme som kom med blant annet CoD: Ghosts i 720p. Det er han ja, akkurat. Da er det ikke bare bullshit. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 Det er famousmortimer, samme som kom med blant annet CoD: Ghosts i 720p. CBOAT kom ut med at CoD: Ghost blir 720p på Xbox One, etterfulgt av famousmortimer og en som tidligere har jobbet for IGN. ReviewTechUsa på Youtube har også kilder som sier det samme. famousmortimer var også skaperen av kampanjen som ble innført får å fjerne DRM-en. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 Alt fordi penger er viktigere enn å skape noe som faktisk skaper orgasme. wow ... 2 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 Glemte å nevne at det ikke gjelder deg. Ettersom du er ansatt i Microsoft sin PR avdeling og får penger igjen for det du gjør uansett. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå