Gå til innhold

Xbox One-kaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det har mye med historie å gjøre og, om man konstant er i en Xbox One-tråd og skryter om PS4 kan du fort ende opp med å bli banned, det samme om man er i en PS4-tråd og skryter om Xbox One. Det er først og fremst for å bli kvitt den verste fanboy-krigen regner jeg med.

Så hadde Diskusjon vært under der hadde det haglet med utestengelser? :)

Lenke til kommentar

Om Neogaf hadde vært såppass imot fanboy wars, så hadde aldri Call of Duty Ghosts (720p) tråden fått såppass mange kommentarer.

70% av den var jo fyllt opp med ignorante Sony fanboys.

Selve tråden var seriøs og en ganske stor sak, men pga Sonyfanboys ble den stengt. Ser du forskjellen?

Lenke til kommentar

Alle konsollene klarer jo i prinsippet det, forskjellen er bare hva man legger vekt på; detaljer og annet ressurskrevende, eller FPS.

Så er spørsmålet: klarer XBone 1080p med like mange detaljer som PS4, eller omvendt? Blir spennende å se.

Endret av Selvin
Lenke til kommentar

Runder straks 1000 dislikes på den nye reklamen om XBO som kom ut idag nå. Viser bare hvor ekstremt mange amøber det er der ute. Ikke missforstå, er uten tvil like mange på "denne" siden også.

Men disse menneskene er virkelig avskummet vi burde få skrapet av hælen på skoene våres etter en har most dem. Dem bidrar ikke med noe og bare gjør noe vi er så glad i og som er en lidenskap til så mange om til noe surt og råttent.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Folk er avskum og amøber fordi de misliker en reklame?

Hehe, litt kraftig ordbruk kanskje? :D

Nei for all del ikke. Men vi vet jo begge at det blir nedstemt pga en er i den "andre leieren" og alt som har med konkurrenten å gjøre er dritt. Bare se på kommentar feltet til klippet fks...det er nok ikke å gå for langt å si at det aller aller meste som skrives der er direkte piss ifra unger eller mentalt utfordrende mennesker.

Lenke til kommentar

Hehe, litt kraftig ordbruk kanskje? :D

Nei for all del ikke. Men vi vet jo begge at det blir nedstemt pga en er i den "andre leieren" og alt som har med konkurrenten å gjøre er dritt. Bare se på kommentar feltet til klippet fks...det er nok ikke å gå for langt å si at det aller aller meste som skrives der er direkte piss ifra unger eller mentalt utfordrende mennesker.

Bryr meg ikke om kommentarene på YT og dislike baren. Begge leirene driver med lavmål uansett. Bdåe PC, Nintendo, PS leirene driver med lavmål.

Endret av fantomena
Lenke til kommentar

Bryr meg ikke om kommentarene på YT og dislike baren. Begge leirene driver med lavmål uansett. Bdåe PC, Nintendo, PS leirene driver med lavmål.

Sant så sant... skulle tro jeg begynte å bli immun ang det opp igjennom tiden. Men er det noe som kan gi meg litt ticks så er det slike retards altså.

Men men, slik er det nå da bare :xmas:

Lenke til kommentar

Runder straks 1000 dislikes på den nye reklamen om XBO som kom ut idag nå. Viser bare hvor ekstremt mange amøber det er der ute. Ikke missforstå, er uten tvil like mange på "denne" siden også.

Men disse menneskene er virkelig avskummet vi burde få skrapet av hælen på skoene våres etter en har most dem. Dem bidrar ikke med noe og bare gjør noe vi er så glad i og som er en lidenskap til så mange om til noe surt og råttent.

Bare se hvor mye dritt reklamene til Xbox må tåle på Facebook. Toppkommentarene er ofte noe negativt, mens Sony ikke lider av dette i det hele tatt.

Jeg tror alt dette stammer fra dårlig PR fra Microsoft, og det vil ta lang tid å fikse.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...