Muggkaare Skrevet 25. oktober 2013 Del Skrevet 25. oktober 2013 Hva tok han feil av? Og det er ikke poenget i det hele tatt, han hadde rett i det han skrev, det ER popups i spillet (men som han selv også sa, det kom nok til å bli fikset nærmere release). Det med tåka, vel. Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 25. oktober 2013 Del Skrevet 25. oktober 2013 Det har mye med historie å gjøre og, om man konstant er i en Xbox One-tråd og skryter om PS4 kan du fort ende opp med å bli banned, det samme om man er i en PS4-tråd og skryter om Xbox One. Det er først og fremst for å bli kvitt den verste fanboy-krigen regner jeg med. Så hadde Diskusjon vært under der hadde det haglet med utestengelser? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 25. oktober 2013 Del Skrevet 25. oktober 2013 Nja, noen hadde det, fra begge leire. Og hadde ikke det vært godt da? Det er greit å være kritisk, men man burde både kunne diskutere og se begge sider, uansett om man liker det ene eller det andre bedre. Lenke til kommentar
SIR WOLFIE 87 Skrevet 25. oktober 2013 Del Skrevet 25. oktober 2013 Om Neogaf hadde vært såppass imot fanboy wars, så hadde aldri Call of Duty Ghosts (720p) tråden fått såppass mange kommentarer. 70% av den var jo fyllt opp med ignorante Sony fanboys. 4 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 25. oktober 2013 Del Skrevet 25. oktober 2013 (endret) Endret 25. oktober 2013 av _LarZen_ 1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 25. oktober 2013 Del Skrevet 25. oktober 2013 Om Neogaf hadde vært såppass imot fanboy wars, så hadde aldri Call of Duty Ghosts (720p) tråden fått såppass mange kommentarer. 70% av den var jo fyllt opp med ignorante Sony fanboys. Selve tråden var seriøs og en ganske stor sak, men pga Sonyfanboys ble den stengt. Ser du forskjellen? Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 25. oktober 2013 Del Skrevet 25. oktober 2013 Det vil jo være helt idiotisk av MS å lansere en konsoll som ikke klarer å kjøre spillene i full hd. Dette må jo ha vært krav nummer en under utviklingen av konsollen. Om de underveis fant ut at det ikke lot seg gjøre så tror jeg de hadde oppgradert HW i konsollen i god tid før lansering. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 25. oktober 2013 Del Skrevet 25. oktober 2013 (endret) Alle konsollene klarer jo i prinsippet det, forskjellen er bare hva man legger vekt på; detaljer og annet ressurskrevende, eller FPS. Så er spørsmålet: klarer XBone 1080p med like mange detaljer som PS4, eller omvendt? Blir spennende å se. Endret 25. oktober 2013 av Selvin Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 25. oktober 2013 Del Skrevet 25. oktober 2013 Selvsagt klarer den å kjøre spill i full HD, tilogmed PS3 og 360 klarte jo det. Men det er mye mer snadder som spiller inn, og man kan kanskje få bedre resultat av å minske oppløsning for at alt det andre skal være tipp topp. Lenke til kommentar
Bruker-146784 Skrevet 25. oktober 2013 Del Skrevet 25. oktober 2013 Jeg ble bannet fra NeoGAF pga. "port begging", men jeg blir unbannet nå på tirsdag. Så å si at NeoGAF er et Sony-forum blir feil. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 25. oktober 2013 Del Skrevet 25. oktober 2013 Runder straks 1000 dislikes på den nye reklamen om XBO som kom ut idag nå. Viser bare hvor ekstremt mange amøber det er der ute. Ikke missforstå, er uten tvil like mange på "denne" siden også. Men disse menneskene er virkelig avskummet vi burde få skrapet av hælen på skoene våres etter en har most dem. Dem bidrar ikke med noe og bare gjør noe vi er så glad i og som er en lidenskap til så mange om til noe surt og råttent. 2 Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 25. oktober 2013 Del Skrevet 25. oktober 2013 Folk er avskum og amøber fordi de misliker en reklame? Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 25. oktober 2013 Del Skrevet 25. oktober 2013 Folk er avskum og amøber fordi de misliker en reklame? Hehe, litt kraftig ordbruk kanskje? Nei for all del ikke. Men vi vet jo begge at det blir nedstemt pga en er i den "andre leieren" og alt som har med konkurrenten å gjøre er dritt. Bare se på kommentar feltet til klippet fks...det er nok ikke å gå for langt å si at det aller aller meste som skrives der er direkte piss ifra unger eller mentalt utfordrende mennesker. Lenke til kommentar
Bruker-146784 Skrevet 25. oktober 2013 Del Skrevet 25. oktober 2013 (endret) Hehe, litt kraftig ordbruk kanskje? Nei for all del ikke. Men vi vet jo begge at det blir nedstemt pga en er i den "andre leieren" og alt som har med konkurrenten å gjøre er dritt. Bare se på kommentar feltet til klippet fks...det er nok ikke å gå for langt å si at det aller aller meste som skrives der er direkte piss ifra unger eller mentalt utfordrende mennesker. Bryr meg ikke om kommentarene på YT og dislike baren. Begge leirene driver med lavmål uansett. Bdåe PC, Nintendo, PS leirene driver med lavmål. Endret 25. oktober 2013 av fantomena Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 25. oktober 2013 Del Skrevet 25. oktober 2013 Bryr meg ikke om kommentarene på YT og dislike baren. Begge leirene driver med lavmål uansett. Bdåe PC, Nintendo, PS leirene driver med lavmål. Sant så sant... skulle tro jeg begynte å bli immun ang det opp igjennom tiden. Men er det noe som kan gi meg litt ticks så er det slike retards altså. Men men, slik er det nå da bare Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 25. oktober 2013 Del Skrevet 25. oktober 2013 Runder straks 1000 dislikes på den nye reklamen om XBO som kom ut idag nå. Viser bare hvor ekstremt mange amøber det er der ute. Ikke missforstå, er uten tvil like mange på "denne" siden også. Men disse menneskene er virkelig avskummet vi burde få skrapet av hælen på skoene våres etter en har most dem. Dem bidrar ikke med noe og bare gjør noe vi er så glad i og som er en lidenskap til så mange om til noe surt og råttent. Bare se hvor mye dritt reklamene til Xbox må tåle på Facebook. Toppkommentarene er ofte noe negativt, mens Sony ikke lider av dette i det hele tatt. Jeg tror alt dette stammer fra dårlig PR fra Microsoft, og det vil ta lang tid å fikse. Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 25. oktober 2013 Del Skrevet 25. oktober 2013 Enig at reklamene så langt til Xbox One har vært lite gode, den siste derimot var langt bedre! Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 25. oktober 2013 Del Skrevet 25. oktober 2013 Selv om de allikevel klarte å smutte inn både TV og sport. Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 25. oktober 2013 Del Skrevet 25. oktober 2013 Selv om de allikevel klarte å smutte inn både TV og sport. Er vel litt av poenget med reklamene, hovedsaklig spill men det og vise frem andre funksjoner. Null problem for meg så lenge det er spill som står i fokus. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå