Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg vet ihvertfall at jeg blir å sitte med begge to, kanskje ikkje med det første. Ved utgangen av E3 får jeg gjøre meg opp en mening og ta ett valg av hva jeg øsnker å prioritere i første omgang. Pr. i dag kan det bikke begge veier. Men har jeg penger nok, når tiden kommer..kan det raskt bli en dobbel investering :whistle:

 

Men er ikke til å legge skjul på at jeg ikke er den gameren jeg en gang var, er ikke nok timer i døgnet rett og slett :p Skiftarbeid til å lønne til livets opphold, lån og mye investering i musikk/hi-fi tar sin bit av kaka gitt.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

er ikke nok timer i døgnet rett og slett :p

 

Et stort problem. Backlog på ca. 500 spill. noen tusen filmer jeg skulle ha sett, masse tv-serier jeg ikke har sett, noen tusen skiver jeg burde høre mer på, mange bøker og tegneserier å lese osv osv. Kommer til å dø gråtende over alt jeg har gått glipp av :p

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Lol Blir dag 1 koste hva det koster vill

 

Kjøpte Wii U på lansering, den andre Wii Uen ikke mange uker etterpå. Jeg kjøper både PS4 og Xbox Infinity på lansering, er svak for nye konsoller at det er skremmende!

Har kjøpt alle konsoller på lanseringen. Stod i kø for Wii på Elkjøp Forus i 3 timer i det flotte været med regn og stiv kuling.

Stod i kø for Xbox 360en i 2 timer utenfor Elkjøp Forus

Stod ikke i kø for PS3, det gjorde broren min fordi han jobbet nærmere Kvadrat en meg i den tiden!

 

Når Microsoft overbeviser meg så stikker jeg til Gamestop iløpet av noen uker og legger av både Xbox Infinity og PS4!

Gamestop har vært flinke å få inn dem konsollene jeg legger av hos dem. Fikk Vita dag 1, fikk 3DS dag 1, fikk Xbox 360 S 250GB på dag 1

Så jeg bestiller ikke PS4 eller Xbox Infinity hos Elkjøp, siba, Lefdal, komplett eller cdon.no

Endret av iL Sephiroth
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kjøpte Wii U på lansering, den andre Wii Uen ikke mange uker etterpå. Jeg kjøper både PS4 og Xbox Infinity på lansering, er svak for nye konsoller at det er skremmende!

Har kjøpt alle konsoller på lanseringen. Stod i kø på Wiien i 3 timer i regn og stiv kuling. Stod i kø for Xbox 360en i 2 timer uten Elkjøp Forus

Stod ikke i kø for PS3, det gjorde broren min fordi han jobbet nærmere Kvadrat en meg i den tiden!

 

Når Microsoft overbeviser meg så stikker jeg til Gamestop og legger av både Xbox Infinity og PS4!

Gamestop har vært flinke å få inn dem konsollene jeg legger av på lanseringsdagen

Så jeg bestiller ikke PS4 eller Xbox Infinity hos Elkjøp, siba, Lefdal, komplett eller cdon.no

 

Blir brukt gamestop her oxo tar ikke sjangsen på de andre

Lenke til kommentar

Håper virkelig det stor forza fan elsker serien ... ok horizon var en flopp

Horizon var helt greit, en kul spinnoff på en stort navn innen bilspill. Det eneste negative at spillet hadde mye mikrotransaksjoner, noe en retning jeg ikke vil spillindustrien skal ta. Men forutenom det, et bra spill :)

 

Hvar vel ett annet studio som stod for Horizon, så da ligger det kanskje i kortene at ett next-gen Forza har vært under utvikling en stund allerede

 

Hovedfolka var Playground Games i samarbeid med Turn 10. Mange av folkene består av folk som har jobbet med Dirt spillene, PGR, Colin McRae Rally, RaceDriver Grid og Burnout.

Ser ikke bortifra at Forza Motorsport 5 har vært under utvikling i over 1 år allerede

Endret av iL Sephiroth
Lenke til kommentar

Har enda min pgr3 kopi med ratt støtte .. tror det var med x360 rattet med drivere for det

 

Det rattet der hadde jeg også. Det tok kvelden hos noen litt ivrige kompiser, du kan si det sånn at rattet fikk støtte for litt flere omdreininger enn det ble designet for :p

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...