Booz Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 Så hva forteller det egentlig? At Xbox One er dårlig eller at utviklerene er dårlige til å optimalisere for Xbox One? Xbox One er svakere på papiret, men når andre spill som kommer ut kjører 1080p og 60fps så tror hvertfall jeg at utviklerene er dårlige til å optimalisere. At COD Ghost ikke skal kunne kjøre i 1080p på Xbox One fatter jeg ikke, så en video fra PS4 utgaven og så ut som PS3/Xbox 360 Lenke til kommentar
Bruker-146784 Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 Har ingen anelse hvem denne Bishoptl er på NeoGAF, men brukeren skrev dette: If CBOAT ever spills publicly what s/he shared via PM regarding a myriad of other technical issues going on right now...I'm going right back in that shelter and welding it shut. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 (endret) Mod (streng sådan, ihvertfall med å banne for rykter). Xbox One er svakere på papiret, men når andre spill som kommer ut kjører 1080p og 60fps så tror hvertfall jeg at utviklerene er dårlige til å optimalisere. At COD Ghost ikke skal kunne kjøre i 1080p på Xbox One fatter jeg ikke, så en video fra PS4 utgaven og så ut som PS3/Xbox 360 Det skal være driver/OS-problemer de sliter veldig med. Endret 26. oktober 2013 av Ginecólogo Necrolamedor Lenke til kommentar
Booz Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 Arthur Gies @aegies16 m You'll know answers to certain resolution rumors before the 12th. That's not why embargoes are separate for Xbox one. Think harder eyeroll. Lenke til kommentar
Bruker-146784 Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 Klarer ikke å legge meg nå i tilfelle det kommer en megatonned truthfact. Lenke til kommentar
Booz Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 Mod (streng sådan, ihvertfall med å banne for rykter). Det skal være driver/OS-problemer de sliter veldig med. Har også hørt det, men hvorfor er da NBA2K14 og Forza 5 1080p 60fps, mens cod ghost er 720p og ser MYEMYEMYE verre ut? Men er det driver/OS-problem så kan det alltids fixes med en patch, irriterende, med mulig hvertfall. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 Hvilken type motor, hva slags effekter, hvordan de prossesserer alt osv osv (uten at jeg er noen superekspert) har mye å så. 1 Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 Svakere, i tillegg til at ESRAM er et stort handikap. Ikke bekreftet, men i følge noen utviklere. Ja, vet jo at den er svakere. Men å bare klare 720p er jo regelrett dårlig. Syns egentlig spesifikasjonene på Xbox One er fryktelig skuffende. Men jeg regner med at de som utvikler eksklusive titler til Xbox vil kunne lage særdeles bra titler til One. ESRAM høres ut som en fordyrende greie egentlig. Lenke til kommentar
Booz Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 ESRAM er faktisk en billig måte og få høyere båndbredde på enn bare DDR3 ram. Lenke til kommentar
Booz Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 Arthur Gies @aegies16 m @JSchark82 the 32MB of esRAM is specifically targeted to a 1080p frame buffer, actually. microsoft's tools weren't mature for launch. Lenke til kommentar
doffen45 Skrevet 27. oktober 2013 Del Skrevet 27. oktober 2013 Har ingen anelse hvem denne Bishoptl er på NeoGAF, men brukeren skrev dette: Bish er en av de originale GAF brukerne og har vært med fra tidenes morgen. Han er også en mann fra industrien. Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 27. oktober 2013 Del Skrevet 27. oktober 2013 ESRAM er faktisk en billig måte og få høyere båndbredde på enn bare DDR3 ram. Det er en billig måte å øke ytelse, enda bedre det er ikke noe nytt. ESRAM er en forbedring av EDRAM som vi finner i 360, så ikke bare er det noe utviklere er allerede kjent med å bruke, det er også noe som har blitt hyllet som en veldig god løsning. 1 Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 27. oktober 2013 Del Skrevet 27. oktober 2013 Hvilken type motor, hva slags effekter, hvordan de prossesserer alt osv osv (uten at jeg er noen superekspert) har mye å så. Hvis på din pc du har spill A som kjører i 60fps, og spill B klarer bare 30fps. Med utgangspunkt i at spillene ser nogelunde like bra ut, skylder du på OS/driver eller spillutvikler for at spill B kjører dårligere? Ingen av oss har noe grunnlag til å si noe om status på OS/driver, og hardwaren er like rask uavhengig av spill. Å gi noen andre enn utvikler skylden for eventuelle ytelsesproblemer synes jeg blir urettferdig. 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 27. oktober 2013 Del Skrevet 27. oktober 2013 (endret) Men det hjelper lite om utvikler verktøyet ikke er on-par, som jo har vært tilfellet med One. Helt vittige se hvor omvendt situasjonen er mellom Sony og MS denne gangen her altså. Utviklerene gjør sikker sitt beste, med det verktøyet de har for hånd. At noen kjenner verktøyet bedre enn andre gjenspeiles jo i det endelige resultatet. At det er ergelig å se ett så søplete spill som COD, bli forbikjørt er forståelig. Spillet ser jo ut til å være ett PS3/360 spill. Egentlig forståelig det også, er tross alt ikke på One og PS4 pengene ligger. Enda. Endret 27. oktober 2013 av Mala Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 27. oktober 2013 Del Skrevet 27. oktober 2013 Men det hjelper lite om utvikler verktøyet ikke er on-par, som jo har vært tilfellet med One. Helt vittige se hvor omvendt situasjonen er mellom Sony og MS denne gangen her altså. Så du mener at turn10 bruker ett annet sdk enn andre ikke-microsoft utviklere? Eller handler det om at turn10 har tilgang på folk i xbox-teamet som ikke andre utviklere kan få tilgang til? Tror du microsoft ville sagt nei til å sende noen konsulenter til activision for å hjelpe til å bedre ytelsen i CoD hvis det kom en forespørsel?(argumentet er seff ikke gjeldende for en mindre spill tittel) 1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 27. oktober 2013 Del Skrevet 27. oktober 2013 Hvis på din pc du har spill A som kjører i 60fps, og spill B klarer bare 30fps. Med utgangspunkt i at spillene ser nogelunde like bra ut, skylder du på OS/driver eller spillutvikler for at spill B kjører dårligere? Ingen av oss har noe grunnlag til å si noe om status på OS/driver, og hardwaren er like rask uavhengig av spill. Å gi noen andre enn utvikler skylden for eventuelle ytelsesproblemer synes jeg blir urettferdig. Det spørs hva grunnen er, glupen. Og Forza-argumentet faller på sin egen urimelighet. Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 27. oktober 2013 Del Skrevet 27. oktober 2013 Haha, den tråden her har bare blitt skikkelig dritt 6 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 27. oktober 2013 Del Skrevet 27. oktober 2013 Blir fort det når folk ikke takler at det diskuteres litt utenom eller at ikke alt er superpositivt. 1 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 27. oktober 2013 Del Skrevet 27. oktober 2013 Hvis på din pc du har spill A som kjører i 60fps, og spill B klarer bare 30fps. Med utgangspunkt i at spillene ser nogelunde like bra ut, skylder du på OS/driver eller spillutvikler for at spill B kjører dårligere? Ingen av oss har noe grunnlag til å si noe om status på OS/driver, og hardwaren er like rask uavhengig av spill. Å gi noen andre enn utvikler skylden for eventuelle ytelsesproblemer synes jeg blir urettferdig. Ikke når de klarer å få det til på PS4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå