Gå til innhold

Xbox One-kaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Heisann! :)

Bare lurer på.. Har ikke så god tid til å følge med om dagen, men hvordan er det for oss som har bestilt Xbox One fra CoolShop.. Men, noen som vet om det er noen forandringer / noe nytt som gjør at man ikke bør bestille fra der, men heller vente til release i Norge?

Det er fortsatt samme "boksen", sant? Og, man får mest sannsynlig med sånn normal kontakt vi har i Norge, eller så er det bare å bytte ut den løse(?) kontakt-ledningen til strømforsyningen..

Takk, takk! :)

Lenke til kommentar

Historiedrevne singleplayerspill, for det meste. Og da gidder jeg like lite å skravle med venner som når sitter og leser en bok eller ser en film eller en serie.

Og ja, møter vennene mine IRL. En _forklaring_ på greia og hvorfor jeg ikke bryr meg om partychat. Er det no galt, kansje?

Da forstår jeg at partychat blir mindre interessant så klart, ja. Trodde de fleste idag spilte noe form for multiplayer. Skulle jeg bare spilt single player, hadde jeg kjeda meg i hjel. Men smak og behag det så klart.
Lenke til kommentar

Heisann! :)

Bare lurer på.. Har ikke så god tid til å følge med om dagen, men hvordan er det for oss som har bestilt Xbox One fra CoolShop.. Men, noen som vet om det er noen forandringer / noe nytt som gjør at man ikke bør bestille fra der, men heller vente til release i Norge?

Det er fortsatt samme "boksen", sant? Og, man får mest sannsynlig med sånn normal kontakt vi har i Norge, eller så er det bare å bytte ut den løse(?) kontakt-ledningen til strømforsyningen..

Takk, takk! :)

Trur bestilling frå Coolshop er relativt trygt. Det virkar som ein veldig seriøs aktør, og ein butikk som mange skryt av.

Så vidt eg veit er det eit engelsk system som vart sendt frå Coolshop.

Så du må berre ha ein standard straumkontakt liggjande. Den vanlege 'grise nasen' som me nyttar her i Noreg. :-)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Utfordringen er vell ikke at folk poster og tar opp rykter her i tråden, problemet er vell heller det at folk har en lei tendens til å ta ubekreftede rykter som fakta.. Ser heller ingen grunn til å lese så alt for mye inn i disse ryktene når i Norge har den "fordelen" at Xbox One kommer flere måneder senere enn den gjør i USA, så vi vil jo sitte med kalde, harde fakta lenge før den har ankommet landet uansett. Når folk da attpåtil finner fake bilder av diverse reklameplakater og fremstår og argumenter som de skulle bringe fakta på bordet så blir det for dumt.

Og hvis flere kilder har allerede bekreftet at spill som Call of Duty Ghost kommer til å kjøre 1080P @ 60 FPS, hvorfor skal vi da sitte her å stille spørsmålstegn ved dette? Basert på noe et par personer skriver på et nettforma verden over? Dette er den negative effekten av at Internett har blitt allmennseie og all informasjon som omverden rett og slett ikke har godt da av de har en lei tendens til å overtolke og bite på hver minste lille rykte som lekker ut aldri skulle vært der.

Folk skal få lov til å spekulere så mye de bare vil, men ikke fremlegg det som harde fakta så andre ender opp med å mistolke løse rykter som rene fakta, det er det ingen som har fortjent. Er bare en måned igjen før vi sitter med alle svarene på alt vi lurer på uansett.

• Liker 4
Lenke til kommentar

Husker aliasing problemene i Forza 4... Komplett ubrukelig spill om du spør meg når det er tearing og aliasing problemer øst og vest.. Gledet meg voldsomt til å spille det på Xbox 360 etter at folk hadde klart å overbevise meg om å gi det et forsøk etter gigantskuffelsen som var Gran Turismo 5, og jeg kan vell si meg enig at spillet og kjørefysikken i seg selv er bedre men bildekvaliteten gjorde at jeg ene og alene gav opp spillet etter 1 time spilt.

Lenke til kommentar

720 eller 1080p, Ghosts ser piss ut uansett pga. den eldgamle motoren de bruker. Sammenlignet med KZ Shadow Fall ser det jo helt på viddene ut. Helt klart at det er PS3 og 360 versjonen som har stått i fokus.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Burde det ikke holde med sjefen selv i infinity ward, Mark Rubyin?

http://www.oxm.co.uk/64778/call-of-duty-ghosts-has-fantastic-graphics-on-xbox-one-reiterates-infinity-ward/

Sier han virkelig noe om oppløsning? Han sier at det ser bra ut. Ja, det ble sagt i juni at det skulle kjøre i 1080p, men det er ikke unaturlig at man støter på problemer og må dra noen kompromiss. Bedre med 720p (eller 900p som jeg har mer tro på om ryktet stemmer) enn ustabilitet.

Lenke til kommentar

Forresten, postet nå PS4-coveret av CoD: Ghosts i PS4-tråden. 49GB install, regner med at det blir det samme på Xbox One. Ler av de som mente at 500GB er såååååå mye og kommer til å vare såååååå lenge.

NBA 2K14 er vel også rundt 50-60GB, får ikke plass til mange spill på bare 500GB da.

Får håpe patchen som gjør at vi kan bruke ekstern hardisk kommer ganske kjapt :)

Spill på Xbox One og PS4 krever vel installasjon også?

Endret av Booz
Lenke til kommentar

Er derfor jeg skal ha spillsamlingen min på disk.

Hjelper lite ettersom hvert spill må installeres.

Når det kommer til digitale spill kan du laste ned mens du spiller, så det vil nok være noe slik som å kjøpe et spill, vente 5-10 min avhengig av tilkoblinga di, så kan du spille mens resten lastes ned.

Kommer til å gå over helt til digitalt om det viser seg å være billigere. Fysisk er jo ikke verdt det lenger når det ikke er med manualer til spill engang.

Endret av SIR WOLFIE 87
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...