Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For min del er det ikke så viktig, men som eg skriver. Virker rimelig med Bakover kompatibilitet om dem velger å føre over Gamerscore fra Xbox 360 profilen. For meg virker det rimelig. Om dem velger at alle skal starte på nytt så kommer ikke Bakover kompatibilitet.

 

Den blir ikke bakoverkompatibel ut av boksen, tro meg. Om du skal benytte deg av dette må du trolig godta en kjedelig løsning, noe av det samme som Sony kom med.

Lenke til kommentar

Kinect :hm: ... hvor ble det av milio? :hmm: Håper v2 blir bedrepå fler måter 1.. kamera i HD ... 2.. Har en egen prosessor som kinect skulle ha før ms ... cheaped out.. Og la greia funke bedre en v1 kinect :closedeyes:

 

Eller PGR4 om du har det :)

 

Har ikke pgr4 lengre .... my bad

Lenke til kommentar

Men HDMI kabelen min er ikke koblet til og jeg oooorker ikke strekke meg bak TVen :whistle:

 

Jeg tok helt av i dag, måtte finne frem den stygge PSU`en til konsollen, fjerne dritten til Wii U og bruke HDMI kabelen fra PS3 for å få 360`en online!

 

Harde bud gitt :p

 

Er på trening når dette starter. Når jeg kommer tilbake så forventer jeg at det første jeg ser er en ny Xbox og masse bra spill!

 

Tror ikke det vil bli tid til så mye spill i denne omgang.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...