Raul07 Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 Nå blir det mest sannsynlig seende like dårlig ut på PS4 og. Forøvrig sier de som faktisk har prøvd spillet på Xbox One at ja, det ser faktisk slik ut. Hadde man lagt ut de bildene der hadde eg gjettet på et ps1, så dårlig var dem Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 Haha, ja jøss. Da hadde jeg rådet deg til å oppsøke optiker. 1 Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 Haha, ja jøss. Da hadde jeg rådet deg til å oppsøke optiker. Har allerede påvist dårlig syn, brillene er på. Men du tok poenget? Grafikken på de bildene var forferdelig Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 Men er fremdeles bedre enn BF3 på PS3 og 360. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 5. oktober 2013 Del Skrevet 5. oktober 2013 Tipper mange multiplatform spill i år vil bære preg at de også må komme på ps3/x360 2 Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 5. oktober 2013 Del Skrevet 5. oktober 2013 Angående BF4, det som er relevant er om forskjellene blir store mellom XO-PS4, ikke XO/PC eller PS4/PC. Hvis det ser like dritt ut på begge konsollene, fair enough. Men slike bilder sier ikke mye, ser jo at de er tatt med et dårlig kamera. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 6. oktober 2013 Del Skrevet 6. oktober 2013 http://www.mediafire.com/watch/lexpvyoioqoeeer/WP_20131005_014.mp4 Gad så deilig UI til Xbox One er. Er så jævlig rent og enkelt. Slik det skal være! 2 Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 6. oktober 2013 Del Skrevet 6. oktober 2013 Er det noe MS har flinke på når det gjelder 360 så er det brukergrensesnittet. Jeg vet det er mange som ikke liker Metro, men jeg synes faktisk at 2012-versjonen er det beste UI-et de har hatt så langt.2012 Metro > 2010 NXE > 2011 Metro > 2005 blades > 2008 NXENXE 2008 hadde havnet lenger oppe på lista dersom det ikke hadde vært så tregt.Kjenner jeg gleder meg til det endelig kommer konsoller der operativsystemet ikke må nøye seg med en mikroskopisk mengde RAM. Det kommer til å gi MS og Sony mye spillerom i tiden som kommer. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 6. oktober 2013 Del Skrevet 6. oktober 2013 http://www.mediafire.com/watch/lexpvyoioqoeeer/WP_20131005_014.mp4 Gad så deilig UI til Xbox One er. Er så jævlig rent og enkelt. Slik det skal være! Noe PS4 har adoptert. Lenke til kommentar
Populært innlegg LarZen Skrevet 6. oktober 2013 Populært innlegg Del Skrevet 6. oktober 2013 Noe PS4 har adoptert. Og det følte du måtte få skrevet i en tråd som handler om XBO fordi? 19 Lenke til kommentar
Booz Skrevet 6. oktober 2013 Del Skrevet 6. oktober 2013 Skal vel komme en UI demo i løpet av nærmeste framtid, bare å glede seg Albert Penello @albertpenello25. sep I know people are anxious for a UI demo. Some cool changes are happening, and I want to do it right. Trying to pull something together soon. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 6. oktober 2013 Del Skrevet 6. oktober 2013 http://youtu.be/-CjgQwulkhY Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 6. oktober 2013 Del Skrevet 6. oktober 2013 Ny link. Youtube fjernet den forrige. http://www.dailymotion.com/video/x15ms9k_xbox-one-unboxing-1080p_videogames 1 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 7. oktober 2013 Del Skrevet 7. oktober 2013 Hahah! Må være den dårligste unboxingen jeg har sett. 10 år gammel gutt sikkert, kan ikke navnet på noe, sier "eeh" mer enn han faktisk prater. Hadde ikke fyren vært så ung hadde jeg trodd dette var en spøk. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 7. oktober 2013 Del Skrevet 7. oktober 2013 Brukargrensesnittet ser uhorveleg flott ut. Og frå dei korte snuttane eg har sett ser det ut som om det er veldig responsivt også. Det er bra! Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 7. oktober 2013 Del Skrevet 7. oktober 2013 Har Microsoft Store Norge sendt noen mail til dere andre som bestilte Xbox One-kontrolleren for 54,99kr? Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 7. oktober 2013 Del Skrevet 7. oktober 2013 Har Microsoft Store Norge sendt noen mail til dere andre som bestilte Xbox One-kontrolleren for 54,99kr? Eg fekk bestillingsbekreftelse på mine 3 kontrollarar. Og dei ligg framleis inne som bestilt på microsoftstore.no :-) Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 7. oktober 2013 Del Skrevet 7. oktober 2013 (endret) Samme her, men skal ikke se bort ifra at de sletter de ordrene etterhvert. Endret 7. oktober 2013 av aBaDmAn91 Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 7. oktober 2013 Del Skrevet 7. oktober 2013 Samme her, men skal ikke se bort ifra at de sletter de ordrene etterhvert. Trur ein kamerat av meg som bestilte 10 stk fekk ordren sin sletta. Kanskje dei som har bestilt i underkant av 5 flyr 'under radaren' Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå