JoseCuervo Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 For meg er et nytt Forza alene nok til at jeg kjøper den på dag en. Eller PGR5. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 (endret) Jeg vet ihvertfall at jeg blir å sitte med begge to, kanskje ikkje med det første. Ved utgangen av E3 får jeg gjøre meg opp en mening og ta ett valg av hva jeg øsnker å prioritere i første omgang. Pr. i dag kan det bikke begge veier. Men har jeg penger nok, når tiden kommer..kan det raskt bli en dobbel investering Men er ikke til å legge skjul på at jeg ikke er den gameren jeg en gang var, er ikke nok timer i døgnet rett og slett Skiftarbeid til å lønne til livets opphold, lån og mye investering i musikk/hi-fi tar sin bit av kaka gitt. Endret 21. mai 2013 av Mala Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 er ikke nok timer i døgnet rett og slett Et stort problem. Backlog på ca. 500 spill. noen tusen filmer jeg skulle ha sett, masse tv-serier jeg ikke har sett, noen tusen skiver jeg burde høre mer på, mange bøker og tegneserier å lese osv osv. Kommer til å dø gråtende over alt jeg har gått glipp av 1 Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 (endret) Lol Blir dag 1 koste hva det koster vill Kjøpte Wii U på lansering, den andre Wii Uen ikke mange uker etterpå. Jeg kjøper både PS4 og Xbox Infinity på lansering, er svak for nye konsoller at det er skremmende! Har kjøpt alle konsoller på lanseringen. Stod i kø for Wii på Elkjøp Forus i 3 timer i det flotte været med regn og stiv kuling. Stod i kø for Xbox 360en i 2 timer utenfor Elkjøp Forus Stod ikke i kø for PS3, det gjorde broren min fordi han jobbet nærmere Kvadrat en meg i den tiden! Når Microsoft overbeviser meg så stikker jeg til Gamestop iløpet av noen uker og legger av både Xbox Infinity og PS4! Gamestop har vært flinke å få inn dem konsollene jeg legger av hos dem. Fikk Vita dag 1, fikk 3DS dag 1, fikk Xbox 360 S 250GB på dag 1 Så jeg bestiller ikke PS4 eller Xbox Infinity hos Elkjøp, siba, Lefdal, komplett eller cdon.no Endret 21. mai 2013 av iL Sephiroth 1 Lenke til kommentar
samco Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 Kjøpte Wii U på lansering, den andre Wii Uen ikke mange uker etterpå. Jeg kjøper både PS4 og Xbox Infinity på lansering, er svak for nye konsoller at det er skremmende! Har kjøpt alle konsoller på lanseringen. Stod i kø på Wiien i 3 timer i regn og stiv kuling. Stod i kø for Xbox 360en i 2 timer uten Elkjøp Forus Stod ikke i kø for PS3, det gjorde broren min fordi han jobbet nærmere Kvadrat en meg i den tiden! Når Microsoft overbeviser meg så stikker jeg til Gamestop og legger av både Xbox Infinity og PS4! Gamestop har vært flinke å få inn dem konsollene jeg legger av på lanseringsdagen Så jeg bestiller ikke PS4 eller Xbox Infinity hos Elkjøp, siba, Lefdal, komplett eller cdon.no Blir brukt gamestop her oxo tar ikke sjangsen på de andre Lenke til kommentar
Mala Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 Gjorde den tabben å gå til spontan innkjøp av Wii U, men tviler på at jeg gjør så dumt med dag 1 kjøp av verken PS4 eller neste Xbox. De 2 siste vet jeg i det minste kommer til å få bra støtte fra utviklerene i motsetning til Nintendo. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 Jeg krysser fingrene for PGR5. Bortsett fra det så kommer jeg ikke til å håpe på for mye fra denne eventen når det gjelder spillannonseringer. Jeg har mest lyst til å høre navnet, se hvordan den ser ut og få bekreftet eller avkreftet ryktene rundt maskinvaren. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 PGR5 hadde vært skikkelig bra! Er ett eller annet meg PGR spillene som sitter som ett skudd, fin linje mellom arcade og simulator morro. Ja, det er bare morro rett og slett. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 Kommer nytt Forza Garantert. Spørsmålet er om det kommer i år eller i 2014. PGR5 i år og Forza 5 neste år hadde vært en glimrende løsning etter min mening. ...men så har jeg utrolig lyst på et nytt PGR også da. Lenke til kommentar
samco Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 Kommer nytt Forza Håper virkelig det stor forza fan elsker serien ... ok horizon var en flopp Lenke til kommentar
Mala Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 (endret) Var vel Playground som stod for Horizon, så da ligger det kanskje i kortene at ett next-gen Forza har vært under utvikling av Turn10 en stund allerede Endret 21. mai 2013 av Mala Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 (endret) Håper virkelig det stor forza fan elsker serien ... ok horizon var en flopp Horizon var helt greit, en kul spinnoff på en stort navn innen bilspill. Det eneste negative at spillet hadde mye mikrotransaksjoner, noe en retning jeg ikke vil spillindustrien skal ta. Men forutenom det, et bra spill Hvar vel ett annet studio som stod for Horizon, så da ligger det kanskje i kortene at ett next-gen Forza har vært under utvikling en stund allerede Hovedfolka var Playground Games i samarbeid med Turn 10. Mange av folkene består av folk som har jobbet med Dirt spillene, PGR, Colin McRae Rally, RaceDriver Grid og Burnout. Ser ikke bortifra at Forza Motorsport 5 har vært under utvikling i over 1 år allerede Endret 21. mai 2013 av iL Sephiroth Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 (endret) Hvar vel ett annet studio som stod for Horizon, så da ligger det kanskje i kortene at ett next-gen Forza har vært under utvikling en stund allerede Mhm. Horizon ble utviklet av Playground Games. Se der ja. Endret 21. mai 2013 av Leflus Lenke til kommentar
Mala Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 Ja tok en kjapp edit på innlegget Lenke til kommentar
samco Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 En project gotham hadde vært konge .... regn snø... akk good times Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 En project gotham hadde vært konge .... regn snø... akk good times Siden du nevnte snø, da har du spilt PGR4 Digga det spillet selv, var ikke bare biler man kunne kjøre rundt med! Noe som gjorde det spillet tok en ny vri, nemlig motorsykler! Lenke til kommentar
samco Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 Har enda min pgr3 kopi med ratt støtte .. tror det var med x360 rattet med drivere for det Lenke til kommentar
Bruker-146784 Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 Xboxen blir kjøpt på lansering om Alan Wake 2 og PGR5 blir lanseringstitler. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 (endret) Har enda min pgr3 kopi med ratt støtte .. tror det var med x360 rattet med drivere for det Det rattet der hadde jeg også. Det tok kvelden hos noen litt ivrige kompiser, du kan si det sånn at rattet fikk støtte for litt flere omdreininger enn det ble designet for Endret 21. mai 2013 av Mala Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå