Mala Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 (endret) Hva? Om man spiller med si 3-4 folk er det jo helt greit å være i Party, og samtidig eige hele serveren i COD/BF Kan jo til en viss grad forstå det om man deler stua med dama/forloveden som du sier da Men er nok mange som kommer fra PS3, og som aldri har spillt på Xbox Live som ikke "skjønner" hvor bra sånt kan være. PS3 har jeg faktisk aldri spilt særlig "sosialt" online ettersom hele greiene faktisk var så utrolig dårlig fra starten av, og ingen av mine venner ville ha en så dårlig tjeneste som PSN til å spille online med, gratis eller ei. Var liksom 360 som ble valget når det kom til online morro for hele gjengen, godt forståelig egentlig. Endret 23. oktober 2013 av Mala 8 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 Herregud. Så det er bare super-nerder som har behov for cross-game chat? Det er kun supernerder som diskuterer spill og konsoller på nett. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 Spiller mye på PC og det å sitte i gruppe samtale med venner enten det er i samme spill eller ikke er noe jeg og mine venner setter veldig pris på. Det er blitt endel av spill hverdagen for oss. Er ikke alle spill en har lyst å høre gjengen sitte å skravle om alt mulig rart i selvfølgelig. 2 Lenke til kommentar
Potethode Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 Det er kun supernerder som diskuterer spill og konsoller på nett. Så da har du altså behov for cross-game chat. Bestem deg. 8 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 Så da har du altså behov for cross-game chat. Bestem deg. Det at det kun er supernerder som du selv skrev som bruker det betyr ikke at alle supernerder har behov for det. Synes også det er morsomt hvordan du ble provosert av min personlige mening, som jo selvsagt ikke er noe faktum. Jeg møter heller venner IRL, og fordyper meg heller i spillet. Onlinespill har chat for squads, eller hva man nå er i spillet, så da trenger jeg heller ikke partychat. Men jeg kan jo se at det er supert når man spiller veldig mye, da det er en grei måte å være sosial på med venner selv om man spiller. Men som sagt. Partychat blir ikke noe annet enn en kuriositet for meg, jeg tar heller samtalen når jeg møter gutta, som jo er ganske ofte. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 Tenk på oss med PS3, har kost oss stort uten partychat i mange år vi! Kommer ikke til å bruke det jeg heller, pinlig å prate dritt med folk på partychat/chat generelt når forloveden som regel alltid er i samme rom. Nei, det blir uaktuelt. Hvorfor prate dritt og ikke snakke med folk på en normal måte isteden? Tipper forloveden din ikke ser så rart på deg da... 1 Lenke til kommentar
Potethode Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 Det at det kun er supernerder som du selv skrev som bruker det betyr ikke at alle supernerder har behov for det. Synes også det er morsomt hvordan du ble provosert av min personlige mening, som jo selvsagt ikke er noe faktum. Jeg møter heller venner IRL, og fordyper meg heller i spillet. Onlinespill har chat for squads, eller hva man nå er i spillet, så da trenger jeg heller ikke partychat. Men jeg kan jo se at det er supert når man spiller veldig mye, da det er en grei måte å være sosial på med venner selv om man spiller. Men som sagt. Partychat blir ikke noe annet enn en kuriositet for meg, jeg tar heller samtalen når jeg møter gutta, som jo er ganske ofte. Provosert? Jeg har kun stilt legitime spørsmål. Da er det du som er hårsår. 7 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 Provosert? Jeg har kun stilt legitime spørsmål. Da er det du som er hårsår. Gå tilbake til det første innlegget ditt i denne diskusjonen og se hårsår. "Buhu er det kun buhu supernerder Buhu..." Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 Og da var billett til SpillExpo i boks! 16 dager til jeg får prøve XBO og PS4 2 Lenke til kommentar
Potethode Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 (endret) Gå tilbake til det første innlegget ditt i denne diskusjonen og se hårsår. "Buhu er det kun buhu supernerder Buhu..." Ærlig talt. Da er det du som leser det med den tonen. Jeg var mer sjokkert enn provosert, for du har litt spesielle meninger. Men jeg bør kanskje avslutte med en "smiley" for at du ikke skal ta det ille opp. Endret 23. oktober 2013 av Potethode 4 Lenke til kommentar
Booz Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 Og da var billett til SpillExpo i boks! 16 dager til jeg får prøve XBO og PS4 Ahhh misunner deg! Forventer en utfyllende rapport etterpå Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 Ærlig talt. Da er det du som leser det med den tonen. Jeg var mer sjokkert enn provosert, for du har litt spesielle meninger. Men jeg bør kanskje avslutte med en "smiley" for at du ikke tar det ille opp. Les det første ordet du skrev, og forklar hvordan man skal tolke resten etter et slikt ord. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 Ahhh misunner deg! Forventer en utfyllende rapport etterpå Jeg kommer nok til å være full av inntrykk som jeg må få luftet når jeg kommer hjem. Så får nok et lite utbrudd på forumet Skal prøve å få tatt litt bilder og filme litt også om mulig. Men en har jo sett det meste 100 ganger før..men får ta litt ihvertfall. 2 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 Og da var billett til SpillExpo i boks! 16 dager til jeg får prøve XBO og PS4 Med penn og papir formoder jeg! Regner med solide tilbakemeldinger 2 Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 Noen som prøver voldsomt å prate ned Xbox One. Kan vi ikke bare være enig at Xbox one er mye dårligere enn PS1 så får vi den diskusjonen ut av verden? Lenke til kommentar
petterpann Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 Noen som prøver voldsomt å prate ned Xbox One. Kan vi ikke bare være enig at Xbox one er mye dårligere enn PS1 så får vi den diskusjonen ut av verden? Jeg begynner snart å lure på om den er det... Sånn seriøst. Bettah use dat cloud powah, Microsoft! Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 Jeg begynner snart å lure på om den er det... Sånn seriøst. Bettah use dat cloud powah, Microsoft! Bra du er enig i noe iallefall Lenke til kommentar
Mala Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 Jeg begynner snart å lure på om den er det... Sånn seriøst. Bettah use dat cloud powah, Microsoft! Altså, du skriver at du ikke har interesse for konsollen, og at du aldri kunne tenkt å kjøpe den uansett. Hvorfor henger du så mye i disse trådene egentlig? Blir du tilfredsstilt av å konstant være negativ mot MS og One? Føler du deg bedre når du legger deg om kvelden, vel vitende om at du har postet kvoten med negativitet i dag også? Bare lurer jeg altså. 6 Lenke til kommentar
Booz Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 Jeg begynner snart å lure på om den er det... Sånn seriøst. Bettah use dat cloud powah, Microsoft! Hva med og vente og se til konsollene blir lansert hvertfall... Lenke til kommentar
petterpann Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 Altså, du skriver at du ikke har interesse for konsollen, og at du aldri kunne tenkt å kjøpe den uansett. Hvorfor henger du så mye i disse trådene egentlig? Blir du tilfredsstilt av å konstant være negativ mot MS og One? Føler du deg bedre når du legger deg om kvelden, vel vitende om at du har postet kvoten med negativitet i dag også? Bare lurer jeg altså. Ja jeg blir tilfredstilt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå