Mala Skrevet 9. oktober 2013 Del Skrevet 9. oktober 2013 Ser griselekkert ut selvom det er filmet fra et kamera. Bare håper jeg får fatt i en maskin dette året. Jeg synes ihvertfall Forza 5 er verdt en Xbox One alene. Nydelig! Se bare hvordan lyseffektene leker rundt på skjermen, og hvordan man virkelig blir blendet av sola. Ser helt rått ut. La bare merke til litt klipping i bakspeilet på objekter som kommer for langt bak, smårusk da men Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 9. oktober 2013 Del Skrevet 9. oktober 2013 Litt kjedelig bane med tanke på omgivelsene, men spillet ser bra ut. Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 9. oktober 2013 Del Skrevet 9. oktober 2013 Litt kjedelig bane med tanke på omgivelsene, men spillet ser bra ut. Dette er en av dei beste banene i bilspill, en av mine favoritter. Spillet ser veldig bra ut da. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 9. oktober 2013 Del Skrevet 9. oktober 2013 Men er utrolig skuffende at et next-gen spill ikke har dynamisk lys og skygger, synes nå jeg. 1 Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 9. oktober 2013 Del Skrevet 9. oktober 2013 Men er utrolig skuffende at et next-gen spill ikke har dynamisk lys og skygger, synes nå jeg. Eller væreffekter. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. oktober 2013 Del Skrevet 9. oktober 2013 Eller væreffekter. Absolutt ett savn! Lov å håpe på at det kommer på plass i Forza 6 Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 9. oktober 2013 Del Skrevet 9. oktober 2013 Forza 5 har vel heller ikke nattid? Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 9. oktober 2013 Del Skrevet 9. oktober 2013 (endret) Ser for meg en kald regnfull natt i Paris sine gater i neste Forza (mener nummer 6 her). Dette burde vært standard med noe væreffekter. Endret 9. oktober 2013 av iL Sephiroth Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 9. oktober 2013 Del Skrevet 9. oktober 2013 Forza 5 har vel heller ikke nattid? Sola står vel på samme punkt på himmelen på alle banene, hele tiden, om jeg har forstått det rett. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 9. oktober 2013 Del Skrevet 9. oktober 2013 Ikke at det er noe problem, men er det ikke annerledes i Forza Horizon? Altså at tiden endres. Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 9. oktober 2013 Del Skrevet 9. oktober 2013 (endret) Ikke at det er noe problem, men er det ikke annerledes i Forza Horizon? Altså at tiden endres. Tiden endres i Horizon ja. Var vel bra vær effekter i PGR4 husker jeg, med snø/slaps på veiene. Skulle vært standard i bilspill nå. Endret 9. oktober 2013 av JoseCuervo Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 9. oktober 2013 Del Skrevet 9. oktober 2013 Kan ikke akkurat si jeg har spilt noen bil spill å tenkt for meg selv at "her savner jeg dynamisk lys og skygger altså"... Men skal en finne noe å pirke på så hadde det selvfølgelig vært fint om Forza 5 hadde det. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 9. oktober 2013 Del Skrevet 9. oktober 2013 Kan ikke akkurat si jeg har spilt noen bil spill å tenkt for meg selv at "her savner jeg dynamisk lys og skygger altså"... Ny generasjon nå, vettu. Mer kraft, og da et ønske om bedre og mer virkelighetsnære effekter. Jeg ønsker ihvertfall det. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 9. oktober 2013 Del Skrevet 9. oktober 2013 Ny generasjon nå, vettu. Mer kraft, og da et ønske om bedre og mer virkelighetsnære effekter. Jeg ønsker ihvertfall det. Joda jeg ser den altså. Spørs nok om et ville koste for mye ressurser...spillet kjører vel i 1080p i 60fps? Eller har dem nedjustert oppløsningen her også tro... Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 9. oktober 2013 Del Skrevet 9. oktober 2013 1080p 60fps ja. Har ikke hørt noe om noen nedjustering, så blir nok ikke det så sent opp mot release. Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 9. oktober 2013 Del Skrevet 9. oktober 2013 Sigh. Må jo lure på om de vil at færre folk skal kjøpe den... Lenke til kommentar
petterpann Skrevet 9. oktober 2013 Del Skrevet 9. oktober 2013 Her er det alle burde føle om Xbox One. 1 Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 9. oktober 2013 Del Skrevet 9. oktober 2013 Må jo lure på om de vil at færre folk skal kjøpe den... Hva er det så er så forferdelig med denne videoen? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. oktober 2013 Del Skrevet 9. oktober 2013 (endret) Ikke at det er noe problem, men er det ikke annerledes i Forza Horizon? Altså at tiden endres. Stemmer. Er nok mye av grunnen til at spillet kun kjører 30fps også. Prøvde demoen og syns det var helt forferdelig. Endret 9. oktober 2013 av Mala Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå