Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvordan er det med HDD på One, så vidt meg bekjent går det ikke ann å bytte ut den medfølgende 500GB disken....noe som er helt pikk i hodet etter min mening. Nå må jo alle spill installeres, så kan jo kjapt bli trangt om saligheten. COD:GOSTS på PS4 krever 49GB....altså 500GB ryker kjappt! Ikke at man MÅ ha alle spillene installert til envher tid da...

Lenke til kommentar

Hvordan er det med HDD på One, så vidt meg bekjent går det ikke ann å bytte ut den medfølgende 500GB disken....noe som er helt pikk i hodet etter min mening. Nå må jo alle spill installeres, så kan jo kjapt bli trangt om saligheten. COD:GOSTS på PS4 krever 49GB....altså 500GB ryker kjappt! Ikke at man MÅ ha alle spillene installert til envher tid da...

Nei, men hva gjør man om man sletter CoD Ghost for å få plass til noe annet, og så får lyst å ta opp Ghost på et senere tidspunkt? Skal man da laste ned 49 GB på nytt? Helt uaktuelt for min del.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Hvordan er det med HDD på One, så vidt meg bekjent går det ikke ann å bytte ut den medfølgende 500GB disken....noe som er helt pikk i hodet etter min mening. Nå må jo alle spill installeres, så kan jo kjapt bli trangt om saligheten. COD:GOSTS på PS4 krever 49GB....altså 500GB ryker kjappt! Ikke at man MÅ ha alle spillene installert til envher tid da...

 

Du vil kunne koble til en ekstern USB3 disk og installere spill på denne, dette blir desverre ikke klart til lansering

Lenke til kommentar

Den eneste fordelen med digitalt er at du slipper å bytte disk, og det er så langt den absolutt eneste fordelen.

For meg som skal ha 2 Xboxer så er det enklere for meg og laste ned spill til begge konsollene istedenfor ta med meg blu-rayen fra et rom til et annet.

Lat? ja muligens...

Lenke til kommentar

Siste fra famousmortimer i CoD: 720p-sagaen:

 

It is.


When i first posted it was flimsy. I've since heard from enough people that it's no longer flimsy... but the thread was shut down so I didn't have anywhere to post it.


Activision is going balls out working on optimizing the game on the xbox one, maybe in time for launch, maybe afterwards, maybe they can't... but they are trying. But as of right now the version people are playing are 1080p on the ps4 and 720p on the xbox one. #truthfact #notflimsy #poundsign

Lenke til kommentar

Siste fra famousmortimer i CoD: 720p-sagaen:

 

It is.

 

 

When i first posted it was flimsy. I've since heard from enough people that it's no longer flimsy... but the thread was shut down so I didn't have anywhere to post it.

 

 

Activision is going balls out working on optimizing the game on the xbox one, maybe in time for launch, maybe afterwards, maybe they can't... but they are trying. But as of right now the version people are playing are 1080p on the ps4 and 720p on the xbox one. #truthfact #notflimsy #poundsign

 

Om det der stemmer og PS4 versjonen ikke har ofret visuelle effekter for å oppnå 1080p i 60fps så er det ganske så heftig forskjell altså. Vet vi har diskutert frem og tilbake rundt dette og jeg er sta og vil ha konkret informasjon når begge maskiner er på test benken til fks Digital Foundry.

 

Men om denne informajsonen viser seg å stemme så er det ikke umulig jeg må spise den skoen altså. Jævla spennende å se hvordan det her ender opp... :D

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ser nå at for å kunne komme med rykter om oppløsningen på spill på Xbox One nå på Neogaf må du kunne vise mods at du har to kilder for å bekrefte at det stemmer. En av de som ryktet om CoD: Ghosts nå (som så og si ser bekreftet ut, ikke offisielt da selvsagt) ble bannet for å bare kunne gi en kilde til at Thief blir 900p på Xbox One.

Lenke til kommentar

Men det er ingen av disse som kan legge frem noe informasjon om de visuelle effektene, FPS tall og hvor mye bruk av AA det er snakk om? Det er jo endel vesentlig informasjon som mangler før man kan bedømme og utrope så alt for mye her.

 

Men det lukter litt "tatt på senga" for Microsoft her, virker som det kan være noe i at det var litt "late to the game" også har de klart å undervurdere maskinvaren og blir nå haltende litt etter. Tiden vil jo vise hvor store utslag dette vil ha i praksis, men jeg tror ikke Microsoft selv har ønsket eller planlagt noen situasjon hvor PlayStation 4 kan sitte med 1920x1080 @ 60 FPS @ 2-4x MSAA, mens Xbox One må ned på 1280x720 @ 60 FPS @ 2-4x MSAA med samme mengde detaljer i spillet.

Lenke til kommentar

Siste fra famousmortimer i CoD: 720p-sagaen:

 

It is.

 

 

When i first posted it was flimsy. I've since heard from enough people that it's no longer flimsy... but the thread was shut down so I didn't have anywhere to post it.

 

 

Activision is going balls out working on optimizing the game on the xbox one, maybe in time for launch, maybe afterwards, maybe they can't... but they are trying. But as of right now the version people are playing are 1080p on the ps4 and 720p on the xbox one. #truthfact #notflimsy #poundsign

 

Om dette stemmer vil grafikkforskjellene i dette spillet bli store.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...