Bruker-104685 Skrevet 7. oktober 2013 Del Skrevet 7. oktober 2013 Fant ut der jeg skal til Tyskland i november har en Gamestop. Da har en mikrosjanse at jeg får en Xbox One før mange andre, ihvertfall her til lands! Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 7. oktober 2013 Del Skrevet 7. oktober 2013 Fant ut der jeg skal til Tyskland i november har en Gamestop. Da har en mikrosjanse at jeg får en Xbox One før mange andre, ihvertfall her til lands! Tipper du er veldig ivrig etter å sammenligne PS4 og Xbone så du kan fortelle alle andre hvilken som er best. Tror jeg vet svaret allerede. 5 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 7. oktober 2013 Del Skrevet 7. oktober 2013 Dere, som meg er sikkert like lei disse bedritne off-screen klippene vi må lide oss igjennom om dagen. Så her har dere faen meg et til, denne gangen fra BF4 1 Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 Dead Rising 3 is a co-op paradise packed with Kinect-enabled taunts, anatomically correct gore http://www.polygon.com/2013/10/7/4808480/dead-rising-3-is-a-co-op-paradise-chocked-with-kinect-enabled-taunts 1 Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 9. oktober 2013 Del Skrevet 9. oktober 2013 (endret) Cross-platform play between Xbox One and PC "makes a lot of sense", says Spencer "I'm not allowed to leak things," hints Microsoft Studios boss http://www.oxm.co.uk/63731/cross-platform-play-between-xbox-one-and-pc- makes-a-lot-of-sense-says-spencer/ Dèt, og: Major Nelson - Keyboard and Mouse for Xbox One Larry hints at more inputs for the new console http://spong.com/article/30681/Major-Nelson-Keyboard-and-Mouse-for-Xbox-One Kanskje, kanskje... ? Da-da-daaaaaaaaaaaaa http://www.dramabutton.com/ Endret 9. oktober 2013 av BlastyTrasty 1 Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 9. oktober 2013 Del Skrevet 9. oktober 2013 Buuu! Nei. Håper de slår fra seg den idéen. Ble ikke crossplatform prøvd på X360? Shadow-something? Hvor konsollspillerne ble skameid? Jeg er heller ikke interessert i mus og tastatur på en konsoll. Kan ikke se for meg at jeg har tenkt å sitte sammenkroket over stuebordet som Quasimodo når jeg spiller, og da vil jeg heller ikke spille FPS mot en som sitter med de fordelene mus og tastatur gir. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 9. oktober 2013 Del Skrevet 9. oktober 2013 Da må man ihvertfall i online-spill ha mulighet for å velge egne servere som kun er for de med gamepad, hvis ikke blir det kjipt å være konsollgamer som kun vil ha gamepad. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 9. oktober 2013 Del Skrevet 9. oktober 2013 NBC News: "Xbox One kerfuffle kicks up more concerns over ads, privacy" Time: "Let’s Hope the Xbox One’s Kinect Camera Is Never Used for Targeted Advertising" Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 9. oktober 2013 Del Skrevet 9. oktober 2013 Dead Rising 3 is a co-op paradise packed with Kinect-enabled taunts, anatomically correct gore http://www.polygon.com/2013/10/7/4808480/dead-rising-3-is-a-co-op-paradise-chocked-with-kinect-enabled-taunts Større vilje til å legge Kinect på hylla bekreftet. 2 Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 9. oktober 2013 Del Skrevet 9. oktober 2013 Større vilje til å legge Kinect på hylla bekreftet. Har du ikke kommet deg over kinect greia enda??? Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 9. oktober 2013 Del Skrevet 9. oktober 2013 (endret) Tipper du er veldig ivrig etter å sammenligne PS4 og Xbone så du kan fortelle alle andre hvilken som er best. Tror jeg vet svaret allerede. Jeg vet svaret hos deg allerede hvem du garantert kommer til å like best. Tar bare igjen med samme mynt, er det gøy med sånne trolleinnlegg? Hva har det si for deg om jeg har andre preferanser og meninger en du? Så ingen her inne får lov til å like PS4 over Xbox One når dem har fått begge og funnet positive og negative sider ved begge? Jeg må få lov til å ha min mening, men her inne har man ikke lov til det. Endret 9. oktober 2013 av iL Sephiroth 1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 9. oktober 2013 Del Skrevet 9. oktober 2013 Kan ikke dere to ta en samtale på PM og bli ferdig med den kjeklinga? 3 Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 9. oktober 2013 Del Skrevet 9. oktober 2013 Jeg vet svaret hos deg allerede hvem du garantert kommer til å like best. Tar bare igjen med samme mynt, er det gøy med sånne trolleinnlegg? Hi hi, du veit det ikke. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 9. oktober 2013 Del Skrevet 9. oktober 2013 Har du ikke kommet deg over kinect greia enda??? Nei, burde jeg det? Det hjelper fint lite at media kommer med noe nytt hver dag om hvordan Microsoft kan bruke den til å legge inn målrettet reklame mot de som bruker den. 4 Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 9. oktober 2013 Del Skrevet 9. oktober 2013 (endret) Kan ikke dere to ta en samtale på PM og bli ferdig med den kjeklinga? Han så begynte. Så alt står på han det. Når folk plusser opp et åpenbart trolleinnlegg så sier det veldig mye om dette forumet. Endret 9. oktober 2013 av iL Sephiroth Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 9. oktober 2013 Del Skrevet 9. oktober 2013 Nei, burde jeg det? Det hjelper fint lite at media kommer med noe nytt hver dag om hvordan Microsoft kan bruke den til å legge inn målrettet reklame mot de som bruker den. Fint du har noe å bruke tida di på. Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 9. oktober 2013 Del Skrevet 9. oktober 2013 Han så begynte. Så alt står på han det. Når folk plusser opp et åpenbart trolleinnlegg så sier det veldig mye om dette forumet. Nei det var det ikke det så. Joda, men du må slutte å ta alt så personlig. Det virker som du ikke tåler så mye. Du er veldig på med personangrep og trolling når det er noe. Chill man..... Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 9. oktober 2013 Del Skrevet 9. oktober 2013 Ser griselekkert ut selvom det er filmet fra et kamera. Bare håper jeg får fatt i en maskin dette året. Jeg synes ihvertfall Forza 5 er verdt en Xbox One alene. 1 Lenke til kommentar
petterpann Skrevet 9. oktober 2013 Del Skrevet 9. oktober 2013 Nei det var det ikke det så. Joda, men du må slutte å ta alt så personlig. Det virker som du ikke tåler så mye. Du er veldig på med personangrep og trolling når det er noe. Chill man..... 5 Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 9. oktober 2013 Del Skrevet 9. oktober 2013 Snakker du om..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå